1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پخش کننده عطر
  4. پخش کننده عطر Baeskii Upgraded Essential Oil Diffuser - ارسال ...

پخش کننده عطر Baeskii Upgraded Essential Oil Diffuser - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

پخش کننده عطر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پخش کننده اسانس ارتقا یافته Baeskii، پخش کننده آروماتراپی 500 میلی لیتری با 7 چراغ رنگی و 4 تایمر، مرطوب کننده خنک کننده مه خنک با عملکرد خاموش شدن خودکار، پخش کننده روغن اولتراسونیک بدون BPA برای دفتر خانه
  • Baeskii Upgraded Essential Oil Diffuser, 500ml Aromatherapy Diffuser with 7 Color Lights and 4 Timer, Cool Mist Humidifier with Auto Shut-off Function, Ultrasonic Oil Diffuser BPA-Free for Home Office

ده الی پانزده روز کاری

برند : Baeskii

مدل : 500 Milliliters

قیمت محصول :

61,320,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 560 گرم

معرفی محصول

پخش کننده عطر Baeskii Upgraded Essential Oil Diffuser - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری Baes
ویژگی های خاص خنک_مه، نور_شب، اولتراسونیک
ظرفیت 500 میلی لیتر
ابعاد محصول 16.8L x 16.8W x 15.2H سانتی متر
نوع منبع نور رهبری

درباره این محصول

  • 【500 میلی لیتر دیفیوزر برای فضای بیشتر】 ظرفیت بزرگ و مه بیشتر. به لطف فناوری غبار اولتراسونیک با کارایی بالا، این پخش کننده عطر می تواند غبار قوی تری ساطع کند. هوا را برای اتاق های 10 تا 70 متر مربع تازه و مرطوب می کند. از آن برای بهبود کیفیت فضای خانه خود استفاده کنید، بوی حیوانات خانگی یا سیگار را بپوشانید، و خانواده خود را از فصل خشکی بیش از حد، گرد و غبار و موارد دیگر محافظت کنید! ایده آل برای سالن، SPA، اتاق خواب، اتاق نشیمن، مهد کودک، دفتر، و غیره.
  • 【کنترل از راه دور و حالت‌های مه قابل تنظیم】 شما به راحتی می‌توانید آن را روشن/خاموش کنید، رنگ را تغییر دهید، حالت مه را انتخاب کنید (10 اینچی متناوب)، حالت زمانی (120 دقیقه/240 دقیقه/روشن ثابت) را با کنترل از راه دور در فاصله‌ای دور تنظیم کنید. به راحتی دکمه "بزرگ/کوچک" را فشار دهید تا حالت مه را برای بخار قوی یا ضعیف تغییر دهید.
  • 【7 چراغ LED متفاوت در حال تغییر】 LED را می توان روی 7 رنگ مختلف تنظیم کرد: نارنجی، زرد، فیروزه ای، سبز، آبی، بنفش و قرمز. نور می تواند از کم به روشن تبدیل شود. برای ایجاد جو، مدیتیشن یا استفاده به عنوان نور شب عالی است.
  • 【دیفیوزرهای اولتراسونیک رایگان BPA】 با استفاده از بهترین مواد PP که همان بطری های کودک است، این دیفیوزر جریانی راحت از غبار در دمای اتاق را بدون نیاز به گرما پخش می کند. در عین حال، ما به شدت فرآیند تولید و کیفیت محصول را کنترل می کنیم. کاربر پسند حتی برای نوزادان و باردار.
  • 【خاموش خودکار بدون آب】 می توانید از خوابی آرام لذت ببرید و این دیفیوزر را در شب بدون نگرانی از گرمای بیش از حد روشن نگه دارید. پس از اتمام آب، دیفیوزر به طور خودکار خاموش می شود. این بدان معنی است که برای شما، به خصوص برای کودکان، امن تر خواهد بود.

