1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جاروبرقی رباتیک برند kRoboroc مدل roborock S7 - ارسال ...

جاروبرقی رباتیک برند kRoboroc مدل roborock S7 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ربات جاروبرقی Roborock S7، ساکشن 2500 پاسکال و موپینگ صوتی، جاروبرقی رباتیک با نقشه برداری چند سطحی، با الکسا، کفپوش ها و موکت های جاروبرقی کار می کند در یک تمیز کردن، ایده آل برای موهای حیوانات خانگی

بیش از پانزده روز کاری

برند : roborock

مدل : S7

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 3.72 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی رباتیک برند kRoboroc مدل roborock S7 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • Roborock S7 Robot Vacuum برنده 17 جایزه بهترین Ces 2021 از Business Insider، Digital Trends، Newsweek، How To Geek و بسیاری موارد دیگر است.
  • فناوری موپینگ صوتی ربات جاروبرقی Roborock S7 با قدرت صدا که تا 3000 بار در دقیقه تمیز می شود. با یک مخزن آب الکترونیکی 300 میلی لیتری تغذیه می شود، لکه ها از قهوه تا گل و لای و غیره را می توان عمیقا و به طور موثر تمیز کرد.
  • بلند کردن موپ هوشمند. S7'S Vibrarise Mop با شناسایی فرش بلند می شود، بنابراین می توانید کف های سخت را تمیز کنید و فرش ها را با جاروبرقی تمیز کنید. همچنین هنگامی که تمیز کردن به پایان می رسد برای جلوگیری از پخش شدن کثیفی، و هنگامی که به لنگرگاه متصل می شود، افزایش می یابد تا بتوانید با تشک های پلاستیکی زشت و رگه های کثیف خداحافظی کنید.
  • سیستم براش ارتقا یافته برس شناور چند جهته برای تمیز کردن عمیق تر حتی در سطوح ناهموار، برس را به زمین نزدیک تر می کند. برس لاستیکی کاملاً جدید Roborock S7 بادوام تر است و بهتر در برابر گره خوردن مو مقاومت می کند. برای خانه هایی با حیوانات خانگی عالی است.
  • عملکرد قدرتمند Roborock S7 با فشار 600 گرم موپ و مکش Hyperforce 2500Pa، به راحتی گرد و غبار و مو را از روی زمین برداشته و از اعماق فرش بیرون می کشد. این قدرتمندترین و راحت ترین ربات جاروبرقی Roborock است که تا به حال ساخته شده است.
  • تشخیص فرش اولتراسونیک. Roborock S7 با استفاده از صدای اولتراسونیک فرش ها را به دقت شناسایی می کند. هنگامی که یک فرش شناسایی شد، S7 به طور خودکار قدرت مکش را برای تمیز کردن عمیق تر فرش افزایش می دهد. همچنین می‌توانید موپ لیفت را برای جاروبرقی فرش‌های کم پرز داشته باشید، یا از مناطق بدون تمیز کردن برای جلوگیری از تمیز کردن فرش‌های متوسط ​​و پرپول استفاده کنید. هنگام تمیز کردن کف، لازم نیست نگران خیس شدن فرش باشید.
  • تمیز کردن دقیق با استفاده از Lidar Navigation، نقشه‌های آنبرد فوق‌العاده دقیق هستند و الگوریتم‌های مسیر تطبیقی ​​ناوبری مشهور Roborock همیشه برای یافتن سریع‌ترین مسیر برای تمیز کردن کار می‌کنند.
  • کنترل جامع برنامه با برنامه Roborock، کنترل تمیز کردن فقط در دستان شماست. می‌توانید مسیرهای تمیز کردن و جاروبرقی دقیق، محل قرارگیری فرش‌ها، تنظیم برنامه‌های تمیز کردن، تنظیم قدرت مکش، قدرت ارتعاش، جریان آب، و ترتیب تمیز کردن، تنظیم مناطق ممنوعه، دیوارهای نامرئی و موارد دیگر را در برنامه Roborock ببینید.
  • کنترل صدا. پشتیبانی از آمازون الکسا، گوگل هوم و میانبرهای سیری به شما امکان می دهد با قدرت صدای خود به ربات خود فرمان دهید. تمیز کردن را با یک فرمان صوتی ساده شروع کنید.
  • تمیز کردن را طولانی تر نگه دارید. Roborock S7 با استفاده از باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 5200Mah خود، تا 180 دقیقه بدون وقفه تمیز کردن را با یک بار شارژ ارائه می دهد و به تمیز کردن تمام خانه شما به یکباره کمک می کند.

