1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مایکروویو
  4. مایکروویو برند Olsenmark مدل OMO2277 - ارسال ۱۰ الی ...

مایکروویو برند Olsenmark مدل OMO2277 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مایکروویو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • فر برقی Olsenmark 24 L with Rotisserie 1600W - قابل حمل با درب شیشه ای | چراغ نشانگر | تایمر 60 دقیقه ای | لوله گرمایش فولاد ضد زنگ - دمای قابل تنظیم
  • نام تجاری اولسنمارک رنگ چند رنگ ظرفیت 24 لیتر ویژگی های خاص قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ابعاد محصول 57D x 58W x 30H سانتی متر

ده الی پانزده روز کاری

برند : Olsenmark

مدل : OMO2277

قیمت محصول :

13,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 24 کیلوگرم

معرفی محصول

مایکروویو برند Olsenmark مدل OMO2277 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • عملکرد ROTISSERIE - از پیتزا گرفته تا پای، از ماکارونی ترد گرفته تا ماهی، پختن همه غذاهای مورد علاقه شما با فر برقی اولسنمارک سریع و آسان است. به لطف عملکرد جوجه گردان، شما قادر خواهید بود در تفت دادن مرغ و برش های بزرگ گوشت به نتایج شگفت انگیزی دست یابید.
  • کاربر پسند - استفاده از این فر جمع و جور بسیار آسان است. برای لذت بردن از غذاهای لذیذ، کافی است حالت پخت و دمای مورد نظر خود (تا 250 درجه سانتیگراد) را انتخاب کنید. تایمر مناسب را تا شصت دقیقه تنظیم کنید و زمانی که غذای شما آماده شد به شما یادآوری شود.
  • قدرتمند، فشرده و آسان برای استفاده - این اجاق 24 لیتری به دلیل اندازه جمع و جور خود به راحتی بر روی میز کار آشپزخانه شما قرار می گیرد و در عین حال سطح بالایی از قدرت پخت و پز را برای شما فراهم می کند. المنت های گرمایش 1600 وات تضمین می کنند که غذای شما با استاندارد بالا پخته می شود و در عین حال به شما امکان می دهد فضای آشپزخانه و هزینه های انرژی خود را ذخیره کنید.
  • تایمر و تنظیمات دما - این محصول دارای حداکثر دمای 250 درجه سانتیگراد است که می توانید با یک صفحه تنظیم دما با استفاده آسان تنظیم کنید. تایمر داخلی به شما این امکان را می دهد تا با زنگ زنگ، زمان پخت مینی فر خود را تا 60 دقیقه از قبل تنظیم کنید. توانایی کنترل دقیق فر به این معنی است که می توانید هر بار غذا را به طور کامل بپزید.

جزییات فنی

نام تجاری اولسنمارک
اطلاعات مدل OMO2277
ابعاد محصول 58 × 57 × 30 سانتی متر؛ 24 کیلوگرم
ظرفیت 24 لیتر
نوع نصب توکار
شماره قطعه OMO2277
ویژگی های خاص قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
رنگ چند رنگ
وات 1600 وات
نوع مواد پلاستیک
اجزای شامل فر؛ کارت گارانتی؛ راهنمای کاربری
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 24 کیلوگرم


توضیحات محصول

اندازه جمع و جور - فر 24 لیتری Olsenmark حتی برای کوچکترین آشپزخانه ها هم مناسب است. اندازه جمع و جور آن به این معنی است که با اکثر کانترها مطابقت دارد، با این حال ظرفیت فر 24 لیتری آن فضای کافی برای برشته کردن یک مرغ کوچک دارد. سریع و همه کاره - فر در چند دقیقه از قبل گرم می شود و می تواند غذاهای مختلف زیادی را آماده کند. چه در حال تهیه ماهی کبابی، پیتزا، کروکت یا کیک باشید، مینی فر می تواند تمام نیازها را برآورده کند. مینی فر مکمل مناسبی برای هر آشپزخانه کوچک، سوله باغ یا کمپر است. درجه حرارت قابل تنظیم - این فر دارای یک انتخابگر دما از 100 درجه سانتیگراد تا 250 درجه سانتیگراد است که به شما امکان می دهد هر آنچه را که می خواهید در یک اجاق کوچک بپزید. لوازم جانبی - سینی پخت، دسته سینی، دسته چرخ گردان توری سیمی و چنگال جوجه گردان همراه فر است.