1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو روباتیک شیائومی مدل Xiaomi Mi XM200062 - ارسال ا...

جارو روباتیک شیائومی مدل Xiaomi Mi XM200062 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro Black With Lds Laser Navigation, 3000 Pa Of Maximum Power And Scrubbing By Sonic Vibration Option, Xm200062

ده الی پانزده روز کاری

برند : Xiaomi

مدل : XM200062

قیمت محصول :

22,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.6 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو روباتیک شیائومی مدل Xiaomi Mi XM200062 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری شیائومی
توصیه سطح فرش
ویژگی های خاص سنسورهای با دقت بالا
رنگ مشکی
ابعاد محصول 13.9L x 13.9W x 3.8H سانتی متر

درباره این محصول

  • ربات جاروبرقی - جاروبرقی مستقل - مخزن گرد و غبار 450 میلی لیتری - مخزن آب الکترونیکی - تمیز کردن با ارتعاش صوتی فرکانس بالا - قدرت مکش 3000 پا - سیستم ناوبری لیزری LDS - باتری 5200 میلی آمپر ساعتی - سازگار با الکسا و دستیار گوگل نظافت منزل خود را به سطح بعدی با دستگاه شستشوی صوتی Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro، که کف را به سرعت پاک می کند تا لکه های خشک شده را که ربات های دیگر نمی توانند تمیز کنند، پاک می کند. به این یک سیستم ناوبری لیزری، حداکثر قدرت 3000 Pa و 16 نوع سنسور اضافه کنید و یک ربات تمیز کننده واقعاً کامل خواهید داشت.
  • سیستم ناوبری لیزری LDS - بدون شک Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro هر بار که تمیز می شود عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد، چیزی که بدون فناوری ناوبری لیزری پیشرفته LDS امکان پذیر نیست، که نقشه های دقیقی از خانه شما تولید می کند و موارد مختلف را شناسایی می کند. اتاق ها از طریق برنامه موبایل شیائومی هوم، می‌توانید این نقشه‌ها را مشاهده کنید و برنامه تمیز کردن خود را پیگیری کنید، با دانستن اینکه جاروبرقی Mop 2 Pro قبلاً کجا جاروبرقی را جاروبرقی کرده است، مناطق محدود و دیوارهای مجازی را برای محدود کردن دسترسی به مکان‌های خاص تنظیم کنید، تمیز کردن را تنظیم کنید. برنامه ها و روال ها و غیره.
  • تمیز کردن کارآمد با قدرت مکش 3000 Pa - با Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro به تمیز کردن عمیق سلام کنید! به لطف یک برس جانبی که تمام کثیفی ها را به شعاع عملکرد نازل مکش و همچنین به درون برس چرخشی مرکزی آن می برد، به هر گوشه خانه شما می رسد.
  • سیستم شستشو با لرزش صوتی - اما جاروبرقی برای از بین بردن کثیفی های خشک شده کافی نیست. به همین دلیل است که همراه با Mop 2 Pro، شیائومی یک سیستم شستشوی مبتنی بر ارتعاشات صوتی را برای دستیابی به تعداد بیشتری پاس در دقیقه ارائه می دهد. Mi Mop 2 Pro با این و یک مخزن آب الکترونیکی با ظرفیت بالا، کف را به سرعت و کارآمد تمیز می کند.
  • مخزن گرد و غبار 450 میلی لیتری و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی - در نهایت، ظرفیت بیشتر جاروبرقی به معنای تلاش کمتر برای شما است. مخزن گرد و غبار 450 میلی لیتری کثیفی چند روزه* را در خود ذخیره می کند، در حالی که باتری لیتیوم یونی 5200 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ، مدت زمان طولانی کار می کند. لازم نیست همیشه آن را خالی و شارژ کنید!

