1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مایکروویو
  4. مایکروویو برند Nikai مدل NMO250MDG - ارسال ۱۰ الی ...

مایکروویو برند Nikai مدل NMO250MDG - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مایکروویو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مایکروفر برقی 25 لیتری 900 واتی Nikai با 10 منوی خودکار، تنظیم یخ زدایی و گریل، ، NMO250MDG – روکش آینه نقره ای
  • نام تجاری آسیاب کردن ابعاد محصول 36D x 58W x 46H سانتی متر رنگ مشکی ظرفیت 25 لیتر وات 50

ده الی پانزده روز کاری

برند : Nikai

مدل : NMO250MDG

قیمت محصول :

15,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 17.5 کیلوگرم

معرفی محصول

مایکروویو برند Nikai مدل NMO250MDG - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • با این مایکروفر 900 واتی چندکاره نیکای، انواع ظروف را تهیه کنید. ظرفیت 25 لیتر و چندین منوی خودکار دارد. فقط آن را روی پیشخوان قرار دهید و آن را به برق وصل کنید، و آشپز شما آماده است!
  • منوی خودکار - این مایکروویو دارای ده برنامه از پیش تعیین شده برای انتخاب است. می توانید نوع غذا و وزن آن را انتخاب کنید. دستگاه به طور خودکار قدرت و زمان پخت را بسته به آن تنظیم می کند. آشپزی هرگز آسان تر نبوده است! گزینه های مختلفی مانند پیتزا، پاستا، گوشت، ماهی، سبزیجات، پاپ کورن، مرغ، سیب زمینی و گرم کردن مجدد وجود دارد.
  • ویژگی ها - دارای روکش آینه ای است که ظاهری براق می دهد، قفل کودک برای حفظ امنیت و دوری کودکان شما، صفحه نمایش کنترل دیجیتالی که به راحتی قابل استفاده و درک است، درب بازشو دکمه ای برای دسترسی آسان، و پایان پخت و پز سیگنال می دهد که وقتی زمان پخت به پایان می رسد زنگ می زند. همچنین به شما امکان می دهد تا پخت و پز چند قسمتی را انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید ابتدا غذای خود را یخ زدایی کنید و سپس با تنظیم تایمر به طور همزمان برای هر دو عملکرد، آن را بپزید.
  • دستگیره کنترل آسان - مایکروویو دارای یک دستگیره چرخشی است که به شما کمک می کند از بین 5 تنظیم برق و زمان دسترسی 5 ثانیه تا 95 دقیقه انتخاب کنید. دارای پنج گزینه برق - P100، P80، P50، P30 و P10 برای مواد غذایی و مواد مختلف.
  • اجاق مایکروویو ما دارای حالت قدرت «متوسط ​​کم» است که به شما امکان می دهد غذاهای یخ زده را به سرعت یخ زدایی کنید. از حرارت استاندارد مایکروویو استفاده می کند اما قدرت را تا حدود 30 درصد کاهش می دهد، غذا را آب می کند اما مراقب باشید که آن را نپزید. این به شما امکان می دهد ماهی، مرغ و سایر گوشت ها را یخ زدایی کنید. همچنین دارای گزینه گریل است که به شما امکان می دهد لایه بیرونی برخی از غذاها را ترد کنید و برخی دیگر را که ممکن است نیاز به پخت متفاوتی نسبت به حالت معمولی مایکروویو داشته باشند کاملاً بپزید. این به شما امکان می دهد گوشت را بر اساس وزن یا زمان یخ زدایی کنید.

جزییات فنی

نام تجاری آسیاب کردن
اطلاعات مدل NMO250MDG
ابعاد محصول 36 × 58 × 46 سانتی متر؛ 17.5 کیلوگرم
ظرفیت 25 لیتر
شماره قطعه 2724672353087
رنگ مشکی
ولتاژ 220
وات 50
اجزای شامل مایکروویو
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 17.5 کیلوگرم

از سازنده

مایکروفر 25 لیتری نیکای

مایکروفر 25 لیتری نیکای 900 وات با روکش آینه ای

پختن غذا دیگر یک کار نیست! مایکروویو نیکای با ظرفیت 25 لیتر و روکش آینه ای براق به شما امکان می دهد برای تمام خانواده خود آشپزی کنید. منوی خودکار با ده گزینه امکان پخت و پز با یک لمس را فراهم می کند! دستگیره های چرخشی آسان به شما امکان می دهند دما و قدرت پخت را مطابق با آن تنظیم کنید. دارای تنظیمات یخ زدایی برای آب کردن ماهی، مرغ و سایر گوشت ها است. مایکروویو روکش آینه دارای مکانیزم درب فشاری برای سهولت استفاده و زنگ نشانگر است که در پایان فرآیند پخت خاموش می شود.

عملکرد یخ زدایی در مایکروویو

پخت و پز در مایکروویو

گریل / آشپزی ترکیبی

یخ زدایی کنید

"مایکروویو" و صفحه نمایش LED "P100" را فشار دهید. "مایکروویو" را برای زمان چرخاندن دکمه "برای انتخاب قدرت مورد نظر" و "P100" را فشار دهید. "P80". "P50"، "P30" یا "P10" برای هر فشار اضافه شده نمایش داده می شود. سپس "شروع" را فشار دهید. /+30 Sec/Confirm" برای تأیید و تنظیم زمان پخت مطابق با آن.

"Grill/Combi" را فشار دهید، LED "G" را نشان می دهد، و "Grill/Combi" را چند بار فشار دهید یا دکمه را بچرخانید تا قدرت مورد نظر خود را انتخاب کنید، و "G"، "C-1" یا "C-2" برای هر فشار اضافه شده نمایش داده می شود. سپس "شروع/+30 ثانیه/تأیید" را فشار دهید تا تأیید شود و زمان پخت مطابق با آن تنظیم شود.

حداکثر 2 بخش را می توان برای پخت و پز تنظیم کرد. در پخت چند بخش، اگر یک بخش در حال یخ زدایی است، یخ زدایی باید در قسمت اول قرار گیرد.

عملکرد قفل کردن برای کودکان

منوی پخت خودکار مایکروویو