جزییات فنی

ابعاد محصول ‎13.8L x 13.8W x 3.8H سانتی‌متر
نوع کنترلر کنترل صدا
اجزای شامل ‏S7 Robot*1، شارژر داک*1، پایه پارچه ای VibraRise Mop*1، کابل برق*1، پارچه VibraRise Mop*1
عمر باتری 180 دقیقه
ترکیب سلول باتری یون لیتیوم
ولتاژ 220
وزن مورد 8.2 پوند
ظرفیت 470 میلی لیتر
منبع انرژی شارژ باتری
آیا باتری ها شامل می شوند؟ بله
روش کنترل صدا
مدل های سازگار گوشی های هوشمند، آمازون اکو، تبلت ها، گوگل هوم
فاکتور فرم رباتیک
شماره مدل S701
رنگ سفید
ابعاد محصول 35.05 x 35.05 x 9.65 سانتی‌متر؛ 3.72 کیلوگرم
خاموش شدن خودکار نه
تعداد سرعت 4
سطح نویز 68 دسی بل
زمان اجرا 3 ساعت
ویژگی های خاص بی سیم
وزن مورد 3.72 کیلوگرم


جاروبرقی ربات roborock S7، 2500PA Suction & Sonic Mopping، جاروبرقی رباتیک

تنها چیزی که نیاز دارید Roborock S7 است

Roborock S7 قدرتمندترین و راحت ترین ربات جاروبرقی است که Roborock تا به حال ساخته است. سیستم VibraRise آن اولین سیستمی در جهان است که موپینگ شدید صوتی را با بلند کردن خودکار موپ ترکیب می کند، دارای مکش HyperForce 2500PA است و می تواند تا 180 دقیقه با یک بار شارژ تمیز کند. Roborock S7 تمیز کردن را بدون دردسر می کند، بنابراین می توانید زندگی آسانی داشته باشید.

جاروبرقی ربات roborock S7، 2500PA Suction & Sonic Mopping، جاروبرقی رباتیک

Roborock S7 - انتخاب درست

دستشویی VibraRise S7 با شناسایی فرش بلند می شود، بنابراین می توانید کف های سخت و فرش ها را با جاروبرقی تمیز کنید. همچنین هنگامی که تمیز کردن به پایان می رسد برای جلوگیری از پخش شدن کثیفی، و هنگامی که به اسکله متصل می شود، افزایش می یابد تا بتوانید با تشک های پلاستیکی زشت و رگه های کثیف خداحافظی کنید. این یک تمیزی بدون زحمت را برای شما به ارمغان می آورد، زندگی شما را راحت تر از همیشه می کند. جاروبرقی و جاروبرقی ربات Roborock S7 برای مقابله با چالش های انواع خانه های نامرتب ایده آل است.

جاروبرقی ربات roborock S7، 2500PA Suction & Sonic Mopping، جاروبرقی رباتیک

با لکه ها و آشفتگی ها خداحافظی کنید.

Roborock S7 هرگز به شما اجازه تعریق نمی دهد. با داک تخلیه خودکار، گرد و غبار به طور خودکار پس از تمیز کردن تخلیه می شود و تخلیه زباله از اغلب به گاه به گاه تبدیل می شود. در حالی که سطل زباله را تمیز نگه دارید بدون ایجاد آشفتگی سطل را خالی کنید. کیسه 3 لیتری با ظرفیت بزرگ تا 60 روز گرد و غبار را در خود نگه می دارد. * داک تخلیه خودکار Roborock S7 جداگانه خریداری شده است.

اجازه دهید Roborock S7 خاک شما را پاک کند. Roborock S7 با فشار 580 گرم موپ و مکش HyperForce 2500PA، گرد و غبار و مو را به راحتی از روی زمین بلند می کند و آن را از عمق فرش بیرون می کشد. این قدرتمندترین و راحت ترین ربات جاروبرقی است که Roborock تا به حال ساخته است.

Roborock S7 کل خانه شما را تمیز می کند. Roborock S7 با استفاده از باتری قدرتمند خود تا 180 دقیقه تمیز کردن بدون وقفه را با یک بار شارژ ارائه می دهد و به تمیز کردن تمام خانه شما به یکباره کمک می کند.

جاروبرقی ربات roborock S7، 2500PA Suction & Sonic Mopping، جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی ربات roborock S7، 2500PA Suction & Sonic Mopping، جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی ربات roborock S7، 2500PA Suction & Sonic Mopping، جاروبرقی رباتیک

ترک هیچ خاکی پشت سر

Roborock S7 با سیستم براش ارتقا یافته عرضه می شود. برس شناور چند جهته، برس را برای تمیز کردن عمیق‌تر حتی در سطوح ناهموار به زمین نزدیک‌تر نگه می‌دارد.

بالا، بالا با Roborock S7

Roborock S7 با استفاده از صدای اولتراسونیک فرش ها را به دقت شناسایی می کند. هنگامی که یک فرش شناسایی شد، S7 به طور خودکار قدرت مکش را برای تمیز کردن عمیق تر فرش افزایش می دهد. همچنین می‌توانید با جاروبرقی فرش‌های کم پرز را با جاروبرقی استفاده کنید یا از No-Mop Zones برای جلوگیری از تمیز کردن فرش‌های متوسط ​​و پرپول استفاده کنید.

این سریع است، آرام است، Roborock S7 است

با استفاده از LiDAR Navigation، نقشه‌های داخلی بسیار دقیق هستند و الگوریتم‌های مسیر تطبیقی ​​مسیریابی مشهور Roborock همیشه برای یافتن سریع‌ترین مسیر برای تمیز کردن کار می‌کنند. همچنین، طراحی آکوستیک میرایی نویز، صدای ناخوشایند را به حداقل می‌رساند و به شما اجازه می‌دهد هر زمان که بخواهید تمیز کنید.