1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم جانبی کنسول بازی
  4. پایه بازی رومیزی YAARHEJ- ارسال 20 الی 25 روز کاری ...

پایه بازی رومیزی YAARHEJ- ارسال 20 الی 25 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پایه رومیزی جهانی برای شیفتر و ترمز دستی Racing Sim سازگار با دنده نیروی محرکه Logitech G، شیفتر Thrustmaster TH8A و ترمز دستی TSS، شیفتر Fanatec ClubSport و ClubSport Handbrake

بیش از پانزده روز کاری

برند : YAARHEJ

مدل : YAARHEJ

قیمت محصول :

6,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 5.72 پوند

معرفی محصول

پایه بازی رومیزی YAARHEJ- ارسال 20 الی 25 روز کاری

  • 1: طیف وسیع سازگاری یکی از مزایای این محصول است. چه بخواهید دو ترمز دستی Thrustmaster Tss/ترمز دستی USB یا دو Thrustmaster TH8A Shifter/Logitech G Driving Force Shifter/Fanatec Shifter را همزمان نصب کنید، یا یک ترمز دستی Thrustmaster Tss و یک Thrustmaster TH8A Shifter/Logitec Shifter/Logitec G. . حتی اگر از برندهای مختلف باشند، می توانید آنها را با هم نصب کنید.
  • 2. پایه میز شیفتر/ترمز دستی مسابقه ای با طراحی جدید با آلومینیوم و فلز سنگین طراحی شده است. قسمت اصلی پایه قبلاً نصب شده است و شما می توانید بقیه را طبق ترجیحات خود مونتاژ کنید و فقط چند دقیقه طول می کشد تا نصب. متفاوت از سایر محصولات موجود در بازار، ما یک قطعه فلزی با عرض 0.8 اینچ بین گیره فشار کش و بدنه اصلی اضافه کردیم تا پایه میز را پایدارتر کنیم.
  • 3: طراحی گیره آزاد کننده سریع قابل تنظیم اجازه می دهد تا براکت نصب ما بر روی تخته های میز با ضخامت های مختلف نصب شود، ضخیم ترین آنها می تواند به 5.9 اینچ (150 میلی متر) برسد. به لطف پد سیلیکونی ضد لغزش و پلاستیک باکیفیت بالای پایه‌های تراز، قدرت نگه‌داری قوی را بدون آسیب رساندن یا خراشیدگی به دسکتاپ شما ارائه می‌کند.
  • 4: به لطف طراحی گیره سریع آزادسازی، براکت نصب ما را می توان به سرعت نصب و جدا کرد. پس از تنظیم، تنها چند ثانیه طول می کشد تا مراحل نصب/یا حذف زمانی که روی همان دسکتاپ نصب می شود، انجام شود.
  • 5: همه کاره و با طراحی ارگونومیک، می توانید ارتفاع کنترلر را آزادانه بین 0-11.8 اینچ (300 میلی متر) با توجه به نیازهای واقعی تنظیم کنید. دیگر نگران فضای کوچک دسکتاپ نباشید، براکت نصب میز ما می تواند فضای دسکتاپ شما را برای قرار دادن سایر کنترلرها آزاد کند. از بازی مسابقه ای خود نهایت لذت را ببرید.
ASIN B0BZ44P6RD
ابعاد بسته بندی 13.15 x 7.09 x 3.58 اینچ؛ 5.73 پوند
نوع مورد بازی ویدیویی
وزن مورد 5.72 پوند
سازنده یارحج
تاریخ برای اولین بار در دسترس است 13 آوریل 2023

 


توضیحات محصول

1

2

3

4

0