1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو رباتیک Proscenic M8 PRO Robot Vacuum Cleaner- ارسال ۱۰ ...

جارو رباتیک Proscenic M8 PRO Robot Vacuum Cleaner- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی ربات Proscenic M8 PRO، ربات ناوبری لیزری LDS با فناوری خود تخلیه، جاروبرقی و تمیز کردن 2 در 1، برنامه هوشمند و کنترل الکسا برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی، کثیفی، گرد و غبار، خرده‌ریزه‌ها
  • نام تجاری پروسنیک ویژگی های خاص پت_مو، خود خالی کردن ابعاد محصول 13.8L x 13.8W x 5.3H سانتی متر نوع کنترلر کنترل صدا عمر باتری 200 دقیقه

بیش از پانزده روز کاری

برند : Proscenic

مدل : M8 PRO

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 6.7 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو رباتیک Proscenic M8 PRO Robot Vacuum Cleaner- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • [چهار هفته بدون تخلیه] پایه خود خالی ربات را به طور خودکار پس از تمیز کردن خالی می کند. با ظرفیت 4.3 لیتر کیسه گرد و غبار یکبار مصرف Proscenic، می توانید تا 90 روز بدون تخلیه تمیز کنید. (2 کیسه گرد و غبار یدکی شامل)
  • [برنامه ویژه تمیز کردن اتاق] سیستم ناوبری لیزری ارتقا یافته، چیدمان خانه شما را به خاطر می‌آورد و نقشه‌های بی‌درنگ از کل خانه ایجاد می‌کند، وقتی خانه شما نقشه‌برداری شد، می‌توانید برنامه‌های تمیز کردن اتاق‌ها یا مناطق خاص را در هر زمان از طریق برنامه تلفن هوشمند تنظیم کنید.
  • [فناوری پیشرفته لیزر] حسگر فاصله لیزری (LDS) به ربات اجازه می دهد تا محیط اطراف خود را در 360 درجه روز و شب اسکن کند. به صورت پویا مسیر تمیز کردن را در زمان واقعی برنامه ریزی می کند. بدون اینکه حتی یک سانتی متر برای تمیز کردن باقی بمانید، خانه را با یک گذر و سریع ترین روش تمیز خواهید کرد.
  • [جاروبرقی و پاک کردن بی‌نظیر] برای تمیز کردن عمیق‌تر، به طور همزمان جاروبرقی و مسواک بزنید. باتری 5200 میلی آمپری با ظرفیت بالا تا 200 دقیقه کار می کند، 4 سطح جریان آب قابل تنظیم می تواند به سرعت لکه های سرسخت را از بین ببرد و پاک کند.
  • [برنامه هوشمند و کنترل صوتی] می‌توانید مسیرهای تمیز کردن و جاروبرقی دقیق را ببینید، مناطق ممنوعه، مناطق ممنوعه، خطوط ممنوعه را تنظیم کنید، قدرت مکش و جریان آب را تنظیم کنید، برای اتاق‌های خاص برنامه‌ریزی کنید، همه در برنامه Proscenic. سازگار با الکسا و دستیار گوگل به شما امکان می دهد جاروبرقی را با فرمان صوتی کنترل کنید.(فقط از شبکه 2.4G پشتیبانی می کند)

جزییات فنی

نام تجاری پروسنیک
شماره مدل M8PRO
ابعاد محصول 13.78 x 13.78 x 5.31 سانتی‌متر؛ 6.7 کیلوگرم
توان / وات 1050 وات
ولتاژ 14.4 ولت
خاموش شدن خودکار بله
سطح نویز 60 دسی بل
ویژگی های خاص موی حیوان خانگی، خود خالی شونده
وزن مورد 6.7 کیلوگرم
ASIN B08YQYXJWY

توضیحات محصول

1

M8pro

M8pro

1

M8pro

سیستم ناوبری هوشمند LDS8.0

مجهز به اسکنر لیزری جهانی و مجهز به جدیدترین سیستم ناوبری هوشمند LDS8.0، M8 Pro می‌تواند فوراً مناسب‌ترین نقشه‌ها و مسیرها را بر اساس نقشه طبقه و محیط اطراف شما ایجاد کند تا به محض برخورد با زمین شروع به تمیز کردن خانه شما کند. آماده انجام وظایف خود است.

