1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو رباتیک roborock S7 MaxV Plus- ارسال 10 الی ...

جارو رباتیک roborock S7 MaxV Plus- ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ربات جاروبرقی و موپ صوتی roborock S7 MaxV Plus با داک خالی خودکار، جلوگیری از موانع ReactiveAI 2.0، تماس ویدیویی بلادرنگ، مکش مشکی 5100Pa، R100016
  • نام تجاری Roborock رنگ مشکی ابعاد محصول 35.3L x 35W x 9.7H سانتی متر اجزای شامل جاروبرقی رباتیک عمر باتری 180 دقیقه

بیش از پانزده روز کاری

برند : roborock

مدل : S7 MaxV Plus

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 4.65 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو رباتیک roborock S7 MaxV Plus- ارسال 10 الی 15 روز کاری

  • تمیز کردن بیشتر تخلیه کمتر: جمع‌آوری خودکار گرد و غبار می‌تواند تا 120 روز قبل از نیاز به تخلیه دوام بیاورد. سیستم تصفیه چند مرحله ای هوای خانه شما را تازه و تمیز نگه می دارد.
  • با مانع ReactiveAI 2.0 از مشکل جلوگیری می کند: با استفاده از دوربین برای تشخیص اشیا و تشخیص ساختار یافته نور، خطرات به طور دقیق شناسایی و اجتناب می شود. مجهز به نور LED، شما را در روز یا شب از دردسر دور نگه می دارد.
  • Clean Hard and Far: حداکثر مکش قدرتمند 5100Pa را انتخاب کنید یا تا 180 دقیقه زمان اجرا داشته باشید.
  • کف ها و فرش ها را با یک جارو برقی تمیز کنید. با استفاده از فناوری ارتعاش صوتی، به طور موثر تر تمیز کنید. هنگامی که فرشی تشخیص داده می‌شود، موکت به‌طور خودکار بلند می‌شود تا کف‌ها و فرش‌ها را با جاروبرقی تمیز کند.
  • خانواده و حیوانات خانگی را از راه دور با تماس ویدیویی بررسی کنید. تماس ویدیویی بی‌درنگ با هر نقطه از خانه شما از طریق ربات، با کل فید محافظت شده توسط امنیت سطح بالا.
  • راه خود را تمیز کنید: با نقشه برداری سه بعدی خانه خود را بهتر بشناسید و نظافت خود را با نقشه برداری چند سطحی، تنظیمات خاص اتاق، مناطق ممنوعه، مناطق ممنوعه و غیره انجام دهید.
  • خانه شما را یاد می گیرد: ناوبری فوق العاده دقیق LiDAR خانه شما را می آموزد و موقعیت ربات را در زمان واقعی ردیابی می کند.

جزییات فنی

نام تجاری روبوروک
شماره مدل R100016
رنگ مشکی
ابعاد محصول 35.3 x 35 x 9.7 سانتی متر؛ 4.65 کیلوگرم
ظرفیت 0.4 لیتر
ظرفیت حجمی 0.4 لیتر
توان / وات 74 وات
خاموش شدن خودکار نه
سطح نویز 67 دسی بل
وزن مورد 4.65 کیلوگرم
ASIN B09VTMYSFZ

 

توضیحات محصول

تمیز کردن بیشتر تخلیه کمتر: جمع‌آوری خودکار گرد و غبار می‌تواند تا 120 روز قبل از نیاز به تخلیه دوام بیاورد. سیستم تصفیه چند مرحله ای هوای خانه شما را تازه و تمیز نگه می دارد. با مانع ReactiveAI 2.0 از مشکل جلوگیری می کند: با استفاده از دوربین برای تشخیص اشیا و تشخیص ساختار یافته نور، خطرات به طور دقیق شناسایی و اجتناب می شود. مجهز به نور LED، شما را در روز یا شب از دردسر دور نگه می دارد. Clean Hard and Far: حداکثر مکش قدرتمند 5100Pa را انتخاب کنید یا تا 180 دقیقه زمان اجرا داشته باشید. کف ها و فرش ها را با یک جارو برقی تمیز کنید. با استفاده از فناوری ارتعاش صوتی، به طور موثر تر تمیز کنید. هنگامی که فرشی تشخیص داده می‌شود، موکت به‌طور خودکار بلند می‌شود تا کف‌ها و فرش‌ها را با جاروبرقی تمیز کند. خانواده و حیوانات خانگی را از راه دور با تماس ویدیویی بررسی کنید. تماس‌های ویدیویی بی‌درنگ به هر نقطه از خانه از طریق ربات خود، با کل خوراک محافظت شده توسط امنیت سطح بالا. راه خود را تمیز کنید: با نقشه برداری سه بعدی خانه خود را بهتر بشناسید و نظافت خود را با نقشه برداری چند سطحی، تنظیمات خاص اتاق، مناطق ممنوعه، مناطق ممنوعه و غیره انجام دهید. خانه شما را یاد می گیرد: ناوبری فوق العاده دقیق LiDAR خانه شما را می آموزد و موقعیت ربات را در زمان واقعی ردیابی می کند.