1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قفل درب
  4. قفل درب هوشمند مدل Razuvious Smart Lock P10 - ارسال ...

قفل درب هوشمند مدل Razuvious Smart Lock P10 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قفل درب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قفل هوشمند، قفل هوشمند Razuvious درب، قفل بلوتوث، اثرانگشت بیومتریک با صفحه‌کلید صفحه لمسی، کارت، اشتراک‌گذاری از راه دور، قفل خودکار، کار با الکسا نیازمند TT Lock Gateway برای دفتر خانه
  • Smart Lock, Razuvious Smart Door Lock, Bluetooth Lock,Biometric Fingerprint with Touchscreen Keypad,Card,Remote Share,Auto Lock,Work with Alexa need TT Lock Gateway for Home Office

ده الی پانزده روز کاری

برند : Razuvious

مدل : P10

قیمت محصول :

7,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.92 کیلوگرم

معرفی محصول

قفل درب هوشمند مدل Razuvious Smart Lock P10 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • . همچنین می توانید زمانی که در خانه نیستید برای افرادی که به آنها اعتماد دارید کدهای موقت ایجاد کنید. هرگز نگران گم شدن کلیدهای خود یا جستجوی آنها در کیف خود نباشید.
  • ????【تنظیم آسان و کار با تلفن 】لطفاً قفل هوشمند را با برنامه TTLock جفت کنید تا راه‌اندازی را شروع کنید. شما به راحتی می توانید اثر انگشت، کد، صفحه کلید، کاربران مجاز و مدیریت آن را اضافه کنید، گزارش های ورودی را از طریق برنامه بررسی کنید. دیگر نیازی به دستورات برنامه نویسی نیست.
  • ????【مدیریت هوشمند 】می توانید مجوز ورود کاربر را برای یک دوره خاص سفارشی کنید. مدت اعتبار کاربران را می توان بعداً ویرایش کرد. قفل عالی برای آپارتمان ها، هتل ها، ادارات، میزبانان airbnb، مدیریت اجاره و کارفرمایان ساعتی.
  • ????【امنیت و کنترل از هر کجا】همراه با WiFi Gateway (افزونه اختیاری، به طور جداگانه فروخته می‌شود، Asin:B09JWNF6C3) در را از راه دور قفل یا باز کنید، وضعیت در را بررسی کنید، کلید مهمان مجازی بدهید و ببینید چه کسی می‌آید و می‌رود. یا از خود استفاده کنید. دستیار صوتی مورد علاقه (الکسا و گوگل هوم) برای کنترل درب شما
  • ????【نصب آسان + پس از فروش】 اگر از چیزی راضی نیستید، قفل هوشمند ما 30 روز بازگشت رایگان ارائه می دهد، ما ضمانت بازگشت وجه، گارانتی یک ساله ارائه می دهیم. ما می توانیم فیلم نصب قفل درب را برای تماشای شما ارائه دهیم. ضخامت مناسب درب: 35mm-58mm

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 32 x 20.2 x 12.2 سانتی متر; 1.92 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ۱۳ مارس ۲۰۲۳
  • سازنده: Razuvious
  • ASIN : B0BY88VCN7
  • شماره مدل: P10
  • کشور مبدا: چین

  •  

توضیحات محصول

7

1

با قفل هوشمند RAZUVIOS دیگر نیازی نیست نگران دزدیده شدن کلید باشید یا فراموش کنید آن را بیاورید، با این چیزهای سردرد خداحافظی کنید. این قفل راحتی را برای زندگی شما به ارمغان می آورد و خانه شما را هوشمندتر می کند و چهار راه برای باز کردن قفل درب به شما ارائه می دهد.

1. 5 در 1 ورودی بدون کلید: باز کردن قفل با گوشی هوشمند (بلوتوث) / اثر انگشت / کد / صفحه کلید / کلید.

