1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جاروبرقی رباتیک هوشمند کنوود Kenwood DBVRP10.000bk - ...

جاروبرقی رباتیک هوشمند کنوود Kenwood DBVRP10.000bk - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی ربات هوشمند کنوود، جاروبرقی 2 در 1، فناوری ضد ریزش هوشمند، دیوار مجازی، ایده آل برای موی حیوانات خانگی کف سخت و فرش 0.5 قدرت مکش، فوق العاده بی صدا 65 DB، VRP10.000bk، مشکی
  • نام تجاری کنوود رنگ مشکی اجزای شامل کیت لوازم جانبی عمر باتری 2 ساعت ترکیب سلول باتری لیتیوم

بیش از پانزده روز کاری

برند : Kenwood

مدل : DBVRP10.000bk

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 4 کیلوگرم

معرفی محصول

جاروبرقی رباتیک هوشمند کنوود Kenwood DBVRP10.000bk - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • حالت‌های تمیز کردن چندگانه: اکثر حالت‌های تمیز کردن جاروبرقی رباتیک موجود در بازار، پیاده‌روی تصادفی هستند. در مقایسه با آنها، ربات پاک کننده کنوود دارای چند حالت تمیز کردن است: خودکار، برنامه ریزی، لبه، و برنامه ریزی برای تمیز کردن می تواند هر گوشه خانه شما را با دقت تمیز کند، تمیز کردن بسیار آسان خواهد بود!
  • طراحی نازل بدون برس: هوورهای ربات سنتی با سر برس چرخان برای تمیز کردن موهای درهم بر روی برس چرخان خسته کننده هستند. جاروبرقی رباتی کنوود مجهز به یک نازل پیشرفته بدون برس و دو برس جانبی با قدرت مکش قوی برای کشیدن مو، زباله و گرد و غبار به طور مستقیم به داخل سطل جمع آوری گرد و غبار با ظرفیت 300 میلی لیتر است که بسیار راحت و موثر است. دو لایه فیلتراسیون از آلودگی ثانویه جلوگیری می کند.
  • کارآمد و بی صدا: در نهایت می توانید از لحظات آرامش لذت ببرید در حالی که جاروبرقی ربات کنوود به طور مستقل و سریع هر گوشه از خانه را برای شما تمیز می کند.
  • سنسورهای ضد مانع و ضد سقوط: جاروبرقی رباتی کنوود به لطف سنسورهای مناسب، از موانع، سقوط و برخورد جلوگیری می کند. شما می توانید هر زمان و هر زمان که بخواهید تمیز کردن را برنامه ریزی و فعال کنید.
  • حالت برنامه‌ریزی: می‌توانید از بین حالت‌های تمیز کردن چندگانه، حالت تمیز کردن خودکار، زیگ زاگ، دیوار بلند و نقطه‌ای، برنامه‌ریزی شده، عمیق و نقطه‌ای تمیزی بی‌دردسر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

جزییات فنی

نام تجاری کنوود
شماره مدل VRP10,000 BK
رنگ مشکی
ابعاد بسته بندی 40 × 35 × 12 سانتی متر؛ 4 کیلوگرم
وزن مورد 4 کیلوگرم

از سازنده

VRP10,000 BK

VRP10,000 BK

VRP10,000 BK

VRP10,000 BK

VRP10,000 BK