1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جاروبرقی رباتیک هوشمند iRobot Roomba i6+ (6550) - ارسا...

جاروبرقی رباتیک هوشمند iRobot Roomba i6+ (6550) - ارسال 15 الی20 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی ربات iRobot Roomba i6+ (6550) با دفع خودکار کثیفی - تا 60 روز خود را تخلیه می کند، به وای فای متصل است، با الکسا کار می کند، فرش ها، + ارتقای نقشه برداری هوشمند - تمیز کردن و برنامه ریزی بر اساس اتاق
  • سبک: i6+ با ناوبری بصری نام تجاری من ربات هستم نام مدل ربات جاروبرقی IRobot Roomba i6+ با دفع خودکار کثیفی - خود را تخلیه می کند، آلرژن ها را به دام می اندازد، نقشه برداری متصل به Wi-Fi، با الکسا کار می کند، ایده آل برای موهای حیوانات خانگیربات جاروبرقی IRobot Roomba i6+ با دفع خودکار خاک - خود را تخلیه می کند، آلرژن ها را به دام می اندازد، نقشه برداری متصل به Wi-Fi، با ... توصیه سطح فرش ویژگی های خاص پت_مو رنگ نقره ای روشن

بیش از پانزده روز کاری

برند : iRobot

مدل : i6+ (6550)

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 9.87 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی رباتیک هوشمند iRobot Roomba i6+ (6550) - ارسال 15 الی20 روز کاری

  • ارتقاء به تمیزی هوشمندتر - i6+ ارتقای انحصاری Imprint Smart Mapping را ارائه می‌کند که همان قابلیت‌ها و تجربیات Roomba i7+ را در اختیار شما قرار می‌دهد. Roomba i6+ خانه شما را به نظافت و برنامه ریزی بر حسب اتاق می آموزد و نظافت قدرتمندی را به وجود می آورد.
  • بعد از شما و خودش پاکسازی می شود - با استفاده از پاکسازی خودکار کثیفی پایه تمیز که به i6+ اجازه می دهد تا 60 روز خود را خالی کند، ماه ها جاروبرقی را فراموش کنید.
  • عملکرد قدرتمند و جمع‌آوری قدرتمند - با سیستم تمیز کردن 3 مرحله‌ای ممتاز و 10 برابر مکش قدرت بالا، کثیفی‌های سرسخت را می‌کشد و به هم می‌ریزد. نحوه تمیز کردن را با برنامه iRobot HOME یا دستیار صوتی خود کنترل کنید.
  • هدایت شده توسط SERIOUS SMARTS - به طور هوشمندانه کل سطح خانه شما را نقشه برداری و تمیز می کند. فناوری ثبت اختراع iAdapt با ناوبری vSLAM به طور فعال هزاران اندازه گیری دقیق را در هر میلی ثانیه برای بهینه سازی پوشش ثبت می کند.
  • زندگی شما را یاد می گیرد به صدای شما گوش می دهد - عادات تمیز کردن شما را یاد می گیرد تا برنامه های شخصی ارائه دهد، در حالی که Google Assistant و Alexa به شما اجازه می دهند تمیز کردن را فقط با صدای خود شروع کنید.
  • ایده آل برای خانه هایی با حیوانات خانگی - برس های لاستیکی چند سطحی منحصر به فرد با موهای حیوانات خانگی گره نمی خورد. برس ها تنظیم و انعطاف پذیر می شوند تا در تماس دائمی با فرش ها و کف های سخت باشند. فیلتر با کارایی بالا 99 درصد از آلرژن های موی گربه و سگ را به دام می اندازد.
  • تیم DREAM OF CLEAN - با فناوری Imprint Link، ربات جاروبرقی Roomba i6+ و ربات موپ Braava jet m6 با هم ترکیب می‌شوند تا جاروبرقی را انجام دهند و سپس به طور خودکار به ترتیب کامل تمیز شوند.
  • درست از جایی که رها شده است بلند می شود - از یک ضرب و شتم یا آشفتگی نمی گذرد. هنگامی که باتری آن تمام می شود، دوباره شارژ می شود و از سر گرفته می شود و تمیزی کامل را تضمین می کند.
  • توانایی باهوش شدن - کیفیتی که ماندگار باشد. هوشی که رشد می کند. مجهز به سخت افزار پیشرفته که قادر به ارائه ویژگی های هوشمندی است که امروز دوست دارید و به آخرین پیشرفت های ما در آینده دسترسی داشته باشید.
  • آی روبات کیفیت یا اصالت محصولات خریداری شده از فروشندگان غیرمجاز را تایید نمی کند و ادعاها، ارائه خدمات یا جایگزینی برای محصولات خریداری شده از این فروشندگان را پوشش نمی دهد.

جزییات فنی

نام تجاری آی ربات
شماره مدل I655020
رنگ نقره ای روشن
ابعاد محصول ‎33.88 x 33.68 x 9.22 سانتی‌متر؛ 1.89 کیلوگرم
مدل های سازگار آمازون اکو
ویژگی های خاص پت_مو
وزن مورد 1.89 کیلوگرم

توضیحات محصول

با جاروبرقی روباتی Roomba i6+ که به پاکسازی خودکار کثیفی باز می گردد و خود را در کیسه های دفع کثیفی که تا 60 روز کثیفی و گرد و غبار را در خود نگه می دارند، ماه ها جاروبرقی را فراموش کنید. i6+ عادت‌های نظافت شما را یاد می‌گیرد و می‌تواند برنامه‌های شخصی‌سازی شده ارائه دهد و به شما یک چیز کمتر می‌دهد تا به آن فکر کنید. در طول فصل آلرژی و زمان اوج ریزش حیوانات خانگی، تمیز کردن اضافی را برای آسان‌تر کردن زندگی شما پیشنهاد می‌کند. وقتی آماده تمیز کردن هستید، از برنامه iRobot Home استفاده کنید یا فقط کلمه را بگویید—دستیار Google و الکسا می توانند به ربات شما بگویند که فقط با صدای شما تمیز کند. i6+ با هدایت ناوبری پیشرفته vSLAM، از مکش قدرت بالابر 10X* و برس های لاستیکی چند سطحی دوگانه برای تمیز کردن چشمگیر و واقعاً بدون دردسر استفاده می کند.