1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو روباتیک مدل Vactidy T6 Robot Vacuum - ارسال الی ...

جارو روباتیک مدل Vactidy T6 Robot Vacuum - ارسال الی 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ربات جاروبرقی Vactidy T6، باریک، بی صدا، جاروبرقی رباتیک خود شارژ خودکار، تمیز کردن برنامه روزانه، WiFi/App/Alexa/Siri Control 2.4GHz، مناسب برای موهای حیوانات خانگی، کف سخت و فرش کم پرز
  • Vactidy T6 Robot Vacuum, Slim, Quiet, Automatic Self-Charging Robotic Vacuum Cleaner, Daily Schedule Cleaning, 2.4GHz WiFi/App/Alexa/Siri Control, Good for Pet Hair, Hard Floor and Low Pile Carpet

بیش از پانزده روز کاری

برند : Vactidy

مدل : T6

قیمت محصول :

21,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.36 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو روباتیک مدل Vactidy T6 Robot Vacuum - ارسال الی 25 الی 30 روز کاری

 

نام تجاری Vactidy
نام مدل وکیوم
توصیه سطح چوب، کاشی، کف سخت و فرش کم پرز
ویژگی های خاص <br/>⚠️فقط پشتیبانی از WiFi 2.4GHz <br/>✨Alexa/Siri/WiFi/App/Remote Control <br/>✨حالت تمیز: خودکار/نقطه/لبه <br/>✨بدنه بسیار نازک می‌تواند وارد شود مکان های تنگ <br/> کار مکش 2000 پاسکال روی انواع کف ها <br/> ✨ باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تا 100 دقیقه زمان کار را ارائه می دهد <br/> ✨برس غلتکی با دقت بیشتری نسبت به پورت مکش تمیز می شود<br/>⚠️فقط پشتیبانی از وای فای 2.4 گیگاهرتزی <br/>✨Alexa/Siri/WiFi/App/Remote Control <br/>✨حالت پاک: خودکار/Spo… 
رنگ مشکی

درباره این محصول

  • 【مکش قدرتمند با سهولت】 با مکش قوی تا 2000Pa در حالت حداکثر، جاروبرقی ربات Vactidy T6 می تواند گرد و غبار، زباله ها و موهای حیوانات خانگی را از کف سخت و فرش کم پرز به راحتی جمع کند و تمیزی با راندمان بالا را برای شما به ارمغان بیاورد. 3 سطح قدرت مکش قابل تطبیق برای تمام نیازهای نظافت منظم خانواده.
  • 【بدنه باریک و تمیز کردن آرام】 جاروبرقی رباتی دارای طراحی جمع و جور با ارتفاع تنها 2.89 اینچ به علاوه چرخ جهانی 360 درجه است که امکان تمیز کردن موثر گوشه‌های سخت‌دست مانند زیر تخت، مبل و کابینت را فراهم می‌کند. 60 دسی بل نویز کم در حالت بی صدا مزاحم شما نمی شود، بنابراین می توانید با خیال راحت کار را انجام دهید.
  • 【تمیز کردن کامل 3 نقطه】 RoboVac دارای 2 برس جارو خودکار چرخان است که دامنه جاروبرقی را افزایش می دهد و می چرخد ​​تا کثیفی و زباله را بگیرد. در مقایسه با پورت مکش بدون جاروبک، برس غلتکی می تواند گرد و غبار ریز را در همه انواع طبقه تمیز کند. برس تمیز کردن به رفع گرفتگی مو کمک می کند، نگران آن نباشید.
  • 【راه‌های چندگانه برای راه‌اندازی ربات】برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی خود، برنامه‌ها و حالت‌های تمیز کردن جاروبرقی رباتیک خود را از اپلیکیشن Vactidy، یا الکسا یا سیری یا دستیار گوگل با کنترل صوتی تنظیم کنید! با کنترل از راه دور، ربات Vactidy T6 برای والدین و بزرگترها نیز بسیار دوستانه است و از مشکلات اتصالات بلوتوث یا WIFI جلوگیری می کند.
  • 【حالت های مختلف تمیز کردن】 جاروبرقی رباتیک 3 حالت تمیز از جمله ➊تمیز کردن خودکار ➋تمیز کردن نقطه ای ➌تمیز کردن لبه ها را ارائه می دهد. از طریق اپلیکیشن Vactidy، آزادانه بین حالت‌ها و سطوح قدرت مختلف جابه‌جا شوید. یک زمان کار را از پیش تعیین کنید تا ربات T6 شما تمیز کردن روزمره خود را شروع کند.
  • 【تمیز کردن ایمن و بی وقفه】سنسورهای حساس ضد برخورد و افت حسگر از برخورد جاروبرقی ربات با مبلمان و پایین آمدن از پله ها، مناسب برای انواع محیط های خانه جلوگیری می کند. علاوه بر این، Vactidy Nimble T6 می تواند تا 15 درجه بالا برود که به آن اجازه می دهد بدون وقفه از چوب سخت تا فرش کار کند.
  • 【شارژ خودکار و نکات】 هنگامی که باتری کمتر از 15٪ کم شود یا تمیز کردن کامل شود، جاروبرقی ربات به طور خودکار برای شارژ به پایه شارژ باز می گردد. Robot فقط از WiFi 2.4GHz پشتیبانی می کند. لطفاً نام مهارت را اضافه کنید: "Vactidy" در برنامه الکسا. لوازم جانبی جایگزین لطفا ASIN: B0BNDKN4NF را جستجو کنید
  • 【آنچه دریافت می کنید】 ربات جاروبرقی Vactidy T6، کنترل از راه دور (2 باتری AAA موجود است)، پایه شارژ، آداپتور برق، سطل گرد و غبار 500 میلی لیتری، 2 فیلتر HEPA، 4 برس جانبی، ابزار تمیز کردن، راهنمای کاربر. خدمات مشتری حرفه ای و گارانتی 12 ماهه بدون نگرانی!

