1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو روباتیک مدل Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI - ارسال ...

جارو روباتیک مدل Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI ربات جاروبرقی و جاروبرقی با ایستگاه خالی خودکار تشخیص اشیاء هوشمند نقشه برداری لیزری پیشرفته فیلتر با راندمان بالا ایده آل برای موهای حیوانات خانگی بیش از 3 ساعت زمان اجرا
  • Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI Robot Vacuum Cleaner & Mop with Auto-Empty Station Smart Objection Recognition Advanced Laser Mapping High Efficiency Filter Ideal for Pet Hair 3+ Hours of Runtime

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ecovacs

مدل : OZT8AIAS

قیمت محصول :

64,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.08 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو روباتیک مدل Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری ECOVACS
توصیه سطح کف سخت، فرش
ویژگی های خاص پت_مو
رنگ مشکی
نوع کنترلر کنترل برنامه

درباره این محصول

  • سیستم پاک کردن OZMO: جاروبرقی و پاک کن مخزن بزرگ آب 240 میلی لیتری بیش از 2000 فوت مربع مساحت را پوشش می دهد. تشخیص فرش به طور خودکار هنگام شستشو از فرش جلوگیری می کند و قدرت مکش را در هنگام جاروبرقی دو برابر می کند.
  • فناوری AIVI: شناسایی، شناسایی و به طور هوشمندانه تصمیم می‌گیرد در اطراف موانعی مانند کفش‌ها و کابل‌ها چه کاری انجام دهید تا نیازی به تمیز کردن قبل از تمیز کردن نداشته باشید. DEEBOT شناسایی سریع‌تر و دقیق‌تر شی را ارائه می‌دهد و موانع را 200 درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی شناسایی می‌کند.
  • TrueMapping: فناوری پیشرفته لیزر، خانه شما را با 4 برابر دقت بیشتر و 2 برابر برد بیشتر از نقشه برداری لیزری استاندارد نقشه برداری می کند. با نقشه تعاملی دقیق ایجاد شده، سطوح جدیدی از کارایی تمیز کردن و سفارشی‌سازی با استفاده از برنامه خانه ECOVACS قابل دستیابی است.
  • مدیر ویدیو: خانه خود را با پخش ویدیوی HD نظارت کنید. DEEBOT را از طریق برنامه به هر منطقه از خانه خود برانید تا به حیوانات خانگی نگاه کنید یا درها یا پنجره های باز را بررسی کنید.
  • ایستگاه تخلیه خودکار: به راحتی سطل زباله DEEBOT شما را در یک کیسه یکبار مصرف برای هفته ها تمیز کردن بدون نیاز به تعمیر و نگهداری خالی می کند. ظرفیت بزرگ 2.5 لیتری آن هفته ها گرد و غبار، زباله ها و موهای حیوانات خانگی را در خود نگه می دارد.

 

جزییات فنی

نام تجاری ECOVACS
شماره مدل OZT8AIAS
رنگ مشکی
ابعاد محصول 46.99 x 35.31 x 42.16 سانتی‌متر؛ 4.08 کیلوگرم
ظرفیت 3.3 فوت مکعب
توان / وات 40 وات
ولتاژ 14.4 ولت
ویژگی های خاص پت_مو
وزن مورد 4.08 کیلوگرم