1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو رباتیک iRobot Roomba i7+ (i7558) WiFi connected -ارسال ۱۰ ...

جارو رباتیک iRobot Roomba i7+ (i7558) WiFi connected -ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • iRobot Roomba i7+ (i7558) ربات جاروبرقی متصل به وای فای با دفع خودکار کثیفی و مکش بالابر برق - ایده آل برای حیوانات خانگی - نقشه خانه شما - برنامه خانه هوشمند
  • نام تجاری من ربات هستم نام مدل Roomba i7+ توصیه سطح دو اکشن ویژگی های خاص پت_مو رنگ زغال چوبی

بیش از پانزده روز کاری

برند : iRobot

مدل : Roomba i7+ (i7558)

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 3.37 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو رباتیک iRobot Roomba i7+ (i7558) WiFi connected -ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • iRobot بیش از 30 سال تخصص و نوآوری در زمینه رباتیک دارد و بیش از 30 میلیون ربات خانگی در سراسر جهان فروخته شده است. چه Roomba، Braava یا هر دو را انتخاب کنید - طبقات شما مراقبت های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.
  • استفاده از جاروبرقی را برای ماه‌ها فراموش کنید - تا 60 روز، i7+ به‌طور خودکار سطل خود را با کیسه‌های AllergenLock که از 4 لایه مواد مسدودکننده آلرژن برای به دام انداختن 99 درصد گرده و کپک استفاده می‌کند، درون کیسه‌های پاکسازی خودکار کثیفی خالی می‌کند.
  • وقتی، کجا و چگونه می‌خواهید تمیز می‌کند - با ناوبری پیشرفته، i7+ می‌تواند هر زمان که می‌خواهید، آشفتگی‌ها را تمیز کند. و به همان اندازه مهم، می تواند از جایی که نمی خواهید برود، دور بماند.
  • در لحظه آشفتگی را با جاروبرقی جارو می‌کند - نقشه‌برداری پیشرفته و ناوبری هوشمند به شما امکان می‌دهد که i7+ را در صورت بروز آشفتگی، تنها با یک فرمان ساده به دستیار صوتی خود بفرستید*. *با دستیار Google و دستگاه های فعال الکسا کار می کند الکسا و همه آرم های مرتبط علائم تجاری Amazon.com یا شرکت های وابسته به آن هستند. Google علامت تجاری Google LLC است
  • گرد و غبار کوچک؟ زباله های بزرگ؟ مشکلی نیست - با یک سیستم تمیز کردن 3 مرحله ای که از برس های لاستیکی چند سطحی دوگانه و مکش قدرت بالابر 10 برابری استفاده می کند، ایرادهای سرسخت را جاروبرقی می کشد. *در مقایسه با سیستم تمیز کردن سری Roomba 600
  • زندگی شما را یاد می گیرد. به صدای شما گوش می دهد - عادات تمیز کردن شما را یاد می گیرد و پیشنهادات شخصی ارائه می دهد. همچنین مواردی را توصیه می کند که ممکن است حتی فکرش را هم نکنید - مانند تمیز کردن اضافی در طول فصل آلرژی یا ریزش حیوانات خانگی.

جزییات فنی

نام تجاری آی ربات
شماره مدل چهارشنبه-820091
رنگ زغال چوب
ابعاد محصول 13.34 x 0.79 x 4.22 سانتی متر؛ 3.37 کیلوگرم
ظرفیت 0.4 لیتر
ظرفیت حجمی 0.4 لیتر
توان / وات 33 وات
مواد آلومینیوم، پلاستیک، لاستیک
خاموش شدن خودکار نه
زمان اجرا 75 دقیقه
ویژگی های خاص پت_مو
وزن مورد 3.37 کیلوگرم
ASIN B07P23LKY8

از سازنده

i7 _Charcoal_Photo_InSitu_PersonalizedSuggestions_AllergySeason_4000x4000

iRobot Roomba i7+ خانه شما را یاد می گیرد. متناسب با زندگی شما خود به خود خالی می شود

iRobot_30_Years_Logo

i7 _Charcoal_Photo_InSitu_CleanBase_Evacuation_Overlay

i7_i7 _Charcoal_Photo_Imprint_Smart_Map_vertical_LivingRoom_Overlay

بیش از 30 سال تخصص روباتیک و نوآوری مستمر

iRobot بیش از 30 سال تخصص و نوآوری در زمینه رباتیک دارد و بیش از 30 میلیون ربات خانگی در سراسر جهان فروخته شده است. چه Roomba، Braava یا هر دو را انتخاب کنید - طبقات شما مراقبت های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

ماه ها جاروبرقی را فراموش کنید

تا 60 روز، i7+ به طور خودکار سطل زباله خود را با کیسه های AllergenLock که از 4 لایه مواد مسدود کننده آلرژن برای به دام انداختن 99 درصد گرده و کپک استفاده می کند، داخل کیسه های پاکسازی خودکار خاک خالی می کند.

هر زمان، کجا و چگونه می خواهید تمیز می کند.

Imprint Smart Mapping به شما امکان می دهد برای جاروبرقی که در اطراف شما و برنامه شما کار می کند، کنترل کنید کدام اتاق ها و چه زمانی تمیز می شوند. به‌علاوه، می‌توانید به ربات خود بگویید که از مناطق یا اشیاء خاص با Keep Out Zones قابل تنظیم دوری کند.

i7_i7 _Charcoal_Photo_Lifestyle_ObjectDirectedTable_Google_Inset_SpeechBubble_4000x4000

i7_i7 _3-StageCleaning_Underside_Overlay

i7_i7 _Charcoal_Photo_InSitu_PersonalizedSuggestions_Schedule_Overlay

جاروبرقی در لحظه به هم می ریزد

i7 می تواند آشفتگی های خاصی را درست در زمانی که اتفاق می افتد برای شما پاک کند، بنابراین اگر از در بیرون می روید و متوجه خرده های زیر میز آشپزخانه می شوید، می توانید از برنامه iRobot Home یا دستیار صوتی گوگل یا الکسا برای اطلاع دادن به i7/ استفاده کنید. i7+ فوراً آن نقطه را تمیز کرده و آن را انجام شده در نظر بگیرید.

الکسا و همه لوگوهای مرتبط علائم تجاری Amazon.com یا شرکت های وابسته به آن هستند. Google یک TM Google LLC است

گرد و غبار کوچک؟ زباله های بزرگ؟ مشکلی نیست

با برس‌های لاستیکی چند سطحی دوگانه و مکش قدرت بالابر ۱۰ برابری* که کثیفی، زباله و موهای حیوانات خانگی را از هر کجا که پنهان می‌شود، به همراه یک برس جاروبر لبه برای مراقبت از جزئیات، تمیزکاری کامل را تجربه کنید.

*در مقایسه با سیستم تمیز کردن سری Roomba 600

زندگی شما را یاد می گیرد. به صدای شما گوش می دهد.

جاروبرقی روبات Roomba i7+ از عادات تمیز کردن شما یاد می‌گیرد تا برنامه‌های سفارشی‌سازی را ارائه دهد، در حالی که سازگاری با Google Assistant و Alexa به شما این امکان را می‌دهد که تمیز کردن را فقط با صدای خود شروع کنید. حتی زمانی که تعداد گرده های منطقه شما زیاد است یا در فصل ریزش حیوانات خانگی، تمیز کردن اضافی را پیشنهاد می کند.

*الکسا و همه لوگوهای مرتبط علائم تجاری Amazon.com یا شرکت های وابسته به آن هستند. Google یک TM Google LLC است

i7_i7 _Charcoal_Photo_Feature_SystematicNavigation_Overlay

تغییر کند

تغییر کند

i7 _Charcoal_CleanBase_Photo_Studio_LeftStanding_Hero_Phone

با هوشمندی جدی هدایت می شود

با ناوبری vSLAM، i7+ چیدمان خانه شما را می‌آموزد و نقشه‌های هوشمند شخصی می‌سازد، که به آن امکان می‌دهد به‌طور ماهرانه‌ای در ردیف‌های منظم و کارآمد تمیز کند و مانور دهد. و اگر باتری آن رو به اتمام باشد، خودش شارژ می‌شود و از جایی که کار را متوقف کرده است ادامه می‌دهد تا از انجام کار مطمئن شود.

حریم خصوصی شما اولویت ما است

ما متعهد هستیم که بالاترین استانداردهای حفاظت از حریم خصوصی را در اختیار شما قرار دهیم، و به شما کمک می کنیم تا مطمئن شوید که داده های شما خصوصی، امن باقی می مانند — و برای بهبود تجربه و عملکرد ربات شما استفاده می شود.

قابلیت اطمینان با پشتیبانی از خدمات - این وعده iRobot است

ما ربات‌هایی را می‌سازیم که ماندگار باشند—با در نظر گرفتن شما طراحی شده‌اند، برای قابلیت اطمینان ساخته شده‌اند و توسط سرویس کاست پاسخگو پشتیبانی می‌شوند. اگر زمانی نیاز به کمک داشتید، نمایندگان آگاه Cust Care از طریق تلفن یا ایمیل در دسترس هستند تا به سرعت تمیز کردن ربات شما را دوباره انجام دهند.

عملکرد قدرتمند، تمیز کردن هوشمند

1 Roomba i7+ (i7558)

1 ایستگاه شارژ پایه تمیز + دفع خودکار کثیفی

سیم 1 خط

2 کیسه دفع کثیفی

1 دیوار دیوار مجازی حالت دوگانه (2 باتری AA شامل)

1 فیلتر اضافی

1 برس جانبی اضافی