1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. عینک هوشمند
  4. عینک هوشمند مدل AXVRMETA Smart - ارسال 15 الی 20 ...

عینک هوشمند مدل AXVRMETA Smart - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

عینک هوشمند
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

بیش از پانزده روز کاری

برند : AXVRMETA

مدل : KY02

قیمت محصول :

3,850,000تومان

مشخصات محصول

وزن 159 گرم

معرفی محصول

عینک هوشمند مدل AXVRMETA Smart - ارسال 15 الی 20 روز کاری

رنگ: نقره ای، شفاف

نام تجاری AXVRMETA
نام مدل KY02
سبک نوین
رنگ نقره ای، شفاف
ویژگی های خاص شارژ بی سیم

درباره این محصول

  • لذت بردن از زندگی هوشمند: راحت و نزدیک به گوش، طراحی صوتی هوشمند نوآورانه، ایجاد یک تجربه پوشیدن راحت، جلوه صدای استریو 9 بعدی، اتصال بلوتوث بی‌سیم، تماس مداوم 5 ساعته و گوش دادن مداوم 4 ساعته به موسیقی. برای هر نوع موسیقی مناسب است. فعالیت در فضای باز مانند ماهیگیری، اسکی، قایقرانی، شکار و دوچرخه سواری، به طوری که بتوانید هنگام ورزش و سرگرمی به تلفن پاسخ دهید و از موسیقی لذت ببرید، به خصوص هنگام رانندگی استفاده از آن در هنگام دوچرخه سواری، دویدن یا پیاده روی ایمن تر است.
  • طراحی جدید صوتی هوشمند: پوشیدن بدون درد، راحت و نزدیک به گوش، اجازه می دهد صدا مستقیماً وارد کانال گوش داخلی شود، هر دو گوش را باز نگه دارید، صدای محیط را از دست ندهید، به شما امکان می دهد بدون مسدود کردن سایر صداهای اطراف به موسیقی گوش دهید و تماس بگیرید. مراقب محیط اطراف باشید میکروفون کاهش نویز نامرئی و کاهش نویز دو طرفه با کیفیت بالا، تماس را واضح تر و صدا را روان تر می کند.
  • طراحی پیشرفته و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: طراحی محافظ با وفاداری بالا، کیفیت صدای کامل: برای اطمینان از انتقال صاف، کیفیت کامل صدا، محدوده باند بزرگ و جلوگیری از نقص شکاف های متعدد در سیم های رایج در بازار، از طراحی محافظ با وفاداری بالا استفاده می کند. عینک آفتابی لنزهای پلاریزه و 99% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهد تا چشمان شما را در برابر نور خورشید محافظت کند. به شما امکان می دهد هنگام ورزش و سرگرمی به تماس ها پاسخ دهید و از موسیقی لذت ببرید.
  • ضد آب و سبک وزن: دارای اثر ضد آب قوی است، می تواند به طور موثر در برابر عرق و باران مقاومت کند، به شما امکان می دهد به راحتی از ورزش، موسیقی و تماس لذت ببرید؛ وزن آن تنها 36G است و وزن هر دو گوش را کاهش می دهد. مواد سخت و بادوام است. سبک ساده پایه‌ها و فریم عینک ساخته شده از مواد باکیفیت TR90، از جمله هدست‌های بلوتوث هوشمند، نمونه‌های اصلی میکرو ویبره، عمر باتری و سایر لوازم جانبی با تکنولوژی بالا.
  • کنترل هوشمند، راحت و ساده: پوشیدنی هوشمند، گوش دادن به موسیقی و پاسخگویی به تلفن در هر زمان و هر مکان. با فناوری بی سیم بلوتوث 5.0، اتصال پایدار و آسان به تلفن همراه و تبلت شما است و می توان آن را با تمام دستگاه های دارای بلوتوث استفاده کرد. روش شارژ مغناطیسی را اتخاذ کنید، کار با آن آسان است و آسیب رساندن به پورت شارژ آسان نیست. بلندگوی داخلی با کیفیت بالا با صدای خوب.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 17.91 x 7.7 x 5.89 سانتی متر; 159 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۴ دسامبر ۲۰۲۲
  • ASIN : B0BD4Y9K82
  • بخش: یونیسکس