1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. جاروبرقی رباتیک
  4. جارو روباتیک مدل iRobot Roomba 671 - ارسال الی 10 ...

جارو روباتیک مدل iRobot Roomba 671 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

جاروبرقی رباتیک
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • جاروبرقی ربات iRobot Roomba 671 با اتصال Wi-Fi، با الکسا کار می کند، برای موهای حیوانات خانگی، فرش و کف های سخت مناسب است.
  • iRobot Roomba 671 Robot Vacuum with Wi-Fi Connectivity, Works with Alexa, Good for Pet Hair, Carpets, and Hard Floors

ده الی پانزده روز کاری

برند : iRobot

مدل : IRobot 671

قیمت محصول :

40,600,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.27 کیلوگرم

معرفی محصول

جارو روباتیک مدل iRobot Roomba 671 - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری من ربات هستم
نام مدل آی ربات 671
توصیه سطح فرش
ویژگی های خاص پوشش کامل، Wi-Fi متصل است
رنگ پاک کردن

درباره این محصول

  • CLEAN SMARTER - سری 600 راهی عالی برای شروع هوشمندانه تر تمیز کردن خانه شما است. فقط آن را برنامه ریزی کنید تا با برنامه iRobot HOME یا دستیار صوتی خود، آلودگی، گرد و غبار و زباله های روزانه را تمیز کند. - برای تمیز کردن بدون زحمت کف
  • شل کردن، بلند کردن، و مکش - سیستم تمیز کردن 3 مرحله و برس های چند سطحی دوگانه خاک را از فرش و کف سخت می گیرد، یک برس Edge-Sweeping از گوشه ها و لبه ها مراقبت می کند.
  • زندگی شما را یاد می گیرد به صدای شما گوش می دهد - عادات تمیز کردن شما را یاد می گیرد تا برنامه های شخصی ارائه دهد، در حالی که Google Assistant و Alexa به شما اجازه می دهند تمیز کردن را فقط با صدای خود شروع کنید.
  • ناوبری تطبیقی ​​- مجموعه کاملی از حسگرهای پیشرفته به Roomba 671 اجازه می دهد تا در زیر و اطراف مبلمان و در امتداد لبه ها حرکت کند. Cliff Detect از سقوط آن از پله ها جلوگیری می کند.
  • حس ها و کثیفی ها را از بین می برد - حسگرهای تشخیص کثیفی به ربات شما در مورد مناطق کثیف تر خانه شما مانند نقاط پر رفت و آمد هشدار می دهند و آنها را به طور کامل تمیز می کنند.
  • CLEAN FLOORS EVERYDAY - سیستمی از ویژگی های تمیز کردن و حسگرهای هوشمند را ارائه می دهد که به ربات اجازه می دهد تا با خانه منحصر به فرد شما سازگار شود و نظافت روزانه را ارائه دهد.
  • فرش‌ها و کف‌های سخت را تمیز می‌کند - سر تمیزکننده با تنظیم خودکار به طور خودکار ارتفاع خود را برای تمیز کردن مؤثر فرش‌ها و کف‌های سخت تنظیم می‌کند.
  • شارژ خودکار – روبات روبات جاروبرقی 671 رومبا تا 90 دقیقه قبل از اتصال خودکار و شارژ مجدد کار می کند.
  • iRobot کیفیت یا اصالت محصولات خریداری شده از فروشندگان غیرمجاز را تایید نمی کند و ادعاها، ارائه خدمات یا جایگزینی برای محصولات خریداری شده از این فروشندگان را پوشش نمی دهد.

 

جزییات فنی

ابعاد محصول 34.04 x 34.04 x 8.51 سانتی‌متر؛ 2.27 کیلوگرم
وزن مورد 5 پوند
استفاده های خاص کف سخت، فرش، دو اکشن
فاکتور فرم رباتیک
آیا مونتاژ لازم است نه
تعداد قطعات 1
باتری های مورد نیاز بله
اجزای شامل راهنمای مالک، 1 ایستگاه شارژ Home Base®، 1 سیم خط آمریکای شمالی، بسته مستندات، 1 جاروبرقی روبات Roomba® 671 با اتصال Wi-Fi®

توضیحات محصول

با جاروبرقی روبات Roomba 671 برای تمیز کردن از هر جایی وصل شوید. سیستم تمیز کردن 3 مرحله ای ثبت شده به طور ویژه برای شل کردن، بلند کردن و مکش همه چیز از ذرات ریز گرفته تا زباله های بزرگ از فرش ها و کف های سخت طراحی شده است. فقط کافیست با برنامه iRobot HOME روی Clean یا برنامه Roomba را در حال حرکت فشار دهید.