1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پخش کننده عطر
  4. پخش کننده عطر muson Mini Essential Oil Diffuser - ارسال ...

پخش کننده عطر muson Mini Essential Oil Diffuser - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

پخش کننده عطر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مینی دیفیوزر روغن معطر موسون مرطوب کننده خنک کننده آروما برای سفرهای اداری با ماشین با چراغ های رنگارنگ، دارای منبع تغذیه USB، فوق العاده بی صدا، خاموش شدن خودکار، 100 میلی لیتر، دانه چوب
  • muson Mini Essential Oil Diffuser Aroma Cool Mist Humidifier for Car Office Travel with Colorful Mood Lights, USB Powered, Ultra Quiet, Auto Shutoff, 100 ml, Wood Grain

ده الی پانزده روز کاری

برند : Muson

مدل : Muson

قیمت محصول :

2,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 210 گرم

معرفی محصول

پخش کننده عطر muson Mini Essential Oil Diffuser - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری یک موش
رنگ دانه چوب
ظرفیت 100 میلی لیتر
ابعاد محصول 7L x 7W x 11.5H سانتی متر
نوع منبع نور رهبری

درباره این محصول

  • ????[ مرطوب کننده عطر خودرو و میز]: مرطوب کننده عطر اولتراسونیک muson Smile Mini از ارتعاشات اولتراسونیک برای تولید مه در هوا استفاده می کند. از ناراحتی گلو و پوست ناشی از خشکی جلوگیری می کند. مناسب برای فصل های پاییز و زمستان. می توانید چند قطره از روغن معطر مورد علاقه خود را اضافه کنید تا از بوی کرکی و همچنین رطوبت موجود در ماشین یا محل کار خود لذت ببرید. هدایایی عالی برای خود، خانواده، معشوق و دوستانتان برای کریسمس، تولد، سالگرد و غیره.
  • ????[ تا 16 ساعت و عملکرد خاموش خودکار ایمن]: پس از پر شدن با 3.4 فل اونس (100 میلی لیتر) آب، این مینی دیفیوزر روغن را می توان به طور مداوم حدود 8 ساعت با مه ضعیف پیش فرض و 6 ساعت با مه قوی استفاده کرد. . در حالت فاصله 10 ثانیه ای می توان تا 16 ساعت با مه ضعیف استفاده کرد. وقتی آب تمام شد، به طور خودکار خاموش می شود. لازم نیست نگران فراموشی خاموش کردن برق در طول شب باشید.
  • ????[ USB Powered & Quiet]: برای استفاده در سفر، دفتر یا داخل ماشین عالی است. کابل USB موجود به شما این امکان را می دهد تا به راحتی منبع تغذیه را از ماشین، رایانه شخصی یا پاور بانک خود برای حداکثر راحتی وصل کنید. همچنین هنگام کار بسیار بی صدا است (کمتر از 35 دسی بل). می توانید بدون نگرانی از سر و صدا در هنگام خواب یا کار از آن استفاده کنید. طراحی کوچک و ساده، می توان آن را در هر مکانی قرار داد، کاملاً در جا لیوان ماشین قرار می گیرد.
  • ???? [چراغ ال ای دی ۷ رنگ]: ۷ رنگ فانتزی نور را می توان به طور خودکار تغییر داد و همچنین می توانید نوری را که دوست دارید تعمیر کنید و فضای آرامش بخشی ایجاد کنید. نور را به تنهایی یا همراه با رایحه مه بر اساس نیاز خود استفاده کنید. طرح دانه چوب، مناسب برای مصارف ماشینی و اداری.
  • ????[محتوای بسته]: رطوبت ساز مینی اسمایل عطر x 1، کابل USB برای منبع تغذیه x 1، دفترچه راهنمای دستورالعمل x 1. توجه: برای سازگاری بیشتر بسته با محیط زیست، کابل USB را در مخزن آب مرطوب کننده قرار دهید. لطفا قبل از استفاده آن را خارج کنید.

 

جزییات فنی

نام تجاری موش
شماره مدل موش
رنگ دانه چوب
ابعاد محصول 7 × 7 × 11.5 سانتی متر؛ 210 گرم
ظرفیت 100 میلی لیتر
توان / وات 3 وات
خاموش شدن خودکار بله
زمان اجرا 16 ساعت
وزن مورد 210 گرم

 

توضیحات محصول

پخش کننده اسانس

پخش کننده روغن

اسانس پخش کننده روغن

مرطوب کننده پخش کننده روغن

 

رطوبت دهی تا 16 ساعت

حالت مه مداوم : پس از پر شدن با 3.4 فل اونس (100 میلی لیتر) آب، این مینی دیفیوزر روغن را می توان به طور مداوم حدود 8 ساعت با مه ضعیف پیش فرض و 6 ساعت با مه قوی استفاده کرد.

حالت فاصله 10 ثانیه ای : می توان آن را تا 16 ساعت با غبار ضعیف و 12 ساعت با مه قوی استفاده کرد.

