1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جاروبرقی رباتیک ECOVACS Robot Vacuum Cleaner and Mop DEEBOT N8 ...

جاروبرقی رباتیک ECOVACS Robot Vacuum Cleaner and Mop DEEBOT N8 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ربات جاروبرقی و جاروبرقی ECOVACS DEEBOT N8، مکش قدرتمند 2300Pa، ناوبری پیشرفته مبتنی بر لیزر LiDAR، نقشه برداری چند طبقه، تا 110 دقیقه زمان اجرا (1 سال گارانتی)

ده الی پانزده روز کاری

برند : ECOVACS

مدل : DLN26-21EP

قیمت محصول :

18,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 6 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی رباتیک ECOVACS Robot Vacuum Cleaner and Mop DEEBOT N8 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری ECOVACS
رنگ سفید
توصیه سطح طبقه سخت
ترکیب سلول باتری فلز لیتیوم
آیا باتری ها شامل می شوند؟ آره

 

درباره این محصول

  • ✅ مکش قدرتمند 2300Pa - به شما این امکان را می دهد تا گرد و غبار و کثیفی های موجود در شکاف های کف و عمیق در لایه زیرین فرش خود را با حفظ دوام و سطح صدای کم تمیز کنید.
  • ✅ جاروبرقی و پاک کردن اوزمو به صورت یکجا - به طور خودکار هنگام تمیز کردن کف های سخت از فرش جلوگیری می کند و قدرت مکش را هنگام جارو کشیدن فرش ها دو برابر می کند.
  • ✅ تمیز کردن کارآمد با Smart Navi 3.0 - یک ناوبری مبتنی بر لیزر LiDAR، که به N8 اجازه می‌دهد یک نقشه تعاملی هوشمند از خانه شما برای تمیز کردن کاملاً قابل تنظیم ایجاد کند و کارآمدترین مسیرها را برای تمیز کردن سریع‌تر با نقاط از دست رفته یا تکراری کمتر، حتی در تاریکی.
  • ✅ مدت زمان استثنایی تا 110 دقیقه - هنگامی که باتری آن کم است، به طور خودکار به پایه شارژ برمی گردد، سپس هنگامی که قدرت کافی برای اتمام کار داشته باشد، تمیز کردن را از همان جایی که متوقف شده است، ادامه می دهد.
  • ✅ نظافت سفارشی - به شما امکان می دهد مرزهای مجازی نامحدود ایجاد کنید، مناطق ممنوعه ایجاد کنید، بر اساس اتاق/منطقه تمیز کنید، اتاق ها را ادغام کنید، تقسیم کنید و برچسب بزنید، تمیز کردن را برنامه ریزی کنید، و حالت های تمیز کردن را در چندین طبقه انتخاب کنید.

 


از برند

داستان برند ECOVACS

 

  1.  

    ECOVACS Robotics یکی از اولین شرکت‌هایی در جهان بود که ربات‌های خدماتی را توسعه و مهندسی کرد و امروزه در تحقیق و توسعه مستقل، طراحی و فروش طیف محصولات رباتیک خود تخصص دارد. در 23 سال پس از شروع، ما با موفقیت طیف گسترده ای از ربات های خدمات خانگی مانند جاروبرقی ربات DEEBOT، پاک کننده پنجره WINBOT و ربات تصفیه کننده هوا AIRBOT را راه اندازی کرده ای

  2. N8

N8+

n8+

1

N8

n8+

n8+