1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جاروبرقی رباتیک هوشمند LeJoy LD20 - ارسال ۱۰ الی ...

جاروبرقی رباتیک هوشمند LeJoy LD20 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ربات جاروبرقی نقشه برداری لیزری LeJoy LD20، جاروبرقی مرطوب، برنامه متصل به وای فای، مکش قدرتمند، برای تمیز کردن فرش (مشکی براق)
  • نام تجاری لیجوی توصیه سطح فرش ویژگی های خاص با الکسا، ناوبری لیزری برای نقشه برداری، مخزن آب برای پاک کردن مرطوب، با سنسور، قدرت مکش و تنظیم سطح پاک کردن مرطوب، داخل ساختمان، کنترل برنامه Wi-Fi کار می کند.با الکسا، ناوبری لیزری برای نقشه برداری، مخزن آب برای تمیز کردن مرطوب، با سنسور، قدرت مکش و تنظیم سطح پاک کردن مرطوب کار می کند. رنگ سیاه براق نوع کنترلر کنترل برنامه

بیش از پانزده روز کاری

برند : LeJoy

مدل : LD20

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 2.8 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی رباتیک هوشمند LeJoy LD20 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • [ LDS Navigation for Mapping]: با حسگر نقشه برداری لیزری، جاروبرقی ربات می تواند برنامه ریزی مسیر تمیز کردن را بهتر انجام دهد و از تمیز کردن نقطه شکست به طور خودکار در تمیز کردن جدید پشتیبانی کند.
  •  قدرت مکش و تنظیم موپینگ]: ربات جاروبرقی با برنامه Lejoy Home کار می کند، جایی که می توانید قدرت مکش و سطوح تمیز کردن مرطوب را تنظیم کنید.
  •  [ جاروبرقی، جاروبرقی، جاروبرقی 3 در 1]: سطل گرد و غبار 600 میلی لیتری و طراحی ترکیبی مخزن آب با هم ترکیب شده اند تا رباتیک را که کف چوب های سخت را تمیز می کند، جاروبرقی و جارو کردن را آسان تر می کند، به خصوص برای موهای حیوانات خانگی.
  •  [حسگرهای هوشمند]: پاک کننده ربات با سیستم تشخیص برخورد هوشمند/پله/فرش ارائه می شود که عملکرد دستگاه روبوک را قدرتمندتر تضمین می کند.
  •  [ سیستم کنترل برنامه وای فای متنوع]: در برنامه پاک کننده ربات، می توانید منطقه تمیز کردن یا دیوار/حصار مجازی را مانند جاروبرقی برای کف کاشی و غیره و جاروبرقی برای تمیز کردن فرش راه اندازی کنید.

جزییات فنی

نام تجاری لیجوی
شماره مدل LD20ORVILLE
رنگ مشکی براق
ابعاد محصول 34.5 x 34.5 x 10.2 سانتی متر؛ 2.8 کیلوگرم
قطر 345 میلی متر
ظرفیت 0.3 لیتر
ظرفیت حجمی 0.3 لیتر
توان / وات 30 وات ساعت
ولتاژ 14.8 ولت
خاموش شدن خودکار بله
سطح نویز 65 دسی بل
ویژگی های خاص با الکسا، ناوبری لیزری برای نقشه برداری، مخزن آب برای تمیز کردن مرطوب، با سنسور، قدرت مکش و تنظیم سطح پاک کردن مرطوب، داخل ساختمان، کنترل برنامه Wi-Fi کار می کند.
وزن مورد 2.8 کیلوگرم

توضیحات محصول

جاروبرقی ربات نقشه برداری لیزری Lejoy LD20

ربات جاروبرقی و جاروبرقی 3 در 1

Lejoy LD20

جاروبرقی ربات نقشه برداری لیزری

ناوبری و موپ لیزری، جاروبرقی روبات جارو

چرا ناوبری لیزری برای نقشه برداری بهتر است؟

یک ربات جاروگر ناوبری لیزری مانند رباتی است که دو چشم دارد. می تواند لیزر را برای تشخیص موانع در خانه منتشر کند و سپس ربات جاروبرقی می داند که کل خانه چگونه است، جایی که باید از میز، صندلی و کابینت در خانه اجتناب شود. اگر موقعیت این "موانع" تغییر کند، لیزر لیدار داده ها را شناسایی و به روز می کند. پاک کننده ربات بدون چشم فقط می تواند به طور تصادفی با دویدن و ضربه زدن برای تشخیص موانع تمیز شود، زمان بیشتری را می برد و کارایی کمتری دارد.

