1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مایکروویو
  4. مایکروویو جیپاس مدل Geepas GMO1897 35L - ارسال 10 الی ...

مایکروویو جیپاس مدل Geepas GMO1897 35L - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مایکروویو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اجاق مایکروویو دیجیتال Geepas GMO1897 35L - 1400W با چند منوی آشپزی | عملکرد گرم کردن و یخ زدایی درب فشاری قفل کودک، کنترل
  • Geepas GMO1897 35L Digital Microwave Oven - 1400W with Multiple Cooking Menus | Reheating & Defrost Function Child Lock Push-button door, Controls

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GMO1897

قیمت محصول :

9,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

مایکروویو جیپاس مدل Geepas GMO1897 35L - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
رنگ چند رنگ
ظرفیت 35 لیتر
ویژگی های خاص تایمر، یخ زدایی، صفحه گردان
نوع نصب کانتر

درباره این محصول

  • تنظیمات یخ‌زدایی و گرم کردن سریع - چه بقایای غذا را از شب قبل گرم کنید یا یخ‌زدایی کنید، به شما امکان می‌دهد به راحتی یخ‌زدایی کنید و با دمای سریع می‌توانید سریع بپزید. دستگیره های دستی به شما این امکان را می دهد که به راحتی تنظیم دما و تایمر مورد نیاز را انتخاب کنید.
  • ظرفیت بزرگ 30 لیتر، فشرده - با این مایکروویو دستی با ظرفیت 30 لیتر، غذاهای لذیذی درست کنید که برای یک بشقاب شام استاندارد مناسب است. از نظر اندازه جمع و جور اما از نظر عملکرد بزرگ، دستگاهی بسیار همه کاره است که به شما امکان می دهد تقریباً هر چیزی را بپزید.
  • ایمن قفل کودک - این اجاق مایکروویو Geepas از عملکرد غافلگیرکننده پس از روشن شدن کودک جلوگیری می کند و در هنگام لمس اشتباه کودکان را ایمن نگه می دارد.
  • چرخش برای پخت و پز یکنواخت، عملکرد گریل - این مایکروویو دارای صفحه گردان شیشه ای است که هنگام روشن بودن مایکروویو می چرخد ​​تا از گرم شدن موضعی جلوگیری کند و پخت را یکنواخت تر کند. دارای عملکرد گریل است و زمان را انتخاب می کند و ظرف تنها چند دقیقه غذای خوشمزه را می پزد.
  • منوی پخت چندگانه - با اجاق مایکروویو چند منظوره Geepas، می توانید منوهای پخت خودکار از پیش برنامه ریزی شده را برای پخت انتخاب کنید، مانند پیتزا، ماهی و ذرت بوداده، و زمان یخ زدایی را با نمایشگر دیجیتال قبل از پخت انتخاب کنید تا در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. تلاش ها. فقط ظرفی را که می خواهید بپزید انتخاب کنید، "شروع" را فشار دهید و چیز جدیدی دریافت کنید.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
اطلاعات مدل GMO1897
ابعاد محصول 70 × 30 × 30 سانتی متر؛ 2 کیلوگرم
مصرف انرژی 1400 وات
ظرفیت 35 لیتر
نوع نصب کانتر
شماره قطعه GMO1897
ویژگی های خاص تایمر، یخ زدایی، صفحه گردان
رنگ چند رنگ
وات 1500 وات
یخ زدایی کنید یخ زدایی کنید
لولای درب سمت چپ
نوع مواد شیشه ای
اجزای شامل دفترچه راهنمای کاربر، کارت گارانتی
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 2 کیلوگرم

توضیحات محصول

1. صفحه نمایش LED - یک صفحه نمایش LED آبی جذاب به عنوان ساعت یا تایمر آشپزخانه در زمانی که مایکروویو فعال نیست عمل می کند. 2. عملکرد یخ زدایی - این مایکروویو عملکرد یخ زدایی را نیز ارائه می دهد که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از مواد و وعده های غذایی را یخ زدایی کنید. از شاه میگو برای سرخ کردن کامل گرفته تا سینه مرغ آبدار برای سالادهای خوشمزه، این مایکروویو می‌تواند مطمئن شود که مواد مورد نیاز را در عرض چند دقیقه آماده می‌کنید. 3. ساعت دیجیتال - صفحه نمایش LED با خوانایی آسان ساعت دیجیتال را روشن می کند و هر تنظیم پخت را برجسته می کند. 4. قفل کودک - کنترل پنل را با استفاده از گزینه قفل ایمنی کودک قفل کنید تا از استفاده یا دسترسی تصادفی کودکان جلوگیری شود. 5. صفحه گردان شیشه ای - میز گردان شیشه ای بزرگ امکان پخت و پز یکنواخت را فراهم می کند و برای تمیز کردن آسان قابل جدا شدن است.