1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو رباتیک مدل Roborock Q7 Max - ارسال 10 الی ...

جارو رباتیک مدل Roborock Q7 Max - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی ربات Roborock Q7 Max با موپ، مکش قوی 4200 پاسکال، ناوبری Lidar، نقشه برداری چند سطحی، مناطق ممنوعه و بدون شستن، زمان اجرا 180 دقیقه، با الکسا کار می کند، ایده آل برای موهای حیوانات خانگی (سفید)
  • Roborock Q7 Max Robot Vacuum Cleaner with Mop, 4200Pa Strong Suction, Lidar Navigation, Multi-Level Mapping, No-Go&No-Mop Zones, 180mins Runtime, Works with Alexa, Perfect for Pet Hair(White)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Roborock

مدل : HU-XI-201

قیمت محصول :

22,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 300 گرم

معرفی محصول

جارو رباتیک مدل Roborock Q7 Max - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری Roborock
توصیه سطح فرش
ویژگی های خاص No Go Zone، LiDAR Navigation
رنگ سفید
ابعاد محصول 39L x 14W x 44H سانتی متر

درباره این محصول

  • 【تمیز کردن عمیق تر با مکش قدرتمند 4200 Pa】 با حداکثر قدرت مکش باورنکردنی 4200 Pa، جاروبرقی رباتیک به راحتی زباله ها و موهای حیوانات خانگی را از روی زمین بلند می کند، آن ها را از ترک ها می کشد و از روی فرش می کشد. هنگامی که یک فرش تشخیص داده می شود، به طور خودکار مکش خود را برای تمیز کردن عمیق به حداکثر می رساند.
  • 【جاروبرقی و جارو پاشی به طور همزمان】 برای خلاص شدن از شر گرد و غبار ریز که ممکن است جاروبرقی به تنهایی از بین برود، جاروبرقی ربات می تواند به طور همزمان جاروبرقی و تمیز کند. ربات جاروبرقی مجهز به پمپ الکترونیکی، 30 سطح جریان آب را ارائه می دهد تا بتوانید تمیز کردن را مطابق با انواع کف و ترجیحات خود تنظیم کنید.
  • 【هوشمندتر پاک با پیمایش دقیق LiDAR】 ناوبری LiDAR که بسیار دقیق است، اکنون می‌تواند به صورت سه بعدی مشاهده شود و نقشه‌های دقیقی از خانه شما ایجاد کند. همچنین مسیرهای تمیز کردن را به طور موثر نظارت می کند. شما می توانید با اضافه کردن وسایل و مواد کفپوش خانه خود را به طور مجازی بازسازی کنید.
  • 【سطل زباله و مخزن آب ترکیبی】 ترکیب سطل زباله 470 میلی‌لیتری و مخزن آب 350 میلی‌لیتری به این معنی است که می‌توانید بدون نگرانی در مورد تخلیه یا پر کردن مجدد، دفعات بیشتری تمیز کنید.
  • 【برس تمام لاستیکی شناور چند جهته】 یک برس تمام لاستیکی به شدت در برابر گره خوردن مو مقاومت می کند و برای مقابله با موهای بلند و موهای حیوانات خانگی ایده آل است. طراحی چند جهته به این معنی است که برس می تواند به زمین نزدیک تر باشد تا تمیز کردن عمیق تر و کارآمدتر را ارائه دهد.
  • 【نظافت طولانی مدت】 Q7 Max می تواند تا 180 دقیقه با یک بار شارژ با یک باتری طراحی شده خاص یا حداکثر مساحت جاروبرقی 3229 فوت مربع کار کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری روبوروک
شماره مدل HU-XI-201
رنگ سفید
ابعاد محصول 33 × 33 × 7 سانتی متر؛ 300 گرم
ظرفیت 0.35 لیتر
ظرفیت حجمی 2.5 لیتر
زمان اجرا 3 ساعت
مدل های سازگار آمازون اکو
ویژگی های خاص No Go Zone، LiDAR Navigation
وزن مورد 300 گرم

 

توضیحات محصول

1

همه سری Q جدید

 

  • با راه اندازی سری Q، که با جاروبرقی های رباتیک Roborock Q7 Max+ شروع شد، سری Q خط جدیدی از ربات های میان رده است که برای ایجاد ویژگی های اثبات شده سری S، از جمله ناوبری LiDAR ، کنترل برنامه ، و خودکار طراحی شده است. خالی کردن ، برای افراد بیشتری قابل دسترسی است.
  • ناوبری لیزری امکان تمیز کردن دقیق و شخصی را فراهم می کند، در حالی که داک خالی خالص به شما امکان می دهد هفته ها بدون خالی کردن سطل جارو برقی بکشید. قابلیت جاروکردن قدرتمند کف‌های شما را تمیز می‌کند!

