1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو رباتیک مدل roborock Q7+ Robotic Vacuum - ارسال 10 ...

جارو رباتیک مدل roborock Q7+ Robotic Vacuum - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی رباتیک roborock Q7+ و داک خالی خودکار، پاک کردن با کنترل APP، مکش 4200Pa، بدون Mop & No Go Zones، 180 دقیقه اجرا، با Alexa White، R100026 کار می کند
  • roborock Q7+ Robotic Vacuum Cleaner and Auto Empty Dock, APP Controlled Mopping, 4200Pa Suction, No Mop&No Go Zones, 180mins Runtime, Works with Alexa White, R100026

ده الی پانزده روز کاری

برند : Roborock

مدل : R100026

قیمت محصول :

48,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.4 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو رباتیک مدل roborock Q7+ Robotic Vacuum - ارسال 10 الی 15 روز کاری

نام تجاری Roborock
توصیه سطح فرش
ویژگی های خاص No Go Zone، LiDAR Navigation
رنگ چند رنگ
ابعاد محصول 35L x 42W x 44H سانتی متر

درباره این محصول

  • پشتیبانی از Auto-Empty Dock Pure: Auto-Empty Dock Pure تا هفت هفته سطل زباله را ذخیره می کند و به طور خودکار پس از پاکسازی ربات را خالی می کند تا نیازی به این کار نداشته باشید.
  • قدرت مکش 2700 پاسکال: مکش 2700 پاسکال HyperForce به راحتی خاک را از روی زمین بلند می کند، آن را از ترک ها می کشد و آن را از روی فرش می کشد.
  • PreciSense Precision LiDAR: ناوبری PreciSense LiDAR نقشه های دقیقی از خانه شما ایجاد می کند و به طور موثر مسیرهای تمیز کردن را ردیابی می کند.
  • پاک کردن و جاروبرقی با هم: برای پاک کردن گرد و غبار ریز که ممکن است جاروبرقی به تنهایی از بین برود، با هم پاک کنید.
  • نقشه‌برداری سه‌بعدی: از نقشه‌برداری سه‌بعدی استفاده کنید تا دیدگاه جدیدی از خانه خود داشته باشید. مبلمان و مواد کف را اضافه کنید تا خانه خود را به صورت مجازی بازسازی کنید. از کارهای روتین برای رسیدگی به نظافت های مکرر اما نامنظم با یک ضربه استفاده کنید. حداکثر چهار سطح را کنترل کنید، مناطق ممنوعه و دیوارهای نامرئی را در هر سطح اضافه کنید و با صدای خود کنترل را در دست بگیرید.
  • 180 دقیقه زمان اجرا: یک باتری عظیم ربات را قادر می سازد تا حداکثر سه ساعت به طور مداوم کار کند.
  • سیستم برس ارتقا یافته: چهار سطح حرکتی، غلتک را نزدیک زمین نگه می دارد تا سطوح ناهموار را تمیز کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری روبوروک
شماره مدل R100026
رنگ چند رنگ
ابعاد محصول 44.2 x 35 x 42.5 سانتی متر؛ 3.4 کیلوگرم
ظرفیت 750 میلی لیتر
خاموش شدن خودکار نه
مدل های سازگار آمازون اکو
ویژگی های خاص No Go Zone، LiDAR Navigation
وزن مورد 3.4 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

پشتیبانی از Auto-Empty Dock Pure: Auto-Empty Dock Pure تا هفت هفته سطل زباله را ذخیره می کند و به طور خودکار پس از پاکسازی ربات را خالی می کند تا نیازی به این کار نداشته باشید. قدرت مکش 2700 پاسکال: مکش 2700 پاسکال HyperForce به راحتی خاک را از روی زمین بلند می کند، آن را از ترک ها می کشد و آن را از روی فرش می کشد. PreciSense Precision LiDAR: ناوبری PreciSense LiDAR نقشه های دقیقی از خانه شما ایجاد می کند و به طور موثر مسیرهای تمیز کردن را ردیابی می کند. پاک کردن و جاروبرقی با هم: برای پاک کردن گرد و غبار ریز که ممکن است جاروبرقی به تنهایی از بین برود، با هم پاک کنید. نقشه‌برداری سه‌بعدی: از نقشه‌برداری سه‌بعدی استفاده کنید تا دیدگاه جدیدی از خانه خود داشته باشید. مبلمان و مواد کف را اضافه کنید تا خانه خود را به صورت مجازی بازسازی کنید. از کارهای روتین برای رسیدگی به نظافت های مکرر اما نامنظم با یک ضربه استفاده کنید. حداکثر چهار سطح را کنترل کنید، مناطق ممنوعه و دیوارهای نامرئی را در هر سطح اضافه کنید. و با صدای خود کنترل را در دست بگیرید. 180 دقیقه زمان اجرا: یک باتری عظیم ربات را قادر می سازد تا حداکثر سه ساعت به طور مداوم کار کند. سیستم برس ارتقا یافته: چهار سطح حرکتی، غلتک را نزدیک زمین نگه می دارد تا سطوح ناهموار را تمیز کند.