1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیس
  4. میز گیمینگ مدل EUREKA ERGONOMIC 63 Inch - ارسال 10 ...

میز گیمینگ مدل EUREKA ERGONOMIC 63 Inch - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز بازی کامپیوتری بزرگ 63 اینچی EUREKA ERGONOMIC با قابلیت تنظیم ارتفاع، میز اداری خانگی با لبه خمیده برای 3 مانیتور مشکی با نگهدارنده هدست پایه کنترل پد ماوس، بازگشت به مدرسه
  • EUREKA ERGONOMIC 63 Inch Large Manual Height Adjustable Computer Gaming Desk, Curved Edge Home Office Table for 3 Monitors Black with Full Mouse Pad Controller Stand Cup Headset Holder, Back to School

ده الی پانزده روز کاری

برند : EUREKA

مدل : Rectangular

قیمت محصول :

46,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 11.3 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ مدل EUREKA ERGONOMIC 63 Inch - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری EUREKA ارگونومیک
شکل مستطیل شکل
رنگ مشکی
سبک نوین
مادهء اصلی فولاد
نوع متریال بالا چوب مهندسی شده
نوع پایان پودر پوشش داده شده
ویژگی های خاص ارگونومیک، لبه منحنی، فوق العاده عریض، قابل تنظیم
نوع اتاق دفتر
نوع نصب پایه طبقه

 


درباره این محصول

  • اندازه عالی برای فضای باز: دسکتاپ 63 اینچ x 27.56 اینچ فضای بزرگی را برای فعالیت های شما مانند بازی، نوشتن، خواندن یا کار بر روی رایانه شخصی ارائه می دهد. ارتفاع قابل تنظیم 25.98 تا 31.97 اینچ فضای پا و فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می کند.
  • چهار سطح ارتفاع برای مشتریان مختلف: میز قابل تنظیم ارتفاع 60 اینچ 9 گزینه ارتفاع را برای موقعیت های مختلف ارائه می دهد. این میز قابل تنظیم ارتفاع برای پذیرایی از افراد با قد های مختلف طراحی شده است. شما می توانید میز را با توجه به قد خود به ارتفاع بهینه تنظیم کنید. .
  • طراحی ارگونومیک لبه منحنی: با طراحی ارگونومیک قوس، دسکتاپ بزرگ نه تنها زیبا است، بلکه محیط بازی شما را بهبود می بخشد و کارایی نبرد شما را بهبود می بخشد.
  • سایر ویژگی‌ها: رومیزی از مواد سازگار با محیط زیست سطح بالا است که انتشار فرمالدئید بسیار کمتر از استاندارد بین‌المللی است و با روکش ضد خش پوشیده شده است که از سطح میز در برابر سایش و پارگی روزانه محافظت می‌کند. با ساختار پشتیبانی فلزی و پدهای قابل تنظیم پا، میز میز را حتی در کف ناهموار ثابت نگه می دارد.
  • رضایت مشتری – ما می خواهیم مطمئن شویم که بهترین میزهای بازی موجود در بازار را طراحی و تولید می کنیم. ما همه چیز را در کارخانه خودمان تولید می کنیم. ما به طرح‌های نوآورانه، آزمایش‌های دقیق و فرآیند تولید در سطح جهانی خود افتخار می‌کنیم. ما محصولات خود را با استاندارد بالا نگه می داریم و امیدواریم که شما تجربه ای عالی با استفاده از میزهای بازی ما داشته باشید. تیم پشتیبانی مشتری ما در ایالات متحده آمریکا است و ما اینجا هستیم تا در مورد هرگونه سوال یا پشتیبانی که ممکن است نیاز داشته باشید کمک کنیم.

 

جزییات فنی

نام تجاری اورکا ارگونومیک
رنگ مشکی
ابعاد محصول 161 × 70 × 66 سانتی متر؛ 11.34 کیلوگرم
مواد فلز
ویژگی های خاص ارگونومیک، لبه منحنی، فوق العاده عریض، قابل تنظیم
وزن مورد 11.3 کیلوگرم

توضیحات محصول

دفترچه راهنمای EUREKA ERGONOMIC میز کامپیوتر بازی با قابلیت تنظیم ارتفاع 63 اینچی میزهای اداری خانگی میزهای کامپیوتر گیمر سری Captain IM6301 مشکی