 

ارتقاء S5 Max

 

  • در مقایسه با Roborock S5 Max ، ربات جاروبرقی Roborock Q7 Max بیش از دو برابر قدرت مکش، مخزن آب بزرگتر و کیسه گرد و غبار، برس اصلی شناور چند جهته بهبود یافته و همچنین ایمنی کودک جدید و عملکرد نقشه سه بعدی دارد.
  • جاروبرقی ربات Roborock Q7 Max به طور هوشمند با یک داک تخلیه خودکار 2.5 لیتری سازگار است تا 7 هفته خدمات تمیزکاری مدیریت شده را به شما ارائه دهد.
  • توجه : ایستگاه تخلیه خودکار باید جداگانه خریداری شود.

 

Q7 Max VS S5 Max

حداکثر قدرت مکش 4200 Pa در مقابل 2000 Pa
مخزن آب 350 میلی لیتر در مقابل 290 میلی لیتر
حجم زباله دان 470 میلی لیتر در مقابل 460 میلی لیتر
ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر ساعت
حالت ناوبری LDS+SLAM
سنسور صخره 4 سنسور صخره
برس اصلی برس اصلی شناور چند جهته در مقابل برس اصلی قابل جابجایی
ایمنی کودک بله در مقابل خیر
نقشه سه بعدی بله در مقابل خیر
کنترل برنامه آره
سازگار با Station Dock Self-Emptying Pure VS No

1

 

  • در صورت تمایل، جاروبرقی رباتیک Roborock Q7 Max+ را به WiFi برای کنترل صدا و برنامه متصل کنید . از برنامه Roborock در هر کجا که هستید استفاده کنید و به Alexa یا Google Assistant متصل شوید تا آن را با صدا کنترل کنید.
  • جاروبرقی رباتیک Roborock Q7 Max تمیز کردن هوشمندتر و آسان تری را به شما ارائه می دهد.

 

1

1

1

 

مکش قدرتمند 4200 Pa

Q7 Max به راحتی کثیفی و موهای حیوانات خانگی را در هر جایی که پنهان می شوند می کشد. هنگامی که فرش تشخیص داده شد، Q7 Max به طور خودکار مکش خود را به حداکثر قدرت افزایش می دهد و تا آنجا که ممکن است کثیفی را جذب می کند.

تمیز کردن طولانی مدت

یک باتری با طراحی خاص باعث می شود Q7 Max به مدت 180 دقیقه کار کند*

پشتیبانی خالص داک خودکار خالی

Dock Pure Auto -Empty Dock Pure به این معنی است که دیگر نیازی نیست نگران خالی کردن زباله دان ربات باشید. ربات این کار را برای شما انجام می دهد و گرد و غبار را به داخل کیسه گرد و غبار 2.5 لیتری خود می کشد و تا 7 هفته* تمیز می کند.

1

مناطق ممنوعه/بدون موپ، دیوارهای نامرئی

 

  • پس از ایجاد نقشه سه بعدی ، می توان به راحتی از طریق برنامه، یک منطقه مجازی از No-Go و No-Mop ایجاد کرد. می‌توانید مناطق یا حاشیه‌های خاصی را علامت‌گذاری کنید تا از رفتن جاروبرقی Roborock Q7 Max+ به آنجا جلوگیری کنید.

 

سازگار با APP + Alexa

 

  • می‌توانید جاروبرقی ربات هوشمند را از طریق دستورات صوتی APP یا الکسا کنترل کنید، تمیز کردن را راه‌اندازی و نظارت کنید، حالت‌های تمیز کردن را تنظیم کنید و تمیز کردن را سفارشی کنید و علت خرابی جاروبرقی ربات Roborock Q7 Max را با تلفن خود تعیین کنید.

 

سیستم برس بهبود یافته

 

  • برس شناور چند جهته، برس را برای تمیز کردن عمیق، حتی در سطوح ناهموار، نزدیک‌تر به زمین نگه می‌دارد.
  • یک برس تمام لاستیکی به شدت در برابر گره خوردن مو مقاومت می کند و برای مقابله با موهای بلند و موهای حیوانات خانگی ایده آل است.

 

1