1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو روباتیک مدل ZAMOUX Robotic Vacuums - ارسال الی 20 ...

جارو روباتیک مدل ZAMOUX Robotic Vacuums - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی رباتیک ZAMOUX، جاروبرقی رباتیک چند حالت تمیز کردن هوشمند جاروبرقی برای موهای حیوانات خانگی فرش کف سخت با لامپ جاروبرقی تنبل جاروبرقی (رنگ: Hortel�)
  • ZAMOUX Robotic Vacuums, Robot Vacuum Intelligent Multiple Cleaning Modes Vacuum For Pet Hairs Hard Floor Carpet With Lamp Lazy Sweeper Vacuum Cleaner (Color : Hortel�)

بیش از پانزده روز کاری

برند : ZAMOUX

مدل : ZAMOUX

قیمت محصول :

21,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 5 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو روباتیک مدل ZAMOUX Robotic Vacuums - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری ZAMOUX
رنگ هورتل
وزن مورد 5000 گرم

درباره این محصول

  • ◈ جاروبرقی ربات می تواند با کثیفی، زباله ها و موهای حیوانات خانگی روی چوب های سخت، کاشی ها، مواد چند لایه و فرش های کم پرز سریعتر و موثرتر مقابله کند.
  • ❤کنترل های برنامه صوتی: به راحتی تمیز کردن را با دستورات صوتی شروع و متوقف کنید. از برنامه هوشمند برای کنترل جاروبرقی ربات خود، نظارت بر وضعیت تمیز کردن/لوازم جانبی در زمان واقعی، سفارشی کردن حالت های تمیز کردن/سطوح پاک کردن/برنامه ریزی تمیز کردن، کنترل جهت تمیز کردن، یافتن ربات خود بدون زحمت و دسترسی به خدمات پشتیبانی آنلاین ما در هر زمان که نیاز دارید استفاده کنید. .
  • ❤تکنولوژی: ربات جاروبرقی از فناوری پشتیبانی می کند، به طور خودکار قدرت مکش را در عرض چند ثانیه افزایش می دهد که فرش تشخیص داده شود، بدون زحمت از سطح سخت به فرش منتقل می شود، پس از خارج شدن از فرش، مکش عادی برمی گردد. جاروبرقی ها را تا حداکثر قدرت مکش خالص ارتقا دهید تا تمیزی چشمگیر داشته باشید.
  • ❤سیستم تمیز کردن هوشمند موپینگ: جاروبرقی رباتی با استفاده از آخرین فناوری پاک کردن، مجهز به پمپ آب کنترل الکترونیکی، مانیتور خودکار و کنترل سطح آب با توجه به خشکی و رطوبت کف بدون ریزش، می توانید از یک خانه کاملا تمیز لذت ببرید. از یک سیستم پاک کن هوشمند
  • ❤سازگار با مرز مجازی: جاروبرقی ربات با مرز مجازی سازگار است، حسگرهای تخصصی جدید ارتقا یافته نوارهای مرزی را شناسایی می کنند تا اطمینان حاصل شود که ربات شما فقط مناطقی را که می خواهید تمیز می کند.