1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مایکروویو
  4. مایکروویو برند Nikai مدل Nmo515N9A - ارسال ۱۰ الی ...

مایکروویو برند Nikai مدل Nmo515N9A - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مایکروویو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مایکروفر برقی Nikai 20 Ltr700W با عملکرد یخ زدایی، ، Nmo515N9A - سفید
  • نام تجاری آسیاب کردن ابعاد محصول 29D x 49W x 38.2H سانتی متر رنگ سفید ظرفیت 20 لیتر نوع نصب کانتر

بیش از پانزده روز کاری

برند : Nikai

مدل : Nmo515N9A

قیمت محصول :

156,240,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 11.7 کیلوگرم

معرفی محصول

مایکروویو برند Nikai مدل Nmo515N9A - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • با مایکروویو 700 واتی نیکای برای خانواده خود غذاهای دلپذیر بپزید. ظرفیت 20 لیتر و نصب آسان روی میز دارد. برای آشپزخانه های خانوادگی، دفاتر کار، کافه های کوچک و مناطق غذاخوری خوابگاه عالی است. فقط آن را روی پیشخوان قرار دهید، آن را به برق وصل کنید و آماده استفاده از دستگاه کارآمد خود هستید!
  • تنظیم یخ زدایی – اجاق مایکروویو ما دارای حالت قدرت «متوسط ​​کم» است که به شما امکان می دهد غذاهای یخ زده را به سرعت آب کنید. از حرارت استاندارد مایکروویو استفاده می کند اما قدرت را تا حدود 30 درصد کاهش می دهد، غذا را آب می کند اما مراقب باشید که آن را نپزید.
  • یک پنجره دید روی در دارد تا بتوانید ببینید داخل آن چه اتفاقی می افتد. می توانید در حین پخته شدن غذای خود را مشاهده کنید. دو دستگیره موجود بر روی پنل کنترل آسانی بر ویژگی هایی مانند تنظیمات تایمر و برق می دهد.
  • برای سهولت در استفاده می توان درب را با یک دکمه فشاری باز کرد. بنابراین دفعه بعد که آماده هستید ظرف خود را برای پختن داخل مایکروویو قرار دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید! یک سیگنال پایان پخت و پز وجود دارد که با اتمام زمان پخت به صدا در می آید. زمانی که در اطراف دستگاه نیستید به شما اطلاع می دهد تا بتوانید آن را بررسی کنید.
  • دارای تایمر تا 35 دقیقه. دکمه تایمر را بچرخانید تا با توجه به غذا زمان را به مقدار دلخواه خود تنظیم کنید. یک دکمه برق وجود دارد که به شما امکان می دهد قدرت پخت را مطابق با غذا تنظیم کنید. دارای پنج گزینه قدرت کم، متوسط ​​کم، متوسط، متوسط ​​بالا و زیاد است.

جزییات فنی

نام تجاری آسیاب کردن
اطلاعات مدل 2724298209386
ابعاد محصول 29 × 49 × 38.2 سانتی متر؛ 1 کیلوگرم
ظرفیت 20 لیتر
نوع نصب کانتر
شماره قطعه 2724298209386
رنگ سفید
ولتاژ 220
وات 50
اجزای شامل مایکروویو
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 1 کیلوگرم

از سازنده

مایکروفر نیکای

مایکروفر 20 لیتری نیکای 700 وات

پخت و پز دیگر با مایکروویو نیکای کار سختی نیست. کارکرد آسان و سبک در هر آشپزخانه ای، این مایکروویو بهترین انتخاب است. ماهی، مرغ یا سایر گوشت ها را با این ویژگی که فقط 30 درصد انرژی مصرف می کند، یخ زده و آب کنید تا پخته نشود. تایمر و قدرت پخت و پز را با دستگیره های چرخشی آسان تنظیم کنید. یک زنگ نشانگر به شما می گوید چه زمانی زمان پخت تمام شده است و پنجره مشاهده به شما امکان می دهد غذای خود را بررسی کنید. دارای سیستم باز کردن درب آسان با دکمه.

دستورالعمل استفاده از مایکروویو

نصب و راه اندازی سینی گردان مایکروویو

مایکروویو دکمه ای

نیکای الکترونیک