1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم جانبی کنسول بازی
  4. کنترلر بی سیم Victrix ProCon BFG برای PS5، PS4، PC ...

کنترلر بی سیم Victrix ProCon BFG برای PS5، PS4، PC - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کنترلر بی سیم Victrix ProCon BFG برای PS5، PS4، PC

ده الی پانزده روز کاری

برند : PDP (PDPAH)

مدل : 052-002-BK

قیمت محصول :

21,280,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 971 گرم

معرفی محصول

کنترلر بی سیم Victrix ProCon BFG برای PS5، PS4، PC - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سازگاری کامل بی‌سیم و سیم با صدای با کیفیت بالا - با سوئیچ حالت، بازیکنان می‌توانند به راحتی بین دستگاه‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی (با استفاده از ورودی X) تعویض کنند. از طریق جک هدست 3.5 میلی متری کنترلر که با Sony 3D Audio در PS5 سازگار است، خود را در بالاترین کیفیت صدا غوطه ور کنید.
  • سفارشی سازی کامل - ماژول سمت چپ را می توان 180 درجه چرخاند تا با پیکربندی استاندارد چوب پلی استیشن و همچنین چوب های افست بازی کند. طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای می‌توانند در ماژول Fight Pad تعویض کنند تا Right Stick را با شش دکمه میکروسوئیچ جایگزین کنند.
  • به‌روزرسانی برنامه به زودی ارائه می‌شود - Pro BFG کاملاً قابل تنظیم و نقشه‌برداری است، لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد نگاشت دکمه و پیکربندی به راهنمای محصول زیر مراجعه کنید.
  • به روز رسانی سیستم عامل - یک به روز رسانی سیستم عامل جدید برای کنترلر و دانگل Pro BFG شما در دسترس است تا عمر باتری را تا 20 ساعت بازی افزایش دهد و پایداری بی سیم را بهبود بخشد. Victrix Control Hub را دانلود کنید
  • چهار دکمه پشتی قابل نقشه برداری و ماشه های کلاچ چند موقعیتی - دکمه های برگشت را در لحظه با دکمه پروفایل LED نقشه برداری کنید، سپس حداکثر 3 پروفایل منحصر به فرد را روی کنترلر ذخیره و ذخیره کنید. ماشه های کلاچ ثبت شده دارای 5 نقطه توقف مختلف هستند که به بازیکنان امکان می دهد آنها را مطابق میل خاص خود تنظیم کنند.

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
  • زبان: انگلیسی
  • ابعاد محصول : 9.5 x 21 x 21 cm; 971 گرم
  • ASIN : B0B9LDPXBF

 

توضیحات محصول

تجربه بازی خود را با پیشرفته ترین کنترلر برای PlayStation® افزایش دهید. سفارشی‌سازی کامل و عملکرد عالی به بازیکنان برتری را با چوب‌های انگشت شست، ماشه‌ها و دکمه‌های دقیق برای PlayStation® 5، PlayStation® 4 و PC می‌دهد. Pro BFG شامل 4 میله آنالوگ قابل تعویض همراه با شفت فولادی ضد زنگ برای حرکات نرم تر است. ماژول سمت چپ که برای انواع گیم پلی ساخته شده است، می تواند 180 درجه چرخانده شود تا سبک بازی شما شخصی شود. ماژول راست را می توان با کنترل سبک پد استاندارد یا مبارزه با آن تعویض کرد. پشت کنترلر دارای یک دکمه پروفایل با LED است که به شما امکان می دهد دکمه های برگشت را نقشه برداری کنید و از طریق تنظیمات 3 پروفایل که می توانند روی کنترلر ذخیره شوند جابجا شوید. آماده برای سفر، شامل کیف حمل بادوام شیک است که همه کابل‌ها، ماژول‌ها و قطعات اضافی مانند کابل USB-C (3 متر) و ابزار سفارشی‌سازی ماژول را برای نصب و حذف ماژول‌ها در خود جای می‌دهد. کنترلر Victrix Pro BFG شامل 14 جزء قابل تعویض است تا کنترلر را مطابق با بازی و سبک بازی شما تغییر دهد.