1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قفل درب
  4. قفل درب هوشمند مدل TDOO Smart Door Lock - ارسال ...

قفل درب هوشمند مدل TDOO Smart Door Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قفل درب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قفل درب با اثر انگشت هوشمند، قفل درب بیومتریک اثرانگشت با اپلیکیشن TTLOCK، قفل درب ورودی بدون کلید با بدنه قفل 5050، دستگیره الکترونیکی درب برای خانه اداری اتاق خواب - مشکی
  • Smart Fingerprint Door Lock, Fingerprint Biometric Door Lock with TTLOCK App, Keyless Entry Door Lock with 5050 Lock Body, Electronic Door Knob for Bedroom Office Home - Black

ده الی پانزده روز کاری

برند : TDOO

مدل : TDOO

قیمت محصول :

6,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.3 کیلوگرم

معرفی محصول

قفل درب هوشمند مدل TDOO Smart Door Lock - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری TDOO
ویژگی های خاص بدون کلید
نوع قفل بیومتریک، قفل ترکیبی
مواد فولاد ضد زنگ، روی
رنگ مشکی

درباره این محصول

  • 【روش های چندگانه باز کردن قفل】این قفل درب هوشمند 6 در 1 را می توان با اثر انگشت، رمز دیجیتال ضد پیپ، کارت آی سی، اپلیکیشن TTlock، