1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جاروبرقی رباتیک هوشمند TAKDIR Smart Robot Wet ...

جاروبرقی رباتیک هوشمند TAKDIR Smart Robot Wet Dry - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی ربات هوشمند TAKDIR، ژیروسکوپ ناوبری مرطوب و خشک، اتصال وای فای، کنترل برنامه، الکسا و کمک گوگل، جاروبرقی رباتیک شارژ خودکار برای موی حیوانات خانگی فرش کف سخت
  • نام تجاری اختیار توصیه سطح دو اکشن، کف سخت، فرش ویژگی های خاص پت_مو نوع کنترلر کنترل از راه دور، کنترل برنامه اجزای شامل سطل گرد و غبار، آداپتور برق، برس تمیزکننده، فیلتر، کنترل از راه دور، مخزن آب، پایه شارژ، واحد اصلی، ماپ، برس کناریسطل گرد و غبار، آداپتور برق، برس تمیزکننده، فیلتر، کنترل از راه دور، مخزن آب، پایه شارژ، واحد اصلی، ماپ، برس کناری
  • سطل گرد و غبار، آداپتور برق، برس تمیزکننده، فیلتر، کنترل از راه دور، مخزن آب، پایه شارژ، واحد اصلی، ماپ، برس کناری

بیش از پانزده روز کاری

برند : TAKDIR

مدل : Wet Dry

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 4.1 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی رباتیک هوشمند TAKDIR Smart Robot Wet Dry - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • جاروبرقی رباتیک مکش قدرتمند 2000Pa را فراهم می کند و به شما امکان می دهد تمام گرد و غبار، خاک و زباله ها را بمکید. جاروبرقی ربات TAKDIR ما می تواند جارو کردن، غلتیدن، جاروبرقی و تمیز کردن گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و خاک را به راحتی جمع کند.
  • به عنوان یک مدل ارتقا یافته از TAKDIR علاوه بر جاروبرقی، گزینه تمیز کردن را نیز ارائه می دهد. بهترین روش این است که پس از جاروبرقی برای دستیابی به کف‌های بدون لک از عملکرد تمیز کردن استفاده کنید. گذرگاه مکش بدون گره خوردن، توانایی جمع کردن موهای حیوان خانگی را در حین جارو کشیدن، انتخابی ایده آل برای خانواده های صاحب حیوانات خانگی ارائه می دهد.
  • با یک مخزن آب 200 میلی لیتری نصب شده در داخل دستگاه، می توان آب را در داخل آن پر کرد تا کف را مرطوب کند.
  • Electro Wall دستگاهی است که می تواند اشعه مادون قرمز را ساطع کند که می تواند توسط ربات شناسایی شود، که می تواند یک منطقه تمیز کردن محدود را تعیین کند که ربات نمی تواند آن را برود.
  • TAKDIR هنگام کار در حالت خودکار صدایی کمتر از 65 دسی بل تولید می کند. برای استراحت و خواب آزاردهنده نخواهد بود. با انتخاب حالت حداکثر، TAKDIR می تواند حداکثر مکش 2000 Pa را دریافت کند، به استخراج کثیف های غلیظ کمک می کند.
  • قدرت مکش جاروبرقی رباتیک با تشخیص فرش به طور خودکار به حداکثر مکش افزایش می یابد که به شما کمک می کند موهای حیوان خانگی را به راحتی تمیز کرده و جاروبرقی بکشید. توانایی بالا رفتن از مانع 1.5 سانتی متری باعث می شود ربات جاروبرقی بدون زحمت از کف سخت به فرش حرکت کند.
  • ربات جاروبرقی به 3 روش قابل کنترل است. برای کنترل جاروبرقی ربات در وای فای 2.4 گیگاهرتزی، مانند برنامه ریزی برنامه های تمیز کردن، تنظیم حالت های مکش و تمیز کردن و دریافت هشدارهای خطا، می توانید برنامه TUYA SMART را بر روی تلفن خود دانلود کنید. با اتصال به الکسا و دستیار گوگل، می توانید دستورات صوتی را به خلاء ربات بدهید. هنگامی که شبکه آفلاین است، می توانید خلاء رباتیک را با کنترل از راه دور نیز کنترل کنید

جزییات فنی

نام تجاری تصدیق کنید
ابعاد بسته بندی 47.2 x 38.2 x 13.8 سانتی‌متر؛ 4.1 کیلوگرم
ظرفیت 0.2 لیتر
سطح نویز 65 دسی بل
ویژگی های خاص پت_مو
وزن مورد 4.1 کیلوگرم
ASIN B09Y8NMHY6

 


توضیحات محصول

 

شل می کند، بلند می کند و مکش می کند

سیستم تمیز کردن سه مرحله‌ای و برس‌های چند سطحی دوگانه کثیفی را از فرش‌ها و کف‌های سخت می‌گیرند، یک برس Edge-Sweeping از گوشه‌ها و لبه‌ها مراقبت می‌کند.

ناوبری تطبیقی

مجموعه کاملی از حسگرهای پیشرفته به ربات جاروبرقی اجازه می دهد تا در زیر و اطراف مبلمان و در امتداد لبه ها حرکت کند. Cliff Detect از سقوط آن از پله ها جلوگیری می کند.

برنامه جدید، سطح جدید تمیز

برنامه تازه به روز شده TUYA SMART Home به شما امکان می دهد تا تجربه کلی تمیز کردن خود را ارتقا دهید. از ویژگی هایی که در زندگی شما کار می کنند لذت ببرید.

اطراف زندگی شما را تمیز می کند

از عادات نظافت شما درس می گیرد تا برنامه های سفارشی ارائه دهد. هنگامی که تعداد گرده ها زیاد است یا در فصل ریزش حیوانات خانگی، تمیز کردن اضافی را پیشنهاد می کند.

فرش ها و کف های سخت را تمیز می کند

سر تمیز کننده با تنظیم خودکار به طور خودکار ارتفاع خود را تنظیم می کند تا به طور موثر فرش و کف سخت را تمیز کند.

به صورت خودکار شارژ می شود

قبل از اتصال خودکار و شارژ مجدد تا 200 دقیقه کار می کند.

حس می کند و کثیفی را از بین می برد

فناوری ثبت اختراع تشخیص کثیفی به جاروبرقی هوشمند روباتی شما کمک می‌کند تا مناطق کثیف‌تر خانه شما مانند نقاط پرتردد را پیدا کند و آنها را با دقت بیشتری تمیز کند.