1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قفل درب
  4. قفل درب هوشمند مدل Robustline Smart Door Lock - ارسال ...

قفل درب هوشمند مدل Robustline Smart Door Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قفل درب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قفل هوشمند درب جلو با 5 کارکرد - اثر انگشت، ددبولت دیجیتال، کارت آی سی هوشمند، بلوتوث بدون کلید، کلید، کنترل از راه دور برنامه هوشمند برای استفاده در آپارتمان، هتل و منزل. (2 سال گارانتی)
  • Robustline Smart Front Door Lock with 5 Function- Fingerprint, Digital Deadbolt, Smart IC Card, Keyless Bluetooth, Key, Smart APP Remote Control for Apartment, Hotel & Home Use. (2 YEARS WARRANTY)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Robustline

مدل : GCS-8006-B

قیمت محصول :

11,200,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.11 کیلوگرم

معرفی محصول

قفل درب هوشمند مدل Robustline Smart Door Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری ROBUSTLINE
ابعاد اقلام LxWxH 33 × 17 × 12 سانتی متر
رنگ مشکی
روش کنترل از راه دور

درباره این محصول

  • پنج به یک روش برای باز کردن قفل - قفل هوشمند دیجیتال از طریق برنامه هوشمند گروه سافینات، اثر انگشت، رمز عبور، کلیدهای مکانیکی و کارت های آی سی قابل دسترسی است.
  • ویژگی‌های قوی - این قفل هوشمند دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تلفن خود با سیستم خانه هوشمند پشتیبان، درب خود را از هر جایی قفل یا باز کنید. تک پیچ قابل تنظیم است و بسته به نوع درب شما قابل تنظیم است.
  • کنترل راحت - از طریق قفل هوشمند دیجیتال می توانید سوابق باز کردن قفل، زنگ هشدار را بررسی کنید، همچنین از شما پشتیبانی می کند تا کد/کلید موقت را با بازدیدکنندگان، پرستار بچه ها، خانه دارها، مستاجران، مهمانان و غیره به اشتراک بگذارید.
  • دستگیره برگشت پذیر - شما می توانید جهت دستگیره در را با توجه به نیاز خود تغییر دهید، فقط عملیات دستی، ساده و راحت را دنبال کنید. اگر در حین استفاده مشکلی داشتید، لطفاً به ما اطلاع دهید تا ما آن را برای شما حل خواهیم کرد.
  • توجه - خراش های روی پانل قفل روی فیلم محافظ است. آنها در کارخانه حضور دارند و اثری از استفاده نیستند. فقط پس از نصب فیلم محافظ را بردارید و هیچ خط و خش نخواهید دید.
  • نام تجاری - این محصول با نام تجاری Robustline (2 سال گارانتی) عرضه می شود

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 4 عدد باتری قلمی مورد نیاز است.
  • ابعاد محصول : 33 x 17 x 12 سانتی متر; 2.11 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۳ آوریل ۲۰۲۲
  • سازنده: ROBUSTLINE
  • نمک : B09YNNDZ8T
  • شماره مدل ‏: GCS -8006-B

  •  

توضیحات محصول

صفحه کلید دیجیتال قفل هوشمند رمز عبور تا 24 رقم مجازی شامل رمز عبور صحیح 6 تا 11 رقمی برای باز کردن در. صفحه‌کلید ضد پیپ می‌تواند به‌طور مؤثری از نگاه کردن دیگران جلوگیری کند. تشخیص اثر انگشت تشخیص اثر انگشت نیمه هادی، سریع تر و ایمن تر است. استفاده از حسگر اثر انگشت سه بعدی نیمه هادی بسیار حساس. ناحیه تشخیص بزرگتر از قفل اثر انگشت نوری سنتی است. برای باز کردن قفل کارت آی سی رمزگذاری شده، ضد کپی بکشید. مناسب برای افراد مسن و کودکان با اثر انگشت نامشخص و غیره. استفاده در شرایط خاص، رمزگذاری و امنیت. باز کردن قفل برنامه موبایل برنامه تلفن همراه منطبق می تواند قفل هوشمند را باز کند. هنگامی که دست شما لکه دار است و اثر انگشت شما قابل شناسایی نیست، می توانید از برنامه تلفن همراه برای باز کردن قفل آن استفاده کنید. Tuyalyon - برنامه باز کردن قفل هوشمند از راه دور با فناوری پیشرو می تواند درخواستی را از قفل درب آغاز کند و برنامه می تواند به اجازه / رد باز کردن درب پاسخ دهد. ثبت گزارش می توان گزارش را در گزارش باز کردن درب جستجو کرد و رکوردها به ترتیب معکوس مرتب می شوند. رمز عبور موقت رمز عبور موقت را می توان از طریق برنامه ایجاد و حذف کرد، و می توانید انتخاب کنید که آیا هنگام ایجاد پیام متنی ارسال شود یا خیر. مشخصات: نوع مورد: قفل هوشمند درب جنس: آلیاژ روی رنگ: همانطور که در تصاویر نشان داده شده است روش باز کردن قفل: اثر انگشت، کارت آی سی، رمز عبور، کلید مکانیکی، باتری APP: 4.5V-6.5V (4.AA باتری) (شامل نمی شود) جریان خاموش معمولی: <50 میکرو آمپر (عمر باتری می تواند بیش از یک سال باشد) جریان کار: <250 میلی آمپر (قابلیت رانندگی قوی) تعداد مدیران: 9 گروه طول رمز عبور: 6-8 رقم رمز عبور مجازی: