1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم جانبی کنسول بازی
  4. مدیریت کابل واقعیت مجازی مدل KIWI design VR Cable Manage...

مدیریت کابل واقعیت مجازی مدل KIWI design VR Cable Management Pro Version - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • [نسخه Pro] مدیریت کابل واقعیت مجازی طراحی KIWI، سیستم قرقره واقعیت مجازی 6 بسته متناسب با فهرست Quest/Rift S/Valve/HTC Vive/Vive Pro/HP Reverb G2/PSVR VR لوازم جانبی، سازگار با کابل لینک Quest 2

ده الی پانزده روز کاری

برند : KIWI

مدل : Pro Version

قیمت محصول :

5,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 290 گرم

معرفی محصول

مدیریت کابل واقعیت مجازی مدل KIWI design VR Cable Management Pro Version - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سیستم VR Pully ساکت‌تر- کل سیستم مدیریت کابل واقعیت مجازی از مواد سیلیکونی، ABS، و مواد لاستیکی و فن‌آوری کاهش‌دهنده نویز استفاده می‌کند تا سکوت را به حداکثر برساند و کشش کابل را در حین استفاده به حداقل برساند، و غوطه‌ور شدن کامل بدون سر و صدا در اطراف کابل‌ها را آسان‌تر می‌کند. سیستم پولی ما باید گزینه خوبی برای هر پخش کننده VR با استفاده از مجموعه سیمی باشد.
  • طراحی ساده تر و در عین حال هوشمندتر - ما این سیستم مدیریت کابل را از طراحی یکپارچه بدون نویز حلقه نرم بالا و بدنه قرقره تا عملکرد چرخش 360 درجه یکپارچه در نگهدارنده کابل HMD ساده می کنیم، مونتاژ و جداسازی آن را آسان می کند و با انواع مختلف سازگار می شود. کابل برای رفع آنها بدون لیز خوردن روی کابل.
  • دو روش برای نصب - نصب آسان، شما می توانید قلاب های چسبی یا قلاب های پیچی را انتخاب کنید، بستگی به این دارد که آیا می خواهید دائمی باشد یا خیر و چه نوع سقفی دارید. کشش سیم جمع شونده متوسط ​​است و می تواند تا 71 اینچ طول بکشد و سپس به طور خودکار بازگردد و تجربه VR راحت تری را به شما ارائه می دهد.
  • سازگاری گسترده - لوازم جانبی VR کامل است و باید با Quest 2/ Quest، HTC Vive، HTC Vive Pro، Vive Cosmos، Rift، Rift S، Playstation VR، Microsoft MR، Samsung Odyssey VR، Valve Index VR و دیگر مجازی های سیمی سازگار باشد. هدست واقعیت، نگهدارنده کابل HMD از لاستیک نرم الاستیک ساخته شده است، بنابراین نگران آسیب دیدن کابل های خود نباشید.
  • آنچه دریافت می کنید - 6*سیستم مدیریت کابل VR + 7*قلاب پیچ سقفی + 8*قلاب چسب + 1* آچار آلن + 1* حلقه حلقه + 1*ضمانت راهنمای کاربر. 18 ماه گارانتی محصول و 24x7 ساعت خدمات مشتریان دوستانه.

جزییات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 19.89 x 14.1 x 4.39 سانتی متر; 290 گرم
  • ASIN : B07VQZYN3M
  • شماره مدل: V2 -Black

توضیحات محصول

سیستم مدیریت کابل VR نسخه Pro از طراحی KIWI یک تجربه VR کاملاً متفاوت را به شما می دهد!