 

جزییات فنی

نام تجاری شیائومی
شماره مدل XM200062
رنگ مشکی
ابعاد محصول 35.3 x 35.3 x 9.65 سانتی متر؛ 3.6 کیلوگرم
ظرفیت 0.45 لیتر
ظرفیت حجمی 0.45 لیتر
توان / وات 3600 کیلووات ساعت
ولتاژ 240 ولت
خاموش شدن خودکار بله
سطح نویز 44 دسی بل
مدل های سازگار Google Home
ویژگی های خاص سنسورهای با دقت بالا
وزن مورد 3.6 کیلوگرم

 

از سازنده

 

عملکرد پاک کردن نسل بعدی

 

میکرو الیاف برای از بین بردن قوی لکه

این موپ دارای میکروفیبر برای اطمینان از جذب آب یکنواخت، حذف موثر لکه ها و خشک شدن سریع کف است. این کار از ایجاد آثار آب و آسیب به کف جلوگیری می کند.

مسیرهای پاکسازی پیشرفته گوشه ها و تله های گرد و غبار پنهان را پوشش می دهند

مسیرهای پاک کردن با طراحی ویژه، تمیز کردن دستی را با پاک کردن مکرر از چپ به راست شبیه‌سازی می‌کنند. همراه با مخزن آب هوشمند و کنترل شده الکترونیکی، این امر تضمین می کند که ربات بدون زحمت لکه های روی زمین را پاک می کند.

خرده ها در یک لحظه جذب می شوند و تنها یک کف تمیز باقی می مانند

به لطف قدرت مکش قوی 3000 پاسکال، این ربات ذرات بزرگ گرد و غبار و ناخالصی ها را از شکاف ها و شکاف ها به راحتی جذب می کند تا هیچ دانه غباری از آن باقی نماند.

10000 لرزش در دقیقه حتی لکه های سرسخت را از بین می برد

واحد برف پاک کن ارتعاشی با فرکانس بالا عملکرد تمیز کردن قابل توجهی را افزایش می دهد و حتی لکه های سرسخت مانند قهوه و سس سویا را بدون زحمت پاک می کند.

نسل بعدی سیستم ناوبری لیزری LDS امکان نقشه برداری سریع و دقیق از کل منطقه زندگی را فراهم می کند

سیستم ناوبری لیزری LDS به طور موثر محیط پیچیده کل فضای زندگی را اسکن و نقشه برداری می کند تا مسیر تمیز کردن ربات را به طور بهینه برنامه ریزی کند. حتی تاریکی شب نیز مانعی ندارد - این سیستم می‌تواند حتی در شرایط کم نور نیز با دقت حرکت کند.

 

 

حالت نقشه برداری کاملا جدید

نقشه برداری سریع و کارآمد

حافظه محلی

خود ردیابی بدون توجه به جایی که آن را جابجا می کنید.

عملکرد رزومه هوشمند

پس از شارژ در محلی که قطع شده است به تمیز کردن ادامه می دهد.

می تواند چندین طبقه را نقشه برداری کند

به راحتی بین طبقات برای تمیز کردن تغییر می کند.

بهبود تجربه مکش

 

تنظیمات فردی برای هر اتاق

شما می توانید سفارش نظافت اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید تا از آلودگی از یک اتاق به اتاق دیگر جلوگیری کنید. همچنین می توانید قدرت مکش و مقدار آب را بسته به نوع کف تنظیم کنید و طرح های تمیزکاری جداگانه ایجاد کنید.

کنترل از طریق برنامه

به برنامه Xiaomi Home/Mi Home متصل شوید تا طیف وسیع تری از گزینه های کنترل را دریافت کنید. از عملکرد کنترل از راه دور برای تمیز کردن آسان و بدون دردسر زمانی که در خانه نیستید استفاده کنید.

پشتیبانی از ارتقاء OTA، ویژگی های بیشتری اضافه خواهد شد

به طور مداوم ویژگی‌های محصول و به‌روزرسانی‌های برنامه را منتشر می‌کند تا هوش محصول را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro شما هرچه بیشتر از آن استفاده می‌کنید هوشمندتر می‌شود.


تمیز کردن بیشتر، شارژ کمتر

ربات جاروبرقی Mi 2 Pro که به باتری بزرگتر 5200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است، بیش از 150 ㎡ منطقه بزرگ را تمیز می کند.