1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پخش کننده عطر
  4. پخش کننده عطر SKY-TOUCH Essential Oil Diffuser - ارسال ۱۰ ...

پخش کننده عطر SKY-TOUCH Essential Oil Diffuser - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

پخش کننده عطر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پخش کننده روغن ضروری SKY-TOUCH، پخش کننده روغن 550 میلی لیتری با 4 تایمر، پخش کننده آروماتراپی با عملکرد خاموش شدن خودکار، مرطوب کننده خنک کننده مه خنک بدون BPA برای خانه اتاق خواب (قهوه ای تیره)
  • SKY-TOUCH Essential Oil Diffuser, 550ml Oil Diffuser with 4 Timer, Aromatherapy Diffuser with Auto Shut-off Function, Cool Mist Humidifier BPA-Free for Bedroom Home (Dark Brown)

ده الی پانزده روز کاری

برند : SKY-TOUCH

مدل : 1

قیمت محصول :

2,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 540 گرم

معرفی محصول

پخش کننده عطر SKY-TOUCH Essential Oil Diffuser - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری اسکای-لمس
رنگ قهوه ای تیره
مواد چوب
ویژگی های خاص اولتراسونیک
ظرفیت 550 میلی لیتر

درباره این محصول

  • اجرای فوق العاده. این پخش کننده اسانس می تواند به مدت 10 ساعت (در سطح غبار کم) با ظرفیت مخزن آب 550 میلی لیتر کار کند. خروجی غبار پخش‌کننده آروماتراپی می‌تواند به 50-70 میلی‌لیتر در ساعت برسد، که برای فضای 30-40 ㎡ مناسب است و عطر و بوی خنک‌تری ایجاد می‌کند.
  • 2 مه و 4 تنظیم تایمر. 2 گزینه مه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: مه قوی و استاندارد. همچنین 4 تایمر: 1H، 3H، 6H و پیوسته. یک گزینه مناسب تایمر و حالت مه را انتخاب کنید و یک محیط آرام و آرامش بخش ایجاد کنید.
  • عملکرد خاموش شدن خودکار: این دیفیوزر اسانس آروماتراپی که با عملکرد خاموش شدن خودکار بدون آب طراحی شده است، برای ایمنی شما و همچنین محافظت از پخش کننده روغن، هنگامی که آب تمام شود، به طور خودکار خاموش می شود. ایمن برای کودکان و نوزادان.
  • هدایای عالی: پخش کننده عطر دارای دانه های چوب فوق العاده مدرن، مانند یک قطعه تزئینی است. انتخاب خوبی برای استفاده از این دیفیوزر دوست داشتنی به عنوان هدیه به دوستان و خانواده خود، عاشقان است.
  • از اوقات فراغت خود لذت ببرید: هر زمان که احساس خستگی می کنید، تلویزیون را روشن می کنید، بازی می کنید یا کتاب می خوانید، می توانید از پخش کننده اسانس اولتراسونیک SKY-TOUCH استفاده کنید که عطری زیبا را در اتاق نشیمن پخش می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری اسکای-لمس
شماره مدل 1
رنگ قهوه ای تیره
ابعاد بسته بندی 32 x 23.11 x 14.73 سانتی متر؛ 540 گرم
ظرفیت 550 میلی لیتر
مواد چوب
خاموش شدن خودکار بله
زمان اجرا 8 ساعت
ویژگی های خاص اولتراسونیک
وزن مورد 540 گرم