 

جزییات فنی

نام تجاری واکتیدی
رنگ مشکی
ابعاد محصول 33.02 x 40.64 x 12.7 سانتی‌متر؛ 3.36 کیلوگرم
ظرفیت 500 میلی لیتر
مدل های سازگار گوشی های هوشمند، الکسا، سیری، گوگل هوم
ویژگی های خاص پشتیبانی در مکان های تنگ <br/> کار مکش 2000 پاسکال در انواع طبقه ها <br/> ✨ باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تا 100 دقیقه زمان کار را ارائه می دهد <br/>✨برس غلتکی به طور کامل تر از پورت مکش تمیز می شود
وزن مورد 3.36 کیلوگرم

 

توضیحات محصول


شرح:


اگر برای جارو کردن منظم وقت ندارید، جاروبرقی رباتی یک راه آسان برای اطمینان از تمیز ماندن خانه شما بدون نیاز به انجام همه کارها است. عملکرد فوق‌العاده‌ای را روی سطوح مسطح و حتی مانند کف‌های چوبی یا کاشی ارائه می‌دهد و هنگام برخورد با موهای حیوانات خانگی بر روی سطوح مختلف بسیار مؤثر است. دستیار Google و سازگاری الکسا به شما امکان می دهد یک جلسه نظافت را فقط با صدای خود شروع کنید، این کار باعث می شود کف های شما در هر روز از سال تمیز بماند.


امکانات:


1. کلید جاروبرقی ربات را روشن کنید، صدای بوت را به صدا درآورید و دکمه سبز روشن می شود. وارد حالت آماده به کار شوید.
2. وارد حالت آماده به کار شوید، هیچ عملیاتی در 5 دقیقه کلید خاموش می شود، وارد حالت خواب شوید.
3. برای گوشه های داخلی، میزبان در امتداد محیط اجسام ثابت با حداکثر زمان جارو کردن حدود 20 دقیقه جارو می کند و پس از جارو کردن به پایه شارژ باز می گردد.
4. ماشین اصلی تمیز کردن متمرکز را در منطقه تعیین شده با یک مسیر مارپیچ برای تمیز کردن متمرکز به مدت حدود 2 دقیقه انجام می دهد و پس از تمیز کردن به حالت تمیز کردن خودکار به مبدأ باز می گردد.
5. مسیر تمیز کردن تصادفی است تا زمانی که باتری کم شارژ شود، یا تمیز کردن 100 دقیقه پس از بازگشت به حالت شارژ.


مشخصات فنی:


مواد: پلاستیک ABS، سخت افزار، سیلیکون
رنگ: سیاه و سفید
اندازه بسته: 13.5 * 16.45 * 4.6 اینچ
وزن مورد: 5.4 پوند
وزن بسته: 7.54 پوند
امتیاز قدرت: 28 وات
ولتاژ: 15 ولت