1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیس
  4. کیس گیمینگ شارکن مدل Sharkoon Rgb Lit 100 - ارسال ...

کیس گیمینگ شارکن مدل Sharkoon Rgb Lit 100 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • شارکون Rgb Lit 100 Atx PC Case - پنل جلویی شیشه ای انعکاسی، روشنایی سخت افزاری موثر، ترکیبی از سبک و مواد، فضای زیاد برای جمع آوری داده ها - مشکی
  • Sharkoon Rgb Lit 100 Atx Pc Case - Reflective Tempered Glass Front Panel, Effective Hardware Illumination, Style And Substance Combined, Plenty Of Space For Collecting Data - Black

بیش از پانزده روز کاری

برند : Sharkoon

مدل : LIT 100

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 6.7 کیلوگرم

معرفی محصول

کیس گیمینگ شارکن مدل Sharkoon Rgb Lit 100 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری شارکون
سازگاری مادربرد ATX
نوع مورد برج میدی
رنگ مشکی
مواد شیشه ی حرارت دیده

درباره این محصول

  • پنل جلویی شیشه انعکاسی: پنل جلویی RGB LIT 100 مجهز به یک پنجره شیشه ای بزرگ است که با الگوی مدار بازتابنده چاپ شده است. همراه با نوار LED در داخل پانل جلویی، نور انتخاب شده بر روی الگو و کل پانل جلویی توزیع می‌شود و ظاهری پر جنب و جوش و موثر ایجاد می‌کند که نه تنها RGB، بلکه مهمتر از همه، گویا است.
  • ظاهر داغ، اجزای خنک: یک فن 120 میلی متری در پشت پنل جلویی چشم نواز نصب شده است که جریان هوا را از طریق ورودی های هوای عمودی در دو طرف پانل فراهم می کند. یک فن 120 میلی متری دیگر در عقب جریان هوا را کامل می کند. از آنجایی که فن عقب همیشه به وضوح قابل مشاهده است، به نورپردازی RGB آدرس پذیر مجهز شده است که از نظر جوی هم نور جانبی و هم نور جلو را تکمیل می کند. با نصب حداکثر چهار فن دیگر می توان از RGB LIT بیشتر ساخت: دو تای آنها در جلو و دو فن در بالای بدنه. از طرف دیگر، خنک کننده آب نیز امکان پذیر است. برای این کار، 6.4 سانتی متر در جلو و 5.5 سانتی متر در بالای کیس از قبل برای رادیاتور شامل فن در نظر گرفته شده است.
  • روشنایی سخت افزاری موثر: حتی اگر RGB LIT از نظر بصری عجیب و غریب است، ارزش درونی آن چیزی است که واقعاً اهمیت دارد. و دقیقاً این را می توان به خوبی از طریق پانل کناری شیشه سکوریت ارائه کرد. برای ظرافت بیشتر، پانل کناری را طوری طراحی کرده‌ایم که با پیچ‌های انگشتی که به سختی قابل رویت هستند و به راحتی جدا می‌شوند، به پشت قاب متصل می‌شود. برای اطمینان از اینکه نور اجزای سخت‌افزاری می‌تواند همگام با روشنایی پانل جلویی باشد، یک نوار LED آدرس‌پذیر در زیر پنجره جانبی شیشه سکوریت وصل شده است. این جلوه های اضافی و روشنایی کامل کیس را فراهم می کند.
  • ترکیب سبک و ماده: علاوه بر ظاهری خیره کننده، RGB LIT عملکردی پیچیده با گذرگاه های کابلی مختلف، یک تونل عملی منبع تغذیه و فیلترهای گرد و غبار در پشت هر ورودی هوا ارائه می دهد. همچنین فضای زیادی برای سخت‌افزار وجود دارد: کارت‌های گرافیکی با طول حداکثر 35 سانتی‌متر، خنک‌کننده‌های CPU با ارتفاع حداکثر 15.7 سانتی‌متر و منابع تغذیه با حداکثر طول 21.5 سانتی‌متر، دارای فضا هستند.
  • فضای زیادی برای جمع آوری داده ها: اگر داده های زیادی دارید، RGB LIT هیچ سازشی نمی کند. این کیس می‌تواند تا شش SSD را در خود جای دهد که می‌توان آن‌ها را روی تونل منبع تغذیه یا پشت سینی برد اصلی نصب کرد. در تونل، قفس HDD/SSD فضایی را برای دو SSD دیگر یا دو هارد دیسک 3.5 اینچی ارائه می‌کند. اگر مقدار زیادی کابل منبع تغذیه باید در آن قرار گیرد، قفس را می‌توان به راحتی جدا کرد.

