1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو روباتیک مدل iRobot Roomba i5+ Wifi - ارسال الی ...

جارو روباتیک مدل iRobot Roomba i5+ Wifi - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ربات جاروبرقی متصل iRobot Roomba i5+ Wifi با حذف خودکار خاک، نقشه برداری و ناوبری هوشمند و سیستم تمیز کردن سه مرحله ای، با الکسا، ایده آل برای مو و فرش حیوانات خانگی کار می کند. - خاکستری
  • iRobot Roomba i5+ Wifi connected Robot Vacuum with Automatic Dirt Disposal, Smart mapping & navigation and 3 stage cleaning system, works with Alexa, Ideal for pets hairs and carpets. - Grey

ده الی پانزده روز کاری

برند : iRobot

مدل : i565840

قیمت محصول :

47,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.09 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو روباتیک مدل iRobot Roomba i5+ Wifi - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری من ربات هستم
توصیه سطح فرش
ویژگی های خاص نقشه برداری هوشمند، جلوگیری از موانع
رنگ خاکستری
ابعاد محصول 34L x 34.2W x 9.3H سانتی متر

درباره این محصول

  • با یادگیری خانه خود و ایجاد Imprint Smart Maps، Roomba i5+ می‌تواند هر اتاقی را که می‌خواهید، در هر زمانی که می‌خواهید تمیز کند - چه در یک برنامه زمان‌بندی مشخص یا بنا به درخواست، چه در خانه یا خارج از خانه.
  • استفاده از جاروبرقی را برای ماه‌ها با استفاده از پاک‌سازی خودکار کثیفی پایه تمیز که به جاروبرقی روبات Roomba i5+ اجازه می‌دهد تا 60 روز خود را خالی کند، فراموش کنید. کیسه های AllergenLock 99 درصد از گرده ها و کپک ها را جذب و به دام می اندازند.
  • با پشتیبانی از iRobot Genius، جاروبرقی ربات شما ویژگی‌های جدیدی را از طریق به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار دریافت می‌کند - برای سطح هوشمندتر تمیز کردن.
  • "در خطوط مستقیم به جلو و عقب تمیز می‌کند، در اطراف مبلمان و موانع حرکت می‌کند. با سیستم تمیز کردن 3 مرحله‌ای ممتاز و 10 برابر مکش نیروی بالابر*. *در مقایسه با سیستم تمیز کردن سری Roomba 600"
  • برس های لاستیکی چند سطحی منحصر به فرد از گره خوردن موهای حیوانات خانگی جلوگیری می کند و همه چیز را از فرش گرفته تا کف های سخت تمیز می کند.
  • حسگرهای یکپارچه به ربات می‌گویند که کجا می‌تواند و کجا نمی‌تواند جا شود، بنابراین در زیر مبلمان یا برآمدگی‌های پایین زیر پیشخوان گیر نمی‌کند. و با حسگرهای Dirt Detect، Roomba i5+ می‌تواند تمیز کردن خود را در جایی که بیشتر مورد نیاز است متمرکز کند.
  • با یادگیری از طریق تجربه، روبات جاروبرقی Roomba i5+ می‌داند که هر اتاق چقدر طول می‌کشد تا جاروبرقی بکشد—بنابراین تمیز کردن را می‌توان در طول زندگی‌تان برنامه‌ریزی کرد.
  • تمیز کردن کامل، هر بار: وقتی باتری کم می شود، روبات جاروبرقی Roomba i5+ به طور خودکار پایه خود را پیدا می کند و کاملاً شارژ می شود، سپس تمیز کردن را از جایی که متوقف کرده بود از سر می گیرد.
  • جاروبرقی روبات Roomba i5+ یاد می‌گیرد که چگونه دوست دارید تمیز کنید و به‌طور خودکار پیشنهادهای برنامه‌ریزی شخصی‌شده را به شما ارائه می‌دهد، حتی در مواقعی که خانه‌تان ممکن است به تمیز کردن مکرر نیاز داشته باشد - مانند فصل‌های آلرژی یا ریزش حیوانات خانگی.
  • شروع به تمیز کردن یک اتاق یا هر اتاق - از طریق برنامه iRobot Home یا به صورت صوتی با دستیار Google و سازگاری الکسا*

 

جزییات فنی

نام تجاری آی ربات
شماره مدل i565840
رنگ خاکستری
توان / وات 30
ولتاژ 220
مدل های سازگار گوشی های هوشمند، آمازون اکو، گوگل هوم
ویژگی های خاص نقشه برداری هوشمند، جلوگیری از موانع
وزن مورد 1.09 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

به لطف ناوبری پیشرفته و هوش منحصر به فرد جاروبرقی روبات Roomba i5+، جاروبرقی متناسب با زندگی شما با اطلاعات کمی از شما انجام می شود. تا 60 روز، ربات جاروبرقی Roomba i5+ به طور خودکار سطل خود را با کیسه های بسته شده که از 4 لایه مواد مسدود کننده آلرژن برای به دام انداختن 99 درصد گرده ها و کپک ها استفاده می کند، داخل محفظه پاکسازی خودکار کثیفی خالی می کند. به طور هدفمند و منطقی در ردیف های منظم تمیز می کند و از حسگرهای ردیابی کف برای حرکت در خانه شما استفاده می کند. آشفتگی‌های سخت نمی‌توانند ربات جاروبرقی Roomba i5+ را با مکش قدرت بالابر 10 برابری* و سیستم تمیز کردن 3 مرحله‌ای، با برس‌های لاستیکی چند سطحی منحصربه‌فرد شکست دهند. فناوری حسگر واکنشی به آن کمک می‌کند تا از گیر نکردن جلوگیری کند، در حالی که فناوری تشخیص کثیفی تمیز کردن را در جایی که بیشتر مورد نیاز است متمرکز می‌کند. با جاروبرقی روبات Roomba i5 ذهن خود را جاروبرقی بکشید.