1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جارو شارژی
  4. جارو شارژی مدل Ultenic U10 Pro Cordless Vacuum - ارسال ...

جارو شارژی مدل Ultenic U10 Pro Cordless Vacuum - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

جارو شارژی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جارو شارژی Ultenic U10 Pro، مکش قدرتمند 30 کیلو پاسکال، فیلتر 5 لایه، سر برس چرخشی 180 درجه، سبک وزن دستی دیواری با نور LED برای کف های سخت، فرش و موی حیوانات خانگی
  • Ultenic U10 Pro Cordless Vacuum Cleaner, 30KPa Powerful Suction, 5-Layer Filtration, 180° Rotating Brush Head, Wall-mounted Handheld Lightweight with LED Light for Hard Floors, Rugs, and Pet Hair

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ultenic

مدل : U10 Pro

قیمت محصول :

15,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.68 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو شارژی مدل Ultenic U10 Pro Cordless Vacuum - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری اولتنیک
ویژگی های خاص پت_مو، سبک، شارژی، هدلایت
فاکتور فرم چوب
رنگ سفید
نوع فیلتر کارتریج

درباره این محصول

  • ????【30Kpa مکش قدرتمند】موتور فوق العاده 400W و مکش قدرتمند 30000Pa که می تواند حداکثر قدرت مکش را برای مکش گرد و غبار بزرگ و ریز، زباله ها، موهای حیوانات خانگی و غیره در کف و فرش فراهم کند. دو حالت مکش را می توان آزادانه تغییر داد تا نیازهای مختلف تمیز کردن شما را برآورده کند.
  • ????【سیستم فیلتراسیون 5 مرحله ای】 سیستم فیلتراسیون پیشرفته 5 مرحله ای می تواند گرد و غبار به کوچکی 0.3 میکرون، گرده و گرد و غبار ریز را با بازدهی بیش از 99.99 درصد جمع کند و حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار را بگیرد و از انتشار هوای پاک اطمینان حاصل کند. سیستم فیلتراسیون دوگانه با فیلتر ورودی HEPA H10 و فیلتر خروجی HEPA H11 برای جلوگیری از آلودگی ثانویه هوا، ایده آل برای افراد حساس (توجه: HEPA H10 پای شکل، HEPA H11 بشکه ای غیر قابل شستشو)
  • ????【حالت تعویض چندگانه】 جارو شارژی U10 Pro مجهز به 1 برس غلتکی و 2 سر برس مسطح مختلف است که به شما امکان می دهد به راحتی بین جاروبرقی و جاروبرقی جاروبرقی جاروبرقی جاروبرقی جاروبرقی جاروبرقی دستی جابجا شوید که می تواند شما را به راحتی تمیز کردن انواع کف سخت، مبلمان، مبل، قفسه کتاب، پرده، فضای داخلی خودرو، شکاف و موارد دیگر. سر برس قابل تنظیم 180 درجه با چراغ جلو به وضوح هر گوشه ای را روشن می کند و هیچ گرد و غباری در تاریکی باقی نمی گذارد.
  • ????【800ML یک کلیک گرد و غبار】 سطل گرد و غبار با ظرفیت 800ML به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید خانه خود را بدون نیاز به تمیز کردن سطل گرد و غبار در راه تمیز کنید. طراحی دکمه با یک کلیک به شما این امکان را می دهد که سطل گرد و غبار را با لمس یک دکمه خالی کنید. U10 Pro دارای یک پایه دیواری است و سیستم ذخیره‌سازی دیواری نه تنها باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود، بلکه لازم نیست نگران افتادن آن و شکستن دستگاه باشید.
  • ????【دو روش شارژ】 باتری قابل جابجایی قابل شارژ تا 35 دقیقه (حالت کم) دوام می آورد و به راحتی می توان آن را جداگانه شارژ کرد. همچنین در صورت خرید باتری یدکی، زمان تمیز کردن دو برابر می‌شود.

