1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو رباتیک مدل Roborock S6 White - ارسال 15 الی ...

جارو رباتیک مدل Roborock S6 White - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Roborock S6 White - روبات جاروبرقی، نقشه برداری چند طبقه، برنامه تمیز کردن اتاق انتخابی کنترل صوتی Alexa (مشکی)
  • Roborock S6 White - Robot Vacuum Cleanerg, Multi-Floor Mapping, Selective Room Cleaning APP Alexa Voice Control (Black)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Roborock

مدل : XM200008

قیمت محصول :

28,840,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.6 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو رباتیک مدل Roborock S6 White - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری Roborock
ویژگی های خاص نظافت انتخابی اتاق
نوع کنترلر کنترل صدا
اجزای شامل مخزن آب، باتری، آداپتور شارژ
عمر باتری 120 دقیقه

درباره این محصول

  • جاروبرقی جدید Roborock S6 دارای یک سیستم نقشه جدید به نام Map Management 3.0 است که می‌تواند نقشه‌های فضاهای شما را ذخیره کند تا بتوانید هر چند بار که می‌خواهید از آن استفاده کنید.
  • با Roborock S6 می توانید حالت، زمان و فضای تمیز کردن را از تلفن خود برنامه ریزی کنید و نوع تمیز کردن را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید. فاصله یاب لیزری با دقت بالا در هنگام اسکن اتاق ها با سرعت 300 دور در دقیقه می چرخد. سپس داده ها از طریق یک الگوریتم سفارشی برای ایجاد یک محفظه مسطح با دقت 98 درصد ارسال می شود.
  • هوشمندتر، سریعتر دیدن اینکه یک جاروبرقی روباتی بدون مسیر روشن کار می کند، خسته کننده است. با S6 شما این مشکل را نخواهید داشت. S6 با پردازنده قدرتمند چهار هسته ای 32 بیتی خود، سریع ترین و راحت ترین مسیر را برای تمیز کردن هر اتاق محاسبه می کند. و البته چیزی برای تمیز کردن باقی نخواهد ماند.
  • شناسایی، طفره رفتن و موارد دیگر. انواع سنسورها با شتاب سنج، کیلومترشمار، سنسورهای فاصله مادون قرمز، قطب نما و موارد دیگر (در مجموع 14 نوع سنسور) دید 360 درجه را به شما ارائه می دهند. این امر ناوبری شما را بهبود می بخشد، از سقوط جلوگیری می کند، به جلوگیری از گرفتار شدن آن کمک می کند و دکوراسیون منزل شما را ایمن نگه می دارد.
  • گلکسی اس 6 همچنین دارای یک وبکم داخلی HD و آرایه میکروفون است، بنابراین می‌توانید از کنفرانس‌های وب یا چت‌های ویدیویی آنلاین لذت ببرید. نه تنها یک جاروبرقی، به کف های شما درخشندگی شدیدتری می بخشد. پارچه پاک کن s6 را قرار دهید و مقدار آبی را که می خواهید استفاده کنید تنظیم کنید تا ربات بتواند همزمان جاروبرقی و تمیز کند. جاروبرقی Roborock S6 دارای یک باتری لیتیوم یونی بزرگ است که 3 ساعت تمیز کردن مداوم را تضمین می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری روبوروک
شماره مدل XM200008
ابعاد محصول 9.6 x 35.3 x 35 سانتی متر؛ 3.6 کیلوگرم
توان / وات 58 وات
سطح نویز 58 دسی بل
مدل های سازگار Amazon Echo، Google Home
ویژگی های خاص نظافت انتخابی اتاق
وزن مورد 3.6 کیلوگرم