  • ربات جاروبرقی با چشم
  • در حین تمیز کردن موانع را شناسایی کنید
  • هنگامی که مبلمان موقعیت خود را تغییر می دهد، داده ها را به روز کنید
  • زمان کمتری برای تمیز کردن می گیرد

Lejoy LD20- جاروبرقی ربات ناوبری لیزری

فناوری زندگی را تغییر می دهد، بهتر و روشن تر

فناوری ناوبری لیزری یک برنامه ناوبری نوظهور است که با بلوغ مداوم فناوری لیزر توسعه یافته است. اصل نقشه برداری لیزری اسکن کل اتاق از طریق القای محدوده لیزری است. هنگامی که یک مانع شناسایی می شود، سنسور داخلی نقشه اتاق را با توجه به پیکسل ترسیم می کند. در ساخت نقشه بلادرنگ، موقعیت یابی و تمیز کردن، عملکرد لیزر عالی تر است، جاروبرقی ربات لیزری را می توان هوشمندترین ربات جاروگر در حال حاضر نامید.

  • نظافت فوری ساختمان نقشه:
  • ساختن نقشه در حین تمیز کردن
  • نقشه مسیر پاکسازی واضح و پوشش بالا
  • قالیشویی بدون دردسر

ماشین تمیز کننده سازگار

ربات جاروبرقی با الکسا کار می کند

ربات جاروبرقی و جاروبرقی

ربات جاروبرقی با نقشه برداری لیزری

با الکسا کار می کند

Lejoy LD20 را می توان به مهارت الکسا برای پشتیبانی از عملیات کنترل صوتی اضافه کرد. به علاوه کنترل از راه دور و برنامه Wi-Fi، این مدل برای هر کسی سازگارتر است.

ربات جاروبرقی، موپ و جارو کردن 3 در 1

لوازم جانبی Lejoy LD20 شامل یک جعبه گرد و غبار ترکیبی مخزن آب 300 میلی لیتری است که وقتی از مخزن آب برای تمیز کردن استفاده می کنید، می تواند جارو کردن، پاک کردن و جاروبرقی را به طور همزمان در یک ربات انجام دهد.

پشتیبانی تمیز کردن نقطه شکست

با ناوبری نقشه برداری لیزری پیشرفته، جاروبرقی ربات Lejoy LD20 می تواند تمیز کردن نقطه شکست را انجام دهد، هنگامی که تمیز کردن را دوباره راه اندازی می کنید، ربات به منطقه تمیز کردن ناتمام باز می گردد تا جاروبرقی را شروع کند.

ابزار قدرتمند و مفید برای تمیز کردن کف

ربات رفتگر هوشمند

ربات جاروبرقی با تمیز کردن موهای حیوانات خانگی

ربات جاروبرقی هوشمند

تنظیم مانع برای عدم مزاحمت در تمیز کردن

اگر نمی‌خواهید ربات قسمت اسباب‌بازی کودکان را تمیز کند یا از عملکرد پاک کردن استفاده می‌کنید، می‌توانید مانعی را در APP تنظیم کنید تا تمیز کردن ربات در این مکان ممنوع شود.

جارو کردن یا پاک کردن: 2 انتخاب برای درخواست تمیز کردن بیشتر

یک ربات جاروبرقی هوشمند باید یک جاروبرقی و جاروی ترکیبی باشد، می توانید جعبه گرد و غبار یا مخزن آب را برای جارو کردن یا پاک کردن تغییر دهید. آسان و متقاعد کننده است.

قالیشویی بدون زحمت

چرخ های بزرگ و قدرت مکش باعث می شود ربات اتاق به راحتی موکت و موهای حیوانات خانگی را روی زمین تمیز کند.