1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیس
  4. میز گیمینگ مدل ODK L Shaped Gaming Desk - ارسال ...

میز گیمینگ مدل ODK L Shaped Gaming Desk - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز بازی ODK L شکل با چراغ های LED و پریز برق، میز کامپیوتر 51 اینچی با پایه مانیتور کامل، میز گوشه با جا لیوانی، میز بازی با قلاب، فیبر کربن مشکی
  • ODK L Shaped Gaming Desk with LED Lights & Power Outlets, 51" Computer Desk with Full Monitor Stand, Corner Desk with Cup Holder, Gaming Table with Hooks, Black Carbon Fiber

ده الی پانزده روز کاری

برند : ODK

مدل : QTMDCZ-C

قیمت محصول :

31,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 21 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ مدل ODK L Shaped Gaming Desk - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری ODK
شکل L شکل
رنگ فیبر کربن سیاه
سبک نوین
نوع متریال بالا چوب مهندسی شده
نوع پایان پودر پوشش داده شده
ویژگی های خاص قابل تنظیم
نوع اتاق دفتر
کاربردهای توصیه شده برای محصول بازی
نوع نصب در تصویر یافت شد

کمتر ببینید


درباره این محصول

  • 【اتمسفر بازی همه جانبه】 این میز مجهز به نورپردازی LED با 7 رنگ، 13 حالت روشنایی، 8 سطح روشنایی قابل تنظیم و 9 فرکانس سوسو زدن برای ایجاد اتم کره بازی همهجانبه است. دارای عملکرد حافظه است که باعث می شود چراغ های LED در آخرین حالت روشن باقی بمانند. رنگ و حالت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس بازی را شروع کنید.
  • 【پریزهای برق و پورت شارژ USB】 میز کامپیوتر دارای یک نوار برق داخلی با 3 پریز و 2 پورت USB است که از کامپیوتر، تبلت و تلفن شما پشتیبانی می کند. قلاب هدفون هدفون شما را درست در نوک انگشتان شما نگه می دارد.
  • 【فضای بیشتر برای استفاده】 ابعاد میز: 50.8 اینچ (L) x 50.8 اینچ (W) x 18.9 اینچ (D) x 28.7 اینچ (H). میز بازی مجهز به پایه مانیتور کامل است که فضای بیشتری برای نگهداری تجهیزات شما باقی می گذارد و به شما امکان می دهد با وضعیت بهتری بنشینید. جای فنجان و قلاب هدفون نوشیدنی ها و هدفون های شما را در نوک انگشتان شما نگه می دارد.
  • 【مستحکم و ثابت】 میز بازی مجهز به 8 پایه میز است تا از ثبات میز اطمینان حاصل کند. لنت های قابل تنظیم ساق پای میز را تضمین می کند که حتی در زمین های ناهموار نیز محکم می ماند.
  • 【مونتاژ آسان】این میز بازی همراه با دستورالعمل های دقیق و آسان برای نصب همراه است. تمام ابزارهای مونتاژ گنجانده شده است. خدمات مشتری ما همیشه در دسترس است. لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.

 

جزییات فنی

نام تجاری ODK
شماره مدل QTMDCZ-C
رنگ فیبر کربن سیاه
ابعاد محصول 129 × 129 × 89 سانتی متر؛ 21 کیلوگرم
مواد چوب مهندسی شده
ویژگی های خاص قابل تنظیم
وزن مورد 21 کیلوگرم