 

جزییات فنی

نام تجاری اولتنیک
شماره مدل U10 Pro
رنگ سفید
ابعاد محصول 66.5 x 22.5 x 113 سانتی متر؛ 2.68 کیلوگرم
ظرفیت 800 میلی لیتر
توان / وات 400 وات
ولتاژ 25.9 ولت
سطح نویز 65 دسی بل
زمان اجرا 35 دقیقه
ویژگی های خاص موی حیوان خانگی، سبک، بی سیم، چراغ جلو
وزن مورد 2.68 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

970 (4) 2PC

جارو شارژی U10 Pro

 

  • طراحی سبک برای دست های بدون استرس
  • سر برس قابل تنظیم 180 درجه آسان برای تبدیل
  • روشنایی LED برای تمیز کردن بن بست
  • طراحی باتری قابل جابجایی، گزینه های شارژ متعدد
  • نشانگر سطح باتری (چراغ باتری 3 سلولی)
  • دارای پایه دیواری برای نگهداری آسان

 

970(2)2

قدرت سوسیتون قوی 30 کیلو پاسکال

خانه خود را با قدرت مکش تا 30000Pa بسیار موثرتر تمیز کنید. موتور براشلس توان ورودی قوی تا 400 وات را ارائه می‌کند، سطح بالایی از راندمان انرژی را حفظ می‌کند و مکش قدرتمندی تا 30 کیلو پاسکال تولید می‌کند، بنابراین هم فرش‌ها و هم کف‌های سخت را به طور موثر تمیز می‌کند.

استفاده از کف نرم و سخت

یک دکمه دو سرعت 2

دو روش شارژ

 

یک دکمه، دو حالت

یک دکمه به شما امکان می دهد به طور خودکار برق را تنظیم کنید و کارهای خانه را راحت تر کنید. حداکثر قدرت مکش تا 30 کیلو پاسکال، حداکثر زمان کار تا 35 دقیقه (حالت کم)

پایه دیواری برای شارژ

براکت دیواری ذخیره سازی جارو شارژی و لوازم جانبی را به خوبی ذخیره می کند. به سادگی آن را در گوشه ای از اتاق نگهداری کنید و هر زمان که می خواهید از آن استفاده کنید آن را بیرون بیاورید. باتری قابل جابجایی (باتری پشتیبان) را می توان جداگانه شارژ کرد.

مناسب برای چند سطح

گرد و غبار و زباله ها را از کف سخت تا فرش تمیز می کند و همچنین با سطوح دیگر مانند مبل، پرده و فضای داخلی خودرو و موارد دیگر مقابله می کند.

 

سر چرخش 180 درجه 2

LED300

تخلیه یک کلید 2

 

چراغ های جلو LED

پرتوهای روشن راه را روشن می کنند تا بتوانید گرد و غبار و زباله هایی را ببینید که در غیر این صورت ممکن است از بین رفته باشند و تمیز کردن زیر مبلمان را بسیار آسان تر می کند.

گردگیری با یک لمس، بدون دست کثیف

سطل زباله کاملاً جداشدنی و قابل شستشو دارای ظرفیت 800 میلی لیتر است. با فشردن یک دکمه کثیفی های به دام افتاده را رها کنید. تا زمانی که گرد و غبار، زباله ها و موها از بین رفته اند، دست های خود را تمیز نگه دارید.

آسان برای مانور

سر برس 180 درجه قابل تنظیم است و مجهز به لامپ پروب است که می تواند به وضوح هر گوشه ای را که می خواهید بروید روشن کند و غبار را در تاریکی رها نکنید.

970(3-3)2

سیستم فیلتراسیون 5 لایه

 

  • فناوری جداسازی گرد و غبار سیکلون برای قدرت مکش طولانی مدت
  • فیلتر استیل ضد زنگ، گرد و غبار و ناخالصی ها را جدا می کند
  • ورودی هوا HEPA H10 (نوع کیک، ضد الکتریسیته ساکن و قابل شستشو)
  • اسفنج (برای کاهش صدا و نویز)
  • خروجی HEPA H11 (نوع بشکه، غیر قابل شستشو)

 

970(1)2

لوازم جانبی 300_400

 

+ آرم

درباره اولتنیک

1. فروشگاه رسمی اولتنیک

2. قطعات مصرفی به طور مداوم در فروشگاه ما عرضه می شود.

3. پیوست های راهنمای کاربر، راهنمای شروع سریع و راهنمای برنامه را بررسی کنید.

آنچه در جعبه است

 

  1. موتور سر و جام گرد و غبار
  2. سر برس اصلی
  3. راهنمای کاربری
  4. ابزار شکاف
  5. سر برس تخت
  6. براکت دیواری
  7. فیلتر HEPA H10
  8. فیلتر HEPA H11
  9. برس تمیز کننده
  10. برس غلتکی 11. آداپتور برق 12. لوله اکستنشن