1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قفل درب
  4. قفل درب هوشمند مدل Biometric Fingerprint Door Lock - ارسال ...

قفل درب هوشمند مدل Biometric Fingerprint Door Lock - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

قفل درب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قفل درب اثرانگشت بیومتریک، قفل دستگیره مکانیکی بدون کلید وای فای برنامه بلوتوث امنیت اهرمی ساده درب قفل هوشمند، برای خانه، هتل، آپارتمان، مدرسه، درب داخلی (نقره ای)
  • Biometric Fingerprint Door Lock, Keyless Mechanical Handle Lock Wifi Bluetooth App Security Simplified Door Lever Smart Door Lock, for Home, Hotel, Apartment, School, Interior Door(silver)

بیش از پانزده روز کاری

برند : BHDD

مدل : BHDD7rkx4czivq-11

قیمت محصول :

14,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

قفل درب هوشمند مدل Biometric Fingerprint Door Lock - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

تجاری BHDD
نوع قفل بیومتریک
مواد مواد
رنگ نقره
نوع پایان پایان

درباره این محصول

  • 【شناسایی اثر انگشت بیومتریک】قفل بیومتریک هوشمند ورود بدون کلید، 4 روش باز کردن قفل: اثر انگشت، رمز عبور، برنامه بلوتوث، رمز عبور موقت. حسگر اثر انگشت نیمه هادی، تشخیص سریع اثر انگشت، الگوریتم حافظه خودآموز 360 درجه، دقیق تر.
  • 【 گذرواژه ANTI-PEEP و ایمن】 وقتی رمز عبور اشتباه 5 بار وارد شود، قفل هوشمند به طور خودکار به مدت 5 دقیقه قفل می شود. هر تعداد رمز عبور را می توان قبل از رمز عبور صحیح وارد کرد، و تنها چند رقم آخر رمز عبور صحیح برای باز کردن قفل است. دسته رمز پنهان، می تواند یک رمز عبور پویا موقت تنظیم کند. در صورت نیاز به باز کردن قفل از راه دور، می توان یک یا گروهی از رمزهای عبور پویا را تنظیم کرد. پس از باز کردن قفل، رمز عبور به طور خودکار نامعتبر می شود.
  • 【امنیت ایمن】ضد آب و هوا و نصب ساخته شده از فولاد ضد زنگ آلیاژ روی که بادوام و ایمن است. دارای اجزای مهر و موم شده در برابر آب و هوا است که از ورود گرد و غبار و خاک جلوگیری می کند و به آن اجازه می دهد در اکثر شرایط آب و هوایی کار کند. برای خانه، هتل، مدرسه و آپارتمان عالی است. بازدیدکنندگان را ردیابی کنید، گزارش دقیقی از افرادی که وارد خانه شما شده اند و از آن خارج شده اند، و دقیقا چه زمانی از گوشی هوشمند شما وارد شده اند را ببینید.
  • 【 راحت تر】 کاربر با اثر انگشت و برنامه یا رمز عبور قفل را باز می‌کند و سرپرست می‌تواند رکورد را در رکورد باز کردن قفل در درگاه شارژ APP.USB پیدا کند، شارژ هوشمند. با زنگ هشدار ولتاژ پایین. می تواند قفل درب آمریکایی تک سیلندر استاندارد را جایگزین کند، مناسب برای درب بازکن چپ/راست/داخل/خارج و ضخامت درب برای 35-55 میلی متر مناسب است.
  • 【طراحی ساده و مینیمالیستی】این قفل اثرانگشت به همان اندازه که زیباست هوشمند است و سطح ایمنی بیشتری را بدون اعلام آن به دنیا برای اتاق شما فراهم می‌کند. با حرکت نرم باز کردن قفل، برای درب های داخلی مسکونی، آپارتمانی یا سایر فضاهای خصوصی ایده آل است. کت و شلوار قفل هوشمند برای هر گروه سنی، از جمله کودک و سالمند، که می توانند روش باز کردن قفل را با توجه به خواسته های خود انتخاب کنند.

 

جزئیات محصول

  • تاریخ اولین در دسترس: 10 نوامبر 2020
  • سازنده: BHDD
  • ASIN : B08N4F9KZ3
  • مرجع سازنده ‏: BHDD7rkx4czivq -11

  •  

توضیحات محصول

 

ویژگی:

1. قفل بیومتریک هوشمند ورود بدون کلید، 4 روش باز کردن قفل: اثر انگشت، رمز عبور، برنامه بلوتوث، رمز عبور موقت.
2. سنسور اثر انگشت نیمه هادی، تشخیص سریع اثر انگشت، الگوریتم حافظه خودآموز 360 درجه، دقیق تر.
3. دسته رمز پنهان، می تواند رمز عبور پویا موقت را تنظیم کند. در صورت نیاز به باز کردن قفل از راه دور، می توان یک یا گروهی از رمزهای عبور پویا را تنظیم کرد. پس از باز کردن قفل، رمز عبور به طور خودکار نامعتبر می شود.
4. هنگامی که رمز عبور اشتباه 5 بار وارد شود، قفل هوشمند به طور خودکار به مدت 5 دقیقه قفل می شود. هر تعداد رمز عبور را می توان قبل از رمز عبور صحیح وارد کرد و فقط چند رقم آخر رمز عبور صحیح برای باز کردن قفل است.
5. کاربر با اثر انگشت و APP یا رمز عبور قفل را باز می کند و مدیر می تواند رکورد را در رکورد باز کردن قفل در APP پیدا کند.

 

مشخصات:

نوع مورد: قفل دستگیره در
جنس: آلیاژ روی
رنگ اختیاری: کروم، مشکی
اثرانگشت ظرفیت: 20 گروه
منبع تغذیه: 1 x 3.7V 14500 باتری قابل شارژ (توکار)
منبع تغذیه اضطراری: USB تشخیص شارژ سرعت
: 0.5s F عمر سرویس
نیمه هادی :> 200000 بار روش باز کردن قفل: اثر انگشت / رمز عبور / برنامه / رمز عبور موقت ضخامت درب قابل اجرا: تقریبا. 35-55 میلی متر/1.4-2.2 اینچ
 

 

لیست پکیج:

1 x پنل جلو قفل 1 x قفل پنل عقب 1 x تک بند 1 x جعبه قفل 1 x سگک 1 x کیسه پیچ 1 x دستورالعمل 1 x کیت نصب