1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیس
  4. میز گیمینگ مدل Furmax 44 Inch Gaming Desk - ارسال ...

میز گیمینگ مدل Furmax 44 Inch Gaming Desk - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز کامپیوتر 44 اینچی Furmax میز کامپیوتر T شکل با صفحه فیبر کربن پد موس رایگان میز اداری خانگی میز گیمر پرو با دسته بازی قلاب هدفون و جا لیوانی (قرمز)
  • Furmax 44 Inch Gaming Desk T-Shaped PC Computer Table with Carbon Fibre Surface Free Mouse Pad Home Office Desk Gamer Table Pro with Game Handle Rack Headphone Hook and Cup Holder (Red)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Furmax

مدل : Furmax-TBL-RED

قیمت محصول :

16,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 18.7 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ مدل Furmax 44 Inch Gaming Desk - ارسال 10 الی 15 روز کاری

نام تجاری فورمکس
شکل مستطیل شکل
طراحی میز میز کامپیوتر
ابعاد محصول 117D x 69W x 9.5H سانتی متر
رنگ قرمز
سبک نوین
نوع پایان لمینت شده
ویژگی های خاص چند کاره: این میز مجهز به قفسه دسته بازی روی دسکتاپ، قلاب هدفون و جا لیوانی در کنار آن است، همچنین دارای یک جمع کننده سیم در زیر میز است که برای جمع آوری سیم ها و سیم های مختلف مناسب است تا اتاق شما راحت تر شود. زیر میز بهم ریخته ای وجود نخواهد داشت، فقط از زمان کار یا بازی خود کاملاً لذت ببرید.چند کاره: این میز مجهز به قفسه دسته بازی روی دسکتاپ، قلاب هدفون و جا لیوانی در کنار آن است، همچنین دارای یک ...
نوع اتاق اتاق خواب
تعداد کشو 1

 


درباره این محصول

  • دسکتاپ بزرگ مدرن: رومیزی از صفحه فیبر کربن با طرح های دانه بر روی سطح ساخته شده است، مدرن و چابک به نظر می رسد. فضای میز بزرگی برای قرار دادن وسایل بازی، کامپیوتر، کیندل، نوت بوک و سایر لوازم اداری دارد. ضد آب است و به راحتی تمیز می شود.
  • قاب مد محکم: میز با پایه های ساخته شده از فلز آلیاژی قوی و ساختار قاب جعبه ای محکم است، برای استفاده بادوام و مقاوم در برابر زنگ زدگی است. همچنین، پایه‌های پا قابل تنظیم هستند تا هنگام بازی یا کار، میز شما را متعادل کند. طرح هایی در سمت پا وجود دارد که به نظر روشن و شیک است و زیبایی شناسی را هنگام نشستن پشت میز به شما ارائه می دهد.
  • چند کاره: این میز مجهز به قفسه دسته بازی روی دسکتاپ، قلاب هدفون و جا لیوانی در کنار آن است، همچنین دارای یک جمع کننده سیم در زیر میز است که برای جمع آوری سیم ها و سیم های مختلف مناسب است تا اتاق شما راحت تر شود. زیر میز بهم ریخته ای وجود نخواهد داشت، فقط از زمان کار یا بازی خود کاملاً لذت ببرید.
  • ماوس پد فول میز: پد ماوس رایگان است و می تواند میز را به طور کامل بپوشاند، طراحی مدرن و ساده است اما هوشمندانه به نظر می رسد، برای بازی های نامحدود یا مسابقات E-sport شما، و ضد آب است. هنگام نوشتن یا انجام وظایف، می‌توانید پد ماوس را حرکت دهید، همه اینها به ترجیح استفاده شما بستگی دارد.
  • مونتاژ آسان: به راحتی می توان قطعات میز را به همراه دفترچه راهنمای دستورالعمل مشخص شده و ابزار نصب داخل بسته بندی مونتاژ کرد. حداکثر وزن میز 140 پوند است. اگر سوالی دارید، لطفا با خدمات مشتری ما تماس بگیرید.

 

جزییات فنی

نام تجاری فورمکس
شماره مدل Furmax-TBL-RED
رنگ قرمز
ابعاد محصول 116.99 x 69.01 x 9.5 سانتی متر؛ 18.7 کیلوگرم
مواد فلز
ویژگی های خاص چند کاره: این میز مجهز به قفسه دسته بازی روی دسکتاپ، قلاب هدفون و جا لیوانی در کنار آن است، همچنین دارای یک جمع کننده سیم در زیر میز است که برای جمع آوری سیم ها و سیم های مختلف راحت است تا اتاق شما راحت تر شود. ، در زیر میز آشفتگی ایجاد نمی شود، فقط از زمان کار یا بازی خود کاملاً لذت ببرید.
وزن مورد 18.7 کیلوگرم

توضیحات محصول

بسته شامل: 1 عدد میز بازی 1 عدد ماوس پد با اندازه بزرگ 1 عدد قفسه دسته بازی 1 عدد قلاب هدفون 1 عدد جا لیوان 1 عدد ابزار نصب 1 عدد راهنمای دستورالعمل