 

جزییات فنی

نام تجاری شارکون
ابعاد محصول 43.6 x 20.6 x 48.1 سانتی متر؛ 6.7 کیلوگرم
شماره مدل کالا 100 روشنایی
سازنده شارکون
رنگ مشکی
فاکتور فرم ATX
وات 3600 وات
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
وزن مورد 6.7 کیلوگرم

 

از سازنده

 

شارکون از زمان راه اندازی خود در سال 2003، محصولات استثنایی مرتبط با رایانه شخصی را با شعار "طراحی شده در آلمان" ایجاد کرده است. از کیس های دقیق طراحی شده تا لوازم جانبی بازی قدرتمند تا راه حل های ذخیره سازی خارجی قابل اعتماد. هدف محصولات Sharkoon گیمرهای مشتاق و کاربران رایانه شخصی است که برای بهترین عملکرد ارزش قائل هستند.

 

RGB LIT 100 یک برج midi ATX است که نه تنها نورپردازی موثری را ارائه می دهد، بلکه RGB را به مسیرهای گویا هدایت می کند: در داخل و اطراف پنجره دید زیبا، یک فن آدرس پذیر نصب شده در پشت و یک نوار LED آدرس پذیر، روشنایی سخت افزاری جوی را فراهم می کند. با یک نوار LED در جلو تکمیل شده است. این منابع نور با یک الگوی بازتابنده مواجه می شوند که یادآور مسیرهای رسانای یک برد مدار است که روی صفحه جلویی شیشه سکوریت چاپ شده است.

  • الگوی مدار مانند انعکاسی
  • پنل جلو و کنار شیشه سکوریت
  • کنترلر RGB 4 پورت
  • نوارهای LED آدرس پذیر

 

 

یک فن 120 میلی متری در پشت پنل جلویی چشم نواز نصب شده است که جریان هوا را از طریق ورودی های هوای عمودی در دو طرف پانل فراهم می کند. یک فن 120 میلی متری دیگر در عقب جریان هوا را کامل می کند. از آنجایی که فن عقب همیشه به وضوح قابل مشاهده است، به نورپردازی RGB آدرس پذیر مجهز شده است که از نظر جوی هم نور جانبی و هم نور جلو را تکمیل می کند. با نصب حداکثر چهار فن دیگر می توان از RGB LIT بیشتر ساخت: دو تای آنها در جلو و دو فن در بالای بدنه. از طرف دیگر، خنک کننده آب نیز امکان پذیر است. برای این کار، 6.4 سانتی متر در جلو و 5.5 سانتی متر در بالای کیس از قبل برای رادیاتور شامل فن در نظر گرفته شده است.

روشنایی سخت افزاری موثر

حتی اون

حتی اگر RGB LIT از نظر بصری عجیب و غریب است، ارزش درونی آن چیزی است که واقعاً مهم است. و دقیقاً این را می توان به خوبی از طریق پانل کناری شیشه سکوریت ارائه کرد. برای ظرافت بیشتر، پانل کناری را طوری طراحی کرده‌ایم که با پیچ‌های انگشتی که به سختی قابل رویت هستند و به راحتی جدا می‌شوند، به پشت قاب متصل می‌شود. برای اطمینان از اینکه نور اجزای سخت‌افزاری می‌تواند همگام با روشنایی پانل جلویی باشد، یک نوار LED آدرس‌پذیر در زیر پنجره جانبی شیشه سکوریت وصل شده است. این جلوه های اضافی و روشنایی کامل کیس را فراهم می کند.

پانل جلویی RGB LIT 100 مجهز به یک پنجره شیشه ای بزرگ است که با یک الگوی مدار بازتابنده چاپ شده است. همراه با نوار LED در داخل پانل جلویی، نور انتخاب شده بر روی الگو و کل پانل جلویی پخش می‌شود و ظاهری پر جنب و جوش و موثر ایجاد می‌کند که نه تنها RGB، بلکه بالاتر از همه، گویا است.

 

اگر داده های زیادی دارید، RGB LIT هیچ سازشی نمی کند. این کیس می‌تواند تا شش SSD را در خود جای دهد که می‌توان آن‌ها را روی تونل منبع تغذیه یا پشت سینی برد اصلی نصب کرد. در تونل، قفس HDD/SSD فضایی را برای دو SSD دیگر یا دو هارد دیسک 3.5 اینچی ارائه می‌کند. اگر مقدار زیادی کابل منبع تغذیه باید در آن قرار گیرد، قفس را می‌توان به راحتی جدا کرد.

قاب RGB LIT 100 به همراه همه

سایر محصولات شارکون که با

نشان‌واره RGB آدرس‌پذیر تأیید شده است

برای Asus Aura Sync، MSI Mystic

Light Sync، Gigabyte Fusion و

ASRock Polychrome SYNC.

شارکون

علاوه بر ظاهری خیره کننده، RGB LIT عملکردی پیچیده با گذرگاه های کابلی مختلف، یک تونل عملی منبع تغذیه و فیلترهای گرد و غبار در پشت هر ورودی هوا ارائه می دهد. همچنین فضای زیادی برای سخت‌افزار وجود دارد: کارت‌های گرافیکی با طول حداکثر 35 سانتی‌متر، خنک‌کننده‌های CPU با ارتفاع حداکثر 15.7 سانتی‌متر و منابع تغذیه با حداکثر طول 21.5 سانتی‌متر، دارای فضا هستند.