نورهای خلقی و رایحه درمانی

هفت رنگ نور بدن و ذهن شما را به تنهایی یا با مه عطر به گرمی روشن می کند. می‌توانید آن را روی رنگ‌های چرخشی ، رنگ ثابت تنظیم کنید یا نور را خاموش کنید.

چند قطره اسانس را در آب اضافه کنید تا از استرس خلاص شوید یا خستگی ناشی از رانندگی را از بین ببرید.

اندازه کف دست و طراحی طبیعی

مرطوب‌کننده‌ای فشرده که در کف دست شما قرار می‌گیرد و حتی روی میز کارتان مانعی ندارد. مناسب برای استفاده در ماشین، دفتر و اتاق خواب.

طرح دانه چوب به راحتی با مبلمان و دکوراسیون اتاق هماهنگ می شود. رنگ های طبیعی ذهن شما را آرام می کند و فضایی ملایم ایجاد می کند.

 

رایحه پخش کننده روغن

دیفیوزر روغن سرد مه

دیفیوزر روغن سرد مه

 

پر کردن و تمیز کردن آسان

طراحی بالای منبع آب به شما این امکان را می دهد که درب را از بدنه اصلی جدا کرده و از بالا آب بریزید تا بتوانید به راحتی آب را پر کنید.

مخزن کاملاً قابل شستشو است! همیشه می توانید آن را تمیز نگه دارید.

ساکت و ایمنی

با استفاده از فناوری اولتراسونیک ، دیفیوزر بی صدا کار می کند و حتی خواب شما را مختل نمی کند.

با عملکرد خاموش شدن خودکار ، هنگامی که آب تمام شود، به طور خودکار خاموش می شود. نگران گرمای بیش از حد نباشید.

دارای USB

از آنجایی که از منبع تغذیه USB استفاده می کند، می تواند به منابع برق متصل شود و در صورت داشتن پورت USB ماشین، رایانه یا پاوربانک بلافاصله کار کند.

توجه: لطفاً در حین استفاده آن را به برق متصل نگه دارید زیرا حاوی باتری نیست.

پخش کننده روغن

مینی دیفیوزر روغن

حالت مه ضعیف و حالت غبار قوی

دکمه مه (دکمه روشن) را یکبار فشار دهید تا مینی دیفیوزر روغن روشن شود و با مه ضعیف وارد حالت پیش فرض پیوسته می شود. دکمه را برای بار دوم فشار دهید، دیفیوزر وارد حالت فاصله 10 ثانیه ای می شود. بار سوم را فشار دهید تا دستگاه خاموش شود.

* دکمه مه (دکمه روشن/روشن) را به مدت طولانی فشار دهید تا بین مه قوی (آژور دو بار بوق می‌زند) و مقدار مه ضعیف (زوزر یک بار بوق می‌زند) جابجا شوید.

* هنگام کار در حالت غبار ضعیف ممکن است دیدن مه بسیار دشوار باشد.

دیفیوزر روغن به صورت خودکار خاموش می شود

●●● [سؤالات متداول] ●●●

س: مه بسیار ضعیف به نظر می رسد. چگونه آن را بهبود بخشیم؟

پاسخ: [علت احتمالی 1] رطوبت ساز مینی آرومای لبخند 5 ولت / 1.2 آمپر استاندارد است. جریان ناکافی عامل اصلی اسپری ضعیف است. لطفاً مطمئن شوید که حداقل به منبع برق 5 ولت 1 آمپر یا 5 ولت 2 آمپر وصل شده است.

[علت احتمالی 2] هنگام کار در حالت مه ضعیف ممکن است مه به سختی دیده شود. برای تغییر حالت غبار قوی می توانید دکمه مه را برای مدت طولانی فشار دهید (آژور دو بار بوق می زند).

[علت احتمالی 3] اگر مخزن آب را با آب زیاد پر کنید، مقدار مه نازک خواهد بود. لطفا به اندازه کافی آب پر کنید که از خط MAX تجاوز نکند .

س: آیا باتری داخلی دارد؟ USB قابل شارژ هست؟

پاسخ: خیر، مرطوب کننده اسمایل مینی آروما از باتری استفاده نمی کند/حاوی باتری نیست، بنابراین قابل شارژ نیست . منبع تغذیه خارجی مانند پورت USB ماشین، کامپیوتر شخصی، پاور بانک مورد نیاز است. لطفاً در حین استفاده آن را به برق متصل نگه دارید .

س: سیم شارژ کجاست؟ توی بسته پیدا نمیشه

پاسخ: برای فشرده‌تر کردن بسته، کابل USB در مخزن آب قرار می‌گیرد . لطفا ابتدا آن را بررسی کنید. اگر هنوز نتوانستید آن را پیدا کنید، لطفاً از طریق سفارش آمازون یا تماس با ما در دفترچه راهنمای کاربر با ما تماس بگیرید. ما مطمئناً به زودی به شما کمک خواهیم کرد.