مجموعه کثیفی با کارایی بالا و بدون دردسر

ایستگاه جمع‌آوری کثیفی خودکار ارائه‌شده یکی از جدیدترین نوآوری‌های Proscenic است که به M8 Pro کمک می‌کند تا آلودگی‌های جمع‌شده را با کارایی بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود تخلیه کند. علاوه بر این، ظرفیت زیاد ایستگاه اتوماتیک و کیسه های یکبار مصرف مهر و موم شده می تواند آلودگی را تا 90 روز حفظ کند و دستان شما را برای مدت طولانی کاملاً آزاد کند.

زمان اجرا فوق العاده طولانی

جاروبرقی ربات M8 Pro با یک باتری با ظرفیت بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی وصل شده و می تواند تا 200 دقیقه به طور مداوم کار کند. مدت زمان اجرای آن می تواند مناطقی با فضای داخلی بزرگتر از 150-250 متر مربع را پوشش دهد که شامل چندین اتاق و لایه های طبقه است.

رزومه نقطه شکست هوشمند

با استفاده از آخرین فناوری «Breakpoint Resume»، M8 Pro به‌طور هوشمندانه هر جا و هر چیزی را که هنوز کامل نشده است، به یاد می‌آورد، اگر باتری آن در نیمه راه تمیز کردن تمام شود. در این حالت، هنگامی که قدرت باتری کم است، ربات به طور خودکار به ایستگاه خودکار برای شارژ مجدد قبل از ادامه تمیز کردن قطعات باقی مانده در کار تمیز کردن سازماندهی شده قبلی باز می گردد.

M8PRO

M8PRO

M8PRO

M8PRO

تقویت خودکار فرش

با استفاده از یک سنسور حرفه ای، M8 Pro به طور خودکار قدرت مکش خود را در هنگام شناسایی فرش ها به حداکثر افزایش می دهد و پس از اتمام تمیز کردن فرش ها، پس از بازگشت به کف های سخت، به قدرت مکش عادی باز می گردد. این اطمینان حاصل می کند که می توان انرژی باتری را ذخیره کرد و به طور منطقی استفاده کرد.

موپ و جاروبرقی 2 در 1

M8 Pro نه تنها می تواند جاروبرقی و تمیز کردن را به طور همزمان انجام دهد. حجم آب آن را نیز می‌توان از طریق برنامه Proscenic (که در دستگاه‌های IOS و Android کار می‌کند) دقیقاً کنترل کرد. برای برآوردن نیازهای مختلف تمیز کردن از فردی به فرد دیگر، چهار سطح از حجم آب موجود در برنامه وجود دارد که باید انتخاب شود.

تمیز کردن شخصی و انعطاف پذیر

تیم حرفه ای از Proscenic با افزودن عملکردهای مفیدتر برنامه را دوباره ارتقا داده است تا کاربر پسندتر و کاربردی تر شود. در برنامه «Proscenic»، می‌توانید مناطق ممنوعه‌ای را تنظیم کنید که نمی‌خواهید ربات وارد آن شود، یا مناطق خاصی را روی نقشه (به طور خودکار پس از اولین تمیز کردن خودکار برای خانه شما ایجاد می‌شود) انتخاب کنید تا منحصراً تمیز شود. .

چندین روش برای کنترل ربات

علاوه بر کنترل از طریق کنترل از راه دور ارائه شده، M8 Pro را می توان از طریق برنامه Proscenic و Amazon Alexa نیز کنترل کرد.

برنامه «Proscenic» را می‌توانید از طریق Play Store برای دستگاه‌های Android و App Store برای دستگاه‌های IOS دانلود کنید.

همچنین می‌توانید با مکالمه ساده از طریق بلندگوی هوشمند، دستورات صوتی را برای کنترل ربات از طریق آمازون الکسا بدهید.

ربات جاروبرقی

اقلام موجود در بسته

 

  1. جاروبرقی ربات M8 PRO
  2. کیسه های گرد و غبار اضافی *2
  3. برس های جانبی اضافی *2
  4. مخزن آب 2 در 1
  5. کنترل از راه دور (باتری ها)
  6. راهنمای کاربر و راهنمای شروع سریع و راهنمای کاربر برنامه
  7. نگهدارنده پارچه موپ و پارچه موپ
  8. پایه شارژ و گرد و غبار
  9. پارچه ماپ اضافی
  10. کابل برق و آداپتور