1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پخش کننده عطر
  4. پخش کننده عطر ROMAN Essential oil diffuser Air humidifier - ...

پخش کننده عطر ROMAN Essential oil diffuser Air humidifier - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

پخش کننده عطر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پخش کننده روغن اسانس ROMAN مرطوب کننده هوا، پخش کننده آروماتراپی اولتراسونیک با حجم 500 میلی لیتر، پخش کننده عطر با چراغ های LED، فناوری خاموش-روشن خودکار و تمام ویژگی های ارتقا یافته (وارم نور)
  • ROMAN Essential oil diffuser Air humidifier, 500ml Ultrasonic Aromatherapy diffuser with , Aroma diffuser with LED Lights, Auto ON-OFF Technology and all Upgraded features (WARM LIGHT)

ده الی پانزده روز کاری

برند : ROMAN

مدل : 500ML-WLT

قیمت محصول :

42,560,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 780 گرم

معرفی محصول

پخش کننده عطر ROMAN Essential oil diffuser Air humidifier - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری رومی
رنگ 500ML-WLT
مواد پلاستیک
ابعاد محصول 30.5L x 17.8W x 5.1H سانتی متر
نوع منبع نور رهبری

 

درباره این محصول

  • ظرفیت بزرگ و خاموش شدن بدون آب: پخش کننده مرطوب کننده مه خنک ما دارای ظرفیت 500 میلی لیتر است و از آخرین فناوری انتشار امواج برای اتمیزه کردن اسانس ها برای زندگی بهتر استفاده می کند. برای طول عمر محصول، اتومایزر در صورت عدم آب به طور خودکار خاموش می شود.
  • کار طولانی مدت: این پخش کننده روغن عطر دارای 4 حالت تنظیم تایمر داخلی است: 1 / 3 / 6 ساعت / تداوم. برای لذت بردن از بوی جنگل کافی است به اندازه کافی آب و کمی اسانس بریزید. آرامش درونی، بنشینید و سپس کار کنید، مطالعه کنید، تمیز کنید، استراحت کنید، ورزش کنید و غیره.
  • بخارسازهای پخش کننده عطر اتاق خواب هفت سبک آرامش بخش و مه حساس از فناوری اولتراسونیک برای ظریف تر کردن غبار استفاده می کنند. با اسانس های گیاهی می تواند اعصاب و روح را آرام کند. نور شب عالی برای کودکان خردسالی که از شب تاریک می ترسند.
  • هدایای شگفت انگیز برای عاشق و دوست شما: پخش کننده های بخار عطر را می توان به عنوان مرطوب کننده، دستگاه عطر هوا، نور شب، هدیه عالی استفاده کرد. برای ایجاد یک محیط آرام و راحت برای استراحت و لذت بردن از زندگی. مرطوب کننده پخش کننده با روغن های ضروری بهترین هدیه برای عزیز شماست.
  • مواد با کیفیت ممتاز: وقتی صحبت از پخش کننده های اسانس ممتاز به میان می آید، ما به این نکته توجه می کنیم که از همان مواد بسیار مرغوب، ایمن و سازگار با محیط زیست PP که بطری های بچه از آنها ساخته شده اند و همچنین از مواد پیشرفته استفاده نمی کنیم. فرآیندهای تولید هنری و کنترل کیفیت دقیق.

 

جزییات فنی

نام تجاری رومی
رنگ 500ML-WLT
ابعاد محصول 30.48 x 17.78 x 5.08 سانتی‌متر؛ 780 گرم
مواد پلاستیک
وزن مورد 780 گرم

 

توضیحات محصول

ترکیب پخش کننده بدون BPA.
مرطوب کننده پخش کننده روغن عطر از پلاستیک بدون BPA با کیفیت پیشرفته استفاده می کند که اتاق را تازه نگه می دارد. .
مجموعه اسانس های 100٪ خالص و جنگلی کاملا آزاد می شوند و به شما اجازه می دهند از زندگی بهتر خود لذت ببرید. رطوبت ساز هوشمند
بخارسازهای خواب با تنظیم 4 تایمر، 60/180/360/روشن ثابت. .
نیازی به نگرانی در مورد سوختگی خشک نیست. زیرا هنگامی که آب تمام می شود یا زمان تمام می شود، بخارساز سرد به طور خودکار خاموش می شود. .
برای آرامش بدن شما.
پخش کننده روغن ضروری اولتراسونیک برای ایجاد آرامش با رایحه طراحی شده است. .