1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قفل درب
  4. قفل درب هوشمند مدل Keyless Smart Lock - ارسال ۱۰ ...

قفل درب هوشمند مدل Keyless Smart Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قفل درب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سیلندر قفل هوشمند بدون کلید با اثرانگشت بیومتریک BLE بلوتوث RFID کلید فلزی Tuya App مناسب فقط برای درب 90 میلی متری فوق العاده راحت و ایمن (سیاه-90 میلی متر)
  • Keyless Smart Lock Cylinder with Fingerprint Biometric BLE Bluetooth RFID Keycard Tuya App Metal Key SUITABLE FOR 90MM DOOR ONLY Super Convenient and Safe (Black-90mm)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Generic

مدل : Biometric

قیمت محصول :

9,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 580 گرم

معرفی محصول

قفل درب هوشمند مدل Keyless Smart Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری عمومی
ویژگی های خاص بدون کلید
نوع قفل بیومتریک
ابعاد اقلام LxWxH 25*10*7 سانتی متر
رنگ سیاه - 90 میلی متر

درباره این محصول

  • ⚠️ فقط برای درب 90 میلی متری مناسب است، لطفاً قبل از سفارش عکس نحوه اندازه گیری را بررسی کنید
  • ⚒️ نصب: نصب آسان، فقط سیلندر قفل خود را بردارید و سیلندر قفل هوشمند را وارد کنید. تمام ابزارها در بسته موجود است. ویدئوی نصب را با اسکن کد QR داخل بسته تماشا کنید. ویدیوی عربی اما برای انگلیسی زبانان آسان است.
  • ???? TUYA APP: این نسخه با اپلیکیشن Tuya Smart، یکی از محبوب ترین اکوسیستم خانه های هوشمند در جهان کار می کند.
  • ???? FINGERPRINT: 100 اثر انگشت را ذخیره کنید، اثر انگشت اعضای مختلف خانه خود را ذخیره کنید و از برنامه Tuya بدانید که چه کسی در را در چه زمانی قفل / باز کرده است.
  • ????BLUETOOTH: با استفاده از بلوتوث تلفن همراه خود را قفل و باز کنید، برای این کار باید تلفن همراه شما نزدیک به قفل باشد.
  • ???? کارت کلید هوشمند: کارت کلید هوشمند را ثبت کنید و تنها با یک ضربه بر روی کارت کلید، می توانید در را قفل و باز کنید. 2 کارت کلید در بسته موجود است
  • ???? کلید فلزی: کلید فلزی خوب قدیمی نیز به منظور ایمنی در بسته موجود است، اگر به هر دلیلی نمی توانید قفل را باز کنید، می توان از کلید فلزی استاندارد برای باز کردن قفل مانند قفل معمولی استفاده کرد. 2 کلید موجود در بسته (در صورت نیاز توسط هر قفل ساز قابل تکرار است)
  • ???? باتری: باتری CR123A که قبلاً در بسته گنجانده شده است، با استفاده معمولی حدود (9 قفل/باز کردن در روز)، باید حدود 8 ماه دوام بیاورد. درصد باتری در برنامه Tuya قابل مشاهده است
  • ????امنیت: قفل بسیار ایمن، پس از جفت شدن با تلفن و اکانت تویا، امکان بازنشانی قفل یا نفوذ به خانه یا محل کار شما به صورت الکترونیکی برای کسی وجود ندارد. به همین دلیل از شما درخواست می کنیم: اگر کالا را برمی گردانید، لطفاً قبل از بازگشت، قفل را از حساب خود حذف کرده و پاک کنید.
  • ???? بدنه فلزی: ساختار یکپارچه آلیاژی فلزی ضد پری باعث می شود که نقایص و باز کردن قفل را غیرممکن کند.

 

توضیحات محصول

 

⚠️ لطفاً قبل از سفارش سایز درب خود را بررسی کنید. فقط برای درهای 90 میلی متری ⚠️ مناسب است

???? درخواست محبت آمیز: اگر به هر دلیلی قفل را برمی گردانید، لطفاً ابتدا جفت شدن را از برنامه TUYA پاک کنید و آن را برگردانید. متشکرم! ????

 

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

1️⃣ روش های باز کردن قفل: 4 روش: اثر انگشت، کارت کلید هوشمند، اپلیکیشن تویا از طریق بلوتوث و کلید فلزی

2️⃣ نصب آسان: نصب DIY امکان پذیر است، فقط سیلندر قفل را بردارید و آنها را با سیلندر هوشمند جایگزین کنید. مناسب برای نصب در آپارتمان های اجاره ای. کد QR موجود در جعبه شما را به ویدیوی نصب و بررسی عملکردها می برد، اگرچه به زبان عربی است و برای هرکسی به راحتی قابل پیگیری است.

3️⃣کنترل برنامه: TUYA Smart بزرگترین اکوسیستم خانه هوشمند جهان است، این قفل از طریق برنامه Tuya پشتیبانی می شود

4️⃣ باتری : باتری کاملا نو CR123A موجود در بسته بندی است و می تواند حدود 8 ماه دوام بیاورد.

5️⃣ مکانیسم ایمنی : مکانیسم های ایمنی زیادی برای محافظت از خانه یا محل کار و کلید فلزی در صورت از بین رفتن غیرمنتظره باتری. پورت USB-C برای برق اضطراری، از طریق پاوربانک.

6️⃣ عملکرد از راه دور: برای کار با این قفل از خارج از خانه، به یک دروازه خانه هوشمند (که باید جداگانه خریداری شود) نیاز دارید. به جای جفت شدن مستقیم با تلفن، قفل با دروازه خانه هوشمند جفت می شود. خرید « درگاه خانه هوشمند TUYA با بلوتوث BLE ». این همچنین به شما امکان می دهد قفل را از طریق Amazon Alexa یا Google Home کنترل کنید.

7️⃣ ضد آب و هوا (IP53): برای مکان های باران مستقیم / پاشیده شدن آب توصیه نمی شود.  

8️⃣ بسته بندی: قفل هوشمند، 2 عدد کارت کلید هوشمند، 2 عدد کلید فلزی، ابزار، دفترچه راهنمای دستورالعمل، باتری CR123A.

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