1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. عینک هوشمند
  4. عینک واقعیت افزوده Nreal مدل Micro-OLED 201 - ارسال ...

عینک واقعیت افزوده Nreal مدل Micro-OLED 201 - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

عینک هوشمند
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • عینک‌های واقعیت افزوده Nreal Air، عینک‌های هوشمند با سینمای مجازی Micro-OLED عظیم 201 اینچی، عینک‌های واقعیت افزوده، ساعت، پخش جریانی و بازی در رایانه شخصی/اندروید/iOS – کنسول‌ها و بازی‌های ابری سازگار
  • نام تجاری غیر واقعی رنگ سیاه ویژگی های خاص محافظ چشم دارای گواهی TÜV، پشتیبانی از 3DoF، عینک واقعیت افزوده با سینمای مجازی Micro-OLED 60 هرتزی عظیم 201 اینچیمحافظ چشم دارای گواهی TÜV، پشتیبانی از 3DoF، عینک واقعیت افزوده با سینمای مجازی Micro-OLED 60 هرتزی عظیم 201 اینچی فناوری اتصال یو اس بی اجزای شامل قاب لنز تجویزی، عینک، کابل جداشدنی، 3 پد بینی، کیف، پارچه تمیزکننده (آداپتور Nreal شامل نمی‌شود)قاب لنز تجویزی، عینک، کابل جداشدنی، 3 پد بینی، کیف، پارچه تمیزکننده (آداپتور Nreal شامل نمی‌شود)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Nreal

مدل : Micro-OLED 201

قیمت محصول :

37,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 79 گرم

معرفی محصول

عینک واقعیت افزوده Nreal مدل Micro-OLED 201 - ارسال 20 الی 25 روز کاری

  • Nreal Air AR glasses offer cinema-grade visual experiences with a 130" Full HD display in Air Casting Mode or a 201" Full HD display in AR Space mode. در هر زمان و هر کجا با افزوده شده تعامل کنید.
  •  ریخته گری هوا از تمام برنامه های تلفن همراه پشتیبانی می کند (چه برای پخش ، چه برای بازی ابری ، Tiktok و غیره) آیفون ، عرشه بخار و نینتندو را به یک تجربه نمایش گسترده 130 اینچ تبدیل می کند. 
  • از یک روش کاملاً جدید برای مرور وب با مرورگر فضایی لذت ببرید. با برنامه دوچرخه سواری بیش از 30 شهر در سراسر جهان را دوچرخه سواری کنید، با Teleport به سراسر جهان سفر کنید و YouTube را برای اولین بار در AR تجربه کنید. لطفاً قبل از خرید حتماً لیست سازگاری تلفن هوشمند را در وب سایت Nreal بررسی کنید.
  •  عینک هوشمند Nreal Air AR هر مک بوک پرو M1/M2 را به یک ایستگاه کاری چند پنجره ای تبدیل می کند. چندین نمایشگر مجازی جدید را انتخاب کنید و بهره وری خود را به ارتفاعات جدیدی برسانید. Nebula for Mac نسخه بتا به زودی عرضه می شود.
  •  Nreal Air دارای نور آبی کم، بدون فلیکر و راحتی چشم است که توسط گروه TÜV Rheinland تایید شده است، که اولین دستگاه در جهان به عنوان تنها دستگاه در زمینه XR است.

جزییات فنی

نام تجاری غیر واقعی
رنگ سیاه
ابعاد محصول 14.8 x 6 x 5.2 سانتی متر؛ 79 گرم
مدل های سازگار رایانه شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، کنسول بازی
ویژگی های خاص محافظ چشم دارای گواهی TÜV، پشتیبانی 3DoF، عینک واقعیت افزوده با سینمای مجازی Micro-OLED 60 هرتزی عظیم 201 اینچی
وزن مورد 79 گرم
ASIN B0BF5LKP5Q

 

توضیحات محصول
عینک واقعیت افزوده Nreal Air، سینمای مجازی Micro-OLED 60 هرتزی 201 اینچی در جیب شما، عینک واقعیت افزوده | تماشا، پخش جریانی و بازی روی رایانه شخصی، اندروید، iOS، کنسول‌ها و سازگار با بازی‌های ابری، محافظ چشم دارای گواهی TÜV، پشتیبانی از 3DoF، عینک هوشمند

س: چرا وقتی عینک خود را به گوشی هوشمند خود متصل می کنم و Nebula را باز می کنم باید آن را به روز کنم؟ آیا می توانم آپدیت را لغو کنم؟

پاسخ: به منظور بهبود تجربه محصول، Nreal به طور مستمر نسخه‌های سفت‌افزار جدیدی را برای عینک‌ها منتشر می‌کند، مشکلات شناخته شده را برطرف می‌کند و عملکرد را بهینه می‌کند. هنگامی که عینک به گوشی وصل می شود، برنامه Nebula به طور خودکار تشخیص می دهد که آیا نسخه فعلی عینک به روز است یا خیر، و در غیر این صورت، از شما می خواهد که عینک را به روز کنید. استفاده نکردن از آخرین نسخه سفت‌افزار ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در عینک شود، لطفاً دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا تجربه کاربری بهینه‌سازی شده را ارتقا دهید.

س: آیا می توان آیفون یا آی پد را متصل کرد؟ اگر از آداپتور USB-C به Lightning استفاده کنم، آیا می توانم از Nreal Air با آیفون خود استفاده کنم؟

پاسخ: اگر دستگاه اپل شما دارای درگاه USB-C است، می توانید عینک Nreal Air AR خود را مستقیماً به دستگاه متصل کنید. اگر دستگاه اپل شما (مانند آیفون) دارای پورت لایتنینگ است، برای استفاده از عینک خود به آداپتور Nreal در کنار یک آداپتور AV Digital Lighting Digital اصلی نیاز خواهید داشت.
ما اکیداً توصیه می‌کنیم از آداپتورهای دیجیتال AV که توسط اپل ساخته نشده‌اند استفاده نکنید، زیرا این کار روی عینک شما تأثیر می‌گذارد و به طور بالقوه باعث آسیب به دستگاه می‌شود.

س: آیا می توان از آداپتور Nreal با نور Nreal استفاده کرد؟

پاسخ: آداپتور Nreal بهتر است با Nreal Air استفاده شود. هنگام جفت شدن با Nreal Light یک مشکل صوتی شناخته شده وجود دارد و شما به هدست های بی سیم نیاز خواهید داشت.