1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جارو شارژی
  4. جارو برقی دستی مدل Shark WV410PR - ارسال 20 الی ...

جارو برقی دستی مدل Shark WV410PR - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

جارو شارژی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جارو برقی دستی Shark WV410PR WANDVAC، فوق العاده سبک و قابل حمل با مکش و ابزار قدرتمند برای حیوانات خانگی، طراحی شده برای ماشین و خانه، بنفش
  • Shark WV410PR WANDVAC Cordless Hand Vacuum, Ultra-Lightweight & Portable with Powerful Suction & Tools for Pets, Designed for Car & Home, Violet

بیش از پانزده روز کاری

برند : Shark

مدل : WV410PR

قیمت محصول :

9,400,000تومان

مشخصات محصول

وزن 671 گرم

معرفی محصول

جارو برقی دستی مدل Shark WV410PR - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری کوسه
ویژگی های خاص قابل حمل، سبک وزن
نوع فیلتر کارتریج
توصیه سطح اثاثه یا لوازم داخلی و طبقه بالاتر
منبع انرژی شارژ باتری

درباره این محصول

  • مکش بی سیم قدرتمند: بیشترین مکش در بین جاروهای بی سیم دستی زیر 1.5 پوند است. بر اساس ASTM F558، جاروهای دستی بی سیم مستقل تست شده است.
  • حالت تقویت برای آشفتگی‌های سخت: دکمه Boost را فشار دهید تا مکش قوی بیشتری داشته باشید تا با ذرات بزرگ و زباله‌های سنگین مقابله کنید.
  • طراحی شده برای خانه هایی با حیوانات خانگی: آشفتگی های سخت را با ابزار حیوان خانگی پاک کنید. برس مویی موهای سرسخت حیوان خانگی و زباله های چسبیده را از پارچه ها و مبلمان ظریف پاک می کند.
  • نگهداری آسان: دستگاه جاروبرقی دستی با یک فنجان گرد و غبار جداشدنی و محفظه فیلتر به راحتی قابل جابجایی ساده است.
  • جمع و جور و ارگونومیک: طراحی شده برای تطبیق پذیری و سهولت تمیز کردن سریع برای مقابله با آشفتگی ها در هر مکانی.. 50٪ زمان اجرا بیشتر: با 50٪ زمان اجرا بیشتر نسبت به Shark WANDVAC اصلی، در حالت تمیز عمیق استاندارد اندازه گیری می شود. زمانی که به آن نیاز دارید، همیشه آماده باشید: پایه شارژ شیک، راحتی نهایی را برای دسترسی سریع، شارژ سریع و ذخیره لوازم جانبی در داخل هواپیما فراهم می کند. مناسب برای خودروها: فضاهای تنگ خودروها، گوشه ها و شکاف ها را با ابزار Duster Crevice تمیز کنید.

 

جزییات فنی

نام تجاری کوسه
شماره مدل WV410PR
رنگ بنفشه
ابعاد محصول ‎6.86 x 6.1 x 39.12 سانتی‌متر؛ 671.32 گرم
ظرفیت 0.1 کوارت
توان / وات 160 وات
ولتاژ 14.4 ولت
ویژگی های خاص قابل حمل، سبک وزن
وزن مورد 671 گرم

 

توضیحات محصول

جارو برقی دستی Shark WANDVAC POWER PET قابلیت حمل سبک وزن را با قدرت مکش باورنکردنی یک موتور پرسرعت براشلس ترکیب می کند. این جاروبرقی با وزن تنها 1.5 پوند، دارای یک نازل مخروطی برای جمع آوری آسان زباله ها و لوازم جانبی برای مقابله با موهای حیوانات خانگی و فضاهای تنگ است. بین تمیز کردن، جاروبرقی خود را برای شارژ سریع به پایه شارژ برگردانید.