2. راه اندازی آسان: لطفاً قفل هوشمند را با برنامه TTLock جفت کنید تا راه اندازی را شروع کنید. شما به راحتی می توانید اثر انگشت، کد، صفحه کلید، کاربران مجاز و مدیریت آن را اضافه کنید، گزارش های ورودی را از طریق برنامه بررسی کنید.

3. مدیریت هوشمند: مدت اعتبار کاربران را می توان سفارشی و بعدا ویرایش کرد. قفل عالی برای آپارتمان ها، هتل ها، ادارات، میزبانان airbnb، مدیریت اجاره و کارفرمایان ساعتی.

4. عملکرد ضد سرقت: چندین رقم تصادفی قبل و بعد از رمز عبور واقعی اضافه کنید، همچنان می توانید قفل را باز کنید.

5. هشدار باتری کم: می تواند به طور مستقیم وضعیت باتری را در محدوده بلوتوث 10 متری بررسی کند.

6. رکورد ورود: می تواند سوابق ورود به زمان واقعی را در محدوده بلوتوث 10 متری بررسی کند.

7. نام کاربری سفارشی: شناسه کاربری را می توان مستقیماً با نام کاربری نامگذاری کرد. دیگر نیازی به کشف شناسه کاربری با اعداد نیست.

8. قفل کاملا اتوماتیک: بدون دستگیره، درب به طور خودکار پس از باز شدن باز می شود. دیگر مشکلی با دستگیره های آسان برای شکستن ندارید.

9. منبع تغذیه اضطراری: پورت USB برای اتصال با یک پاور بانک خارجی موجود است.

10. کنترل از راه دور: همراه با G2 WiFi Gateway (افزونه اختیاری، به طور جداگانه فروخته می شود ASIN:B09JWNF6C3 ) برای داشتن عملکرد از راه دور. با استفاده از دروازه، می‌توانید قفل هوشمند درب خود را در هر مکانی مدیریت کنید، رمز عبور را از راه دور تنظیم کنید و گزارش‌های ورود بی‌درنگ را بررسی کنید.

5

3

5

5

6

نکات گرم:

برای شروع راه‌اندازی، قفل باید با برنامه TTLock جفت شود.

این برنامه فقط از اندروید 4.3 / نسخه iOS 7.0 و بالاتر پشتیبانی می کند.

هنگامی که قفل با موفقیت اضافه شد، می توانید قفل را با برنامه مدیریت کنید، از جمله ارسال کلید، ارسال رمز عبور، اضافه کردن اثر انگشت و غیره.

کاربری که با قفل جفت شده است تنها مدیر است. سایر کاربران می توانند توسط APP مجوز باز کردن قفل را داشته باشند اما نمی توانند قفل را جفت یا مدیریت کنند.

ادمین مجاز می تواند به عنوان اولین مدیر عملکردهای اصلی قفل را مدیریت کند.

مناسب هر دو در باز چپ و راست باز.

چه نوع دری مناسب است؟ قفل هوشمند درب ما برای اکثر درب های حفاری با ضخامت 35 تا 58 میلی متر قابل استفاده است.

آیا می تواند به وای فای وصل شود؟ خیر، فقط با G2 Gateway می‌توان به Wi-Fi متصل شد تا قفل را از راه دور کنترل کند. ASIN:B09JWNF6C3

آیا برای کار کردن به دروازه نیاز دارد؟ خیر، قفل هوشمند را می توان روی صفحه کلید یا در محدوده بلوتوث برنامه بدون درگاه باز و قفل کرد. با گیت‌وی می‌توانید از وضعیت قفل مطلع شوید و آن را از راه دور کنترل کنید.

نصبش راحته؟ نصب قفل هوشمند هورنبیل با پیچ گوشتی و دفترچه راهنما آسان است. لینک ویدیو:

انواع رمز عبور در برنامه؟ دائمی، زمان‌بندی‌شده، یک‌باره، سفارشی، تکراری (یک دوره زمانی خاص در یک تاریخ خاص)