1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قفل درب
  4. قفل درب هوشمند مدل Smart Door Lock - ارسال ۱۰ ...

قفل درب هوشمند مدل Smart Door Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قفل درب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قفل هوشمند، قفل هوشمند درب، قفل درب ورودی بدون کلید سازگار با الکسا و گوگل، قفل اثر انگشتی درب، بلوتوث الکترونیکی Deadbolt، نصب آسان برای درب ورودی، خانه، اداره، Airbnb
  • Smart Lock, Smart Door Lock, Keyless Entry Door Lock Compatible with Alexa & Google, Fingerprint Door Lock, Bluetooth Electronic Deadbolt, Easy Installation for Front Door, Home, Office, Airbnb

ده الی پانزده روز کاری

برند : Nomeregan

مدل : N-L1-Coffe

قیمت محصول :

15,680,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.11 کیلوگرم

معرفی محصول

قفل درب هوشمند مدل Smart Door Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • 【5 در 1 قفل هوشمند درب】 اثرانگشت و کارت آی سی پیشرفته و رمز عبور و کنترل برنامه TTLock و کلید مکانیکی. کنترل صوتی از راه دور با الکسا و دستیار Google (به دروازه G2 نیاز دارید، نه شامل.ASIN:B09ZPQRZT9). نگران نباشید که کلید/گوشی هوشمند را فراموش کرده اید.
  • 【باز کردن قفل APP از راه دور TTlock】 می توان چندین اثر انگشت را از طریق برنامه تنظیم کرد و سیستم تشخیص سریع و ایمن را برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه همچنین می‌تواند نظارت لحظه‌ای وضعیت درب، رکورد قفل/باز کردن قفل و درخواست برق باقی‌مانده را درک کند.
  • 【اثر انگشت سه بعدی را ارتقا دهید】 با فناوری دسترسی به اثر انگشت نسل سوم ما، قفل در را در کمتر از 0.3 ثانیه باز کنید. بادوام، ضد آب و ضد گرد و غبار.
  • 【کلید اشتراک گذاری با یک ضربه ساده】 با برنامه TTlock، به مهمانان اجازه دسترسی برای دقیقه، ساعت، روز یا بیشتر بدهید. دسترسی تکرارشونده یا یک اتفاق واحد را تنظیم کنید. به افرادی که به آنها اعتماد دارید، مانند پرستار بچه، راهرو سگ، نظافتچی یا دوستان اجازه دهید تا به خانه شما راه یابند. دیگر نسخه‌ای از کلیدهای شناور وجود ندارد. ایده آل برای خانه های خصوصی، Airbnb، املاک اجاره ای، و دفاتر.
  • 【گارانتی خدمات مشتری】 اگر کاملا راضی نیستید، آن را برگردانید و ظرف 30 روز پس از دریافت بازپرداخت کامل دریافت خواهید کرد، بدون سوال. اگر مشکلی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 37.59 x 19.3 x 11.94 سانتی متر; 2.1 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 25 نوامبر 2022
  • سازنده: Nomeregan
  • ASIN : B0BNB19YYC
  • مرجع سازنده: N -L1-Coffe


 

 

توضیحات محصول

1

2

3

4

5

6

8

چگونه دروازه بلوتوث هوشمند را اضافه کنیم؟ (فروش جداگانه ASIN:B09ZPQRZT9)

مرحله 1. برنامه TT Lock را دانلود کنید

1. برای دانلود برنامه، کد QR را اسکن کنید.

2. برنامه را باز کنید، جزئیات را ثبت کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 2. Smart WiFi Gateway را اضافه کنید

در جفت شدن با دروازه، می‌توانید قفل در وای‌فای را از راه دور باز کنید، کلیدهای الکترونیکی را تنظیم و به اشتراک بگذارید، تاریخچه گزارش بلادرنگ را بررسی کنید و اعلان‌ها را در هر زمان، از هر مکان، از طریق برنامه TT Lock دریافت کنید. همچنین با الکسا و دستیار گوگل برای کنترل صدا کار می کند.

توجه داشته باشید:

1، این پل وای فای با بلوتوث است، بنابراین لطفاً این دروازه هوشمند را نگه دارید تا قفل درب شما را نیز به روال وای فای خود در همان شبکه متصل کنید.

2، این تنها با قفل درب هوشمند با برنامه TTLock کار می کند، اگر می خواهید آن را به دستگاه خانه هوشمند دیگر متصل کنید، لطفاً برای اطمینان از خدمات متصل شوید.