1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جارو شارژی
  4. جارو شارژی مدل Ultenic U11 Pro Cordless Vacuum - ارسال ...

جارو شارژی مدل Ultenic U11 Pro Cordless Vacuum - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جارو شارژی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جارو شارژی Ultenic U11 Pro، جاروبرقی 25 کیلو پاسکال، جارو شارژی 4 در 1، صفحه نمایش LED، جارو شارژی، باتری 2200 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 2.5 ساعت و 50 دقیقه زمان اجرا برای موی حیوانات خانگی فرش ماشینی با کف سخت
  • Ultenic U11 Pro Cordless Vacuum Cleaner, 25KPa Stick Vacuum 4 in 1, LED Display Cordless Vacuum, 2200mAh Detachable Battery, 2.5H Quick Charge and 50Mins Runtime for Hard Floor Carpet Car Pet Hair

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ultenic

مدل : U11 Pro

قیمت محصول :

18,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.64 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو شارژی مدل Ultenic U11 Pro Cordless Vacuum - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری اولتنیک
ویژگی های خاص پت_مو، شارژی، فیلتر HEPA
فاکتور فرم چوب
رنگ سبز
نوع فیلتر کارتریج

درباره این محصول

  • مکش قوی 25000Pa و زمان کار طولانی: جاروبرقی قدرتمند با حالت های قابل تنظیم 3 سرعته می تواند مکش قوی تا 25 کیلو پاسکال را ارائه دهد که برای انجام بیشتر کارهای خانه کاملاً مناسب است. خواه دانه های قهوه، غذای سگ، گرد و غبار سرسخت یا آب نبات M&M'S وجود داشته باشد، هوور بی سیم می تواند به سرعت همه آنها را به راحتی تمیز کند. باتری لیتیومی 2200 میلی‌آمپر ساعتی تا 50 دقیقه زمان اجرا دارد و شارژ کامل آن فقط 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد. برای کارهای روزمره خانه بسیار ایده آل است.
  • فناوری فیلتراسیون 4 مرحله‌ای با کارایی بالا: جارو شارژی U11 PRO از فناوری سیکلون 4 مرحله‌ای همراه با فیلتر HEPA سطح H10 با چگالی بالا استفاده می‌کند که می‌تواند بیش از 99.99 درصد گرد و غبار، گرده، شوره حیوانات خانگی و ذرات کوچک را به دام بیندازد. 0.3 میکرون اندازه دارد و هوای تازه و تمیز تولید می کند تا از آلودگی ثانویه هوا در همان زمان جلوگیری کند.
  • طراحی چند منظوره: این جارو شارژی 4 در 1 نه تنها می تواند به راحتی به یک جاروبرقی دستی، جاروبرقی چوبی و جاروبرقی ماشین تبدیل شود، بلکه دارای برس غلتکی، برس گرد، نازل شکاف بلند و ابزار مینی موتوری نیز می باشد. تمام نیازهای نظافتی شما را برآورده کند.
  • ویژگی های هوشمند: صفحه نمایش لمسی LED به شما امکان می دهد حالت تمیز کردن را تنظیم کنید و ظرفیت باتری باقیمانده و کدهای خطا را به شما نشان می دهد. تقویت خودکار فرش می تواند گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی را که در فرش جاسازی شده است را به طور کامل تمیز کند. باتری جداشدنی چه به قسمت بدنه متصل باشد چه نباشد قابل شارژ است و می تواند به شما امکان استفاده از جاروبرقی را با یک باتری یدکی دیگر بدهد.
  • تعهد ما به شما: ما به مشتریان گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش مادام العمر ارائه می دهیم. با مرکز پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و خدمات مشتری، ما از کیفیت و قابلیت اطمینان محصول در هر زمان و هر مکان پشتیبانی می کنیم.

 

جزییات فنی

نام تجاری اولتنیک
شماره مدل U11 Pro
رنگ سبز
ابعاد محصول 22.1 x 25.5 x 125.5 سانتی متر؛ 2.64 کیلوگرم
ظرفیت 1.2 لیتر
ظرفیت حجمی 650 میلی لیتر
توان / وات 380 وات ساعت
ولتاژ 28.8 ولت
سطح نویز 65 دسی بل
ویژگی های خاص موی حیوان خانگی، شارژی، فیلتر HEPA
وزن مورد 2.64 کیلوگرم