 

جزییات فنی

ابعاد محصول 16.76 x 16.76 x 15.24 سانتی متر؛ 560 گرم
باتری های مورد نیاز نه

 

توضیحات محصول

پخش کننده روغن Baeskii Essentila، مرطوب کننده

پخش کننده اسانس Baeskii، مرطوب کننده

 

رطوبت ساز اسانس Baeskii، اسانس

از هر نفسی در خانه لذت ببرید

Baeskii با هدف به اشتراک گذاشتن بالاترین کیفیت اسانس با جهان ساخته شده است. با مشاهده مزایای باورنکردنی استفاده از این منابع گرانبها، گروهی از متخصصان مراقبت های بهداشتی و تجارت تصمیم گرفتند تا این ماموریت را به واقعیت تبدیل کنند.

پخش کننده اسانس ارتقا یافته Baeskii

از هر نفسی در خانه لذت ببرید

دیفیوزر یک جایگزین عالی برای شمع برای خوشبو کردن فضای شما به طور ایمن و طبیعی با استفاده از اسانس های خالص است. از آنجایی که یک دیفیوزر نمی تواند آتش بگیرد، می توانید آن را در یک اتاق در حالی که دور هستید یا خواب هستید روشن بگذارید. برخلاف شمع‌ها یا پخش‌کننده‌های عطر غیرفعال‌تر، می‌توانید عطر را فقط با انتخاب یک روغن متفاوت تغییر دهید. دیفیوزر همچنین باعث می شود هر حمامی کمی جذاب تر شود. و اگر بچه‌های کوچک، حیوانات خانگی یا مشکلات تنفسی دارید، دلایلی وجود دارد که باید از دیفیوزر استفاده نکنید.

  • خاموش شدن خودکار
  • 7 رنگ برای انتخاب
  • مخزن آب 500 میلی لیتری
  • کنترل از راه دور و حالت های مه قابل تنظیم

رطوبت ساز

پخش کننده اسانس

رطوبت ساز Baeskii

 

4 تایمر

دیفیوزرهای اولتراسونیک 500 میلی لیتری با کنترل از راه دور: این پخش کننده سفید خالص تا 8 تا 12 ساعت، 4 تایمر (10 ثانیه متناوب / 120 دقیقه / 240 دقیقه) یا به طور ثابت کار می کند. دو حالت مه خنک قابل تنظیم.

7 رنگ تغییر چراغ برای انتخاب

این مستر آروماتراپی الکتریکی دارای 7 رنگ چراغ LED است، شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید تنظیم کنید (سوئیچ رنگ تک رنگ/پیوسته). همچنین می‌تواند پخش‌کننده بوی نور شب و مرطوب‌کننده برای خواب باشد، یا اگر نور نمی‌خواهید، پخش‌کننده عطر بدون نور باشد.

پخش کننده های آروماتراپی ایمنی

دستگاه بخور آروماتراپی از مواد بدون BPA ساخته شده است. این دستگاه همچنین یک دستگاه آروماتراپی بی صدا، زیر 35 دسی بل است که به طور گسترده در اتاق کودک، یوگا و دفتر استفاده می شود. این یک پخش کننده هوا ایمن و قابل اعتماد است.

هنگامی که آب پخش کننده معطر تمام شود، به طور خودکار از کار می افتد.

 

رطوبت ساز Baeskii

رطوبت ساز baeskii

پخش کننده اسانس Baeskii، مرطوب کننده

 

یوگا و اسانس‌ها یک بازی ساخته شده در بهشت ​​هستند. چه سال‌ها یوگا انجام داده باشید و چه آسانا خود را از پرانایامای خود نمی‌شناسید، می‌توانید از افزودن این عطرهای قدرتمند به تمرین خود بهره مند شوید.

دیفیوزر از مواد PP + ABS با طبیعی ساخته شده است، از محیط زیست محافظت می کند و شما را ایمن نگه می دارد.

این رطوبت ساز برای فضاهای کوچک تا متوسط ​​مانند اتاق خواب، اتاق کودکان، دفتر کار، استودیو اسپا و یوگا، استودیو مو، هتل، اتاق های مریضی، به خصوص آنهایی که در زمستان دارای تهویه مطبوع یا بسیار خشک هستند، مناسب است.