1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. عینک هوشمند
  4. عینک هوشمند مدل KASTWAVE Smart Glasses - ارسال 10 الی ...

عینک هوشمند مدل KASTWAVE Smart Glasses - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

عینک هوشمند
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • عینک هوشمند صوتی بلوتوث، لنزهای فیلتر نور آبی، عینک هوشمند، دستیار صوتی، مد روز و راحت، ضد آب IP67، عینک سرگرمی در فضای باز (مشکی)
  • Bluetooth Audio Smart Glasses, Blue Light Filter Lenses Smart Glasses, Voice Assistants, Fashionable and Comfortable, IP67 Waterproof, Indoor Outdoor Entertainment Glasses (Black)

ده الی پانزده روز کاری

برند : KASTWAVE

مدل : CE7361

قیمت محصول :

22,120,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 200 گرم

معرفی محصول

عینک هوشمند مدل KASTWAVE Smart Glasses - ارسال 10 الی 15 روز کاری

جزییات فنی

نام تجاری KASTWAVE
شماره مدل CE7361
ابعاد بسته بندی 12 × 6 × 6 سانتی متر؛ 200 گرم
ویژگی های خاص ضد آب، ضد خستگی، سبک وزن
وزن مورد 200 گرم

 

 

 

  • ???? - 【خود را در صدای باکیفیت غوطه ور کنید】: عینک ما دارای بلندگوهای باکیفیت است که لایه بندی فضایی صدا را در عین وضوح حفظ می کند و تجربه گوش دادن باز را به شما می دهد که احساس می کنید در فضای وسیع تری هستید.
  • ???? - 【از چشمان خود در برابر نور آبی مضر محافظت کنید】: لنزهای ضد نور آبی ما به طور موثر نور آبی مضر و اشعه ماوراء بنفش را فیلتر می کنند و از چشمان شما هنگام استفاده طولانی مدت از کامپیوتر و تلفن همراه محافظت می کنند.
  • ???? - 【طراحی کلاسیک و مد روز】: قاب پلاستیکی فلزی ساخته شده از مواد فیبر استات هم کلاسیک و هم شیک است و برای هر موقعیتی عالی است. علاوه بر این، پدهای بینی سیلیکونی پوشیدن آنها را راحت تر می کند.
  • ???? - 【ضد آب و ضد عرق】: عینک های ما به ساخت دقیق و استاندارد ضد آب IP67 مجهز شده اند که آنها را در برابر آب خانگی، پاشیدن عرق و غوطه وری کوتاه در آب مقاوم می کند.
  • ???? - 【گستره وسیعی از کاربردها】: عینک های ما عملکردهایی مانند تماس هوشمند، گوش دادن به موسیقی، و بیدار کردن دستیار صوتی را دارند که آنها را برای استفاده در خانه، هنگام رانندگی، خارج از منزل یا در محیط های پر سر و صدا عالی می کند.

 

توضیحات محصول

عینک هوشمند بلوتوث صوتی

عینک هوشمند بلوتوث صوتی

عینک هوشمند بلوتوث صوتی

عینک هوشمند بلوتوث صوتی

عینک هوشمند بلوتوث صوتی