1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جارو شارژی
  4. جارو شارژی جیپاس مدل Geepas GVC19015UK - ارسال 10 الی ...

جارو شارژی جیپاس مدل Geepas GVC19015UK - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جارو شارژی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جارو برقی دستی بی سیم Geepas – جارو برقی دستی قابل شارژ و سبک – طراحی کم صدا با فیلتر HEPA برای خانه، آشپزخانه، حیوانات خانگی، ماشین و اداره – 2 سال گارانتی، GVC19015UK
  • Geepas Cordless Handheld Vacuum Cleaner – Rechargeable and Lightweight Hand Held Vacuum Cleaner – Low Noise Design with HEPA Filter for Home, Kitchen, Pet, Car & Office - 2 Years Warranty, GVC19015UK

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GVC19015UK

قیمت محصول :

3,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.45 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو شارژی جیپاس مدل Geepas GVC19015UK - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
ویژگی های خاص موی حیوان خانگی، سبک، بی سیم، سیمی، فشرده، فیلتر HEPA، سیکلونیک
نوع فیلتر کارتریج
توصیه سطح عملکرد دوگانه، اثاثه یا لوازم داخلی
منبع انرژی شارژ باتری

درباره این محصول

  • 3 در 1 چند منظوره - جاروبرقی با 3 ضمیمه قابل تعمیر برای تطبیق پذیری بیشتر ارائه می شود: ابزار شکاف برای رسیدن آسان به زباله ها در گوشه ها و فضاهای تنگ. برس گردگیری برای برداشتن آسان مو یا کثیفی روی سطوح ظریف و اثاثه یا لوازم داخلی. نازل مایع برای تمیز کردن ریختن مایعات غیرمنتظره بدون زحمت.
  • باتری لیتیوم یونی قابل شارژ 2000MAH - باتری لیتیوم یونی 2000 میلی آمپر ساعتی با ماندگاری طولانی مدت 25 تا 30 دقیقه تمیز کردن بهینه را پس از 4 ساعت شارژ کامل ارائه می دهد و به شما امکان می دهد کل خانه خود را بدون شارژ مجدد و سیم درهم تمیز کنید. . هیچ چیز دیگری با این قیمت ترکیبی از تطبیق پذیری و قدرت تمیز کنندگی را ندارد.
  • تخلیه و تمیز کردن آسان - سطل کثیفی بسیار بزرگ و بدون کلیک می تواند زباله های بیشتری را در خود نگه دارد و به شما امکان می دهد زباله ها را بدون استرس خالی کنید. فیلتر قابل شستشو و قابل استفاده مجدد قابل جدا شدن است و به راحتی تمیز می شود، می توانید پس از هر بار استفاده فیلتر را برای تمیزی کامل تر بشویید.
  • مکش قدرتمند و سیکلونیک - جاروبرقی دستی با موتور قدرتمند 75 وات و سیستم فیلتراسیون دوگانه، مکش قوی را برای تمیز کردن همه زباله ها در چند ثانیه فراهم می کند، برای تمیز کردن گرد و غبار، خرده ها، موهای حیوانات خانگی و همچنین مایعات عالی است. لطفا توجه داشته باشید: هنگام شارژ دستگاه را خاموش کنید.
  • طراحی کم صدا، 2 سال گارانتی - این جاروبرقی هنگام تمیز کردن صداهای بلند ایجاد نمی کند و برای استفاده در هر زمان مناسب است. صدای کم تولید می کند و از این رو در مصرف برق نیز صرفه جویی می کند. این محصول دارای 2 سال گارانتی بدون نگرانی می باشد.

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GVC19015UK
رنگ سیاه و سفید
ابعاد محصول 44.5 x 10.4 x 11.3 سانتی متر؛ 1.45 کیلوگرم
ظرفیت 0.4 لیتر
توان / وات 75 وات
ولتاژ 11 ولت
خاموش شدن خودکار نه
سطح نویز 75 دسی بل
زمان اجرا 20 دقیقه
ویژگی های خاص موی حیوان خانگی، سبک، بی سیم، سیمی، فشرده، فیلتر HEPA، سیکلونیک
وزن مورد 1.45 کیلوگرم

 

از سازنده

جارو برقی دستی GEEPAS شارژی

دست یاری شما در نظافت. زندگی را آسان تر می کند.

3 در 1 چند منظوره

جاروبرقی با 3 ضمیمه قابل تعمیر برای تطبیق پذیری بیشتر ارائه می شود: ابزار شکافی برای دسترسی آسان به زباله ها در گوشه ها و فضاهای تنگ. برس گردگیری برای برداشتن آسان مو یا کثیفی روی سطوح ظریف و اثاثه یا لوازم داخلی. نازل مایع برای تمیز کردن ریختن مایعات غیرمنتظره بدون زحمت.

 

مکش قدرتمند و سیکلونیک

جاروبرقی دستی با موتور قدرتمند 75 وات و سیستم فیلتراسیون دوگانه، مکش قوی را برای تمیز کردن همه زباله ها در چند ثانیه فراهم می کند و برای تمیز کردن گرد و غبار، خرده ها، موهای حیوانات خانگی و همچنین مایعات عالی است. لطفا توجه داشته باشید: هنگام شارژ دستگاه را خاموش کنید.

فیلتر EPA برای فیلتراسیون گرد و غبار کارآمدتر

HEPA مخفف عبارت High-Efficiency Particulate Air است. این به طرز شگفت انگیزی عمل می کند تا هوا را از ذرات گرد و غبار تا 99.79٪ فیلتر کند.

 

جارو شارژی دستی

یکی از ویژگی های برتر این جاروبرقی وزن سبک و افزایش راحتی در استفاده است. این به شما کمک می کند تا با کمترین تلاش به حداکثر سطح تمیزی برسید.

طراحی فشرده و ارگونومیک

این جاروبرقی بی سیم بوده و با باتری کار می کند. جمع و جور و سبک است. کل طراحی ارگونومیک نگهداری آن را نیز بسیار آسان می کند. فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید آن را در کمد خود جا داده و در زمان استفاده از آن خارج کنید.

مشخصات محصول

  • 3 در 1 چند منظوره
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ 2000MAH
  • آسان برای تخلیه و تمیز کردن
  • مکش قدرتمند و سیکلونیک
  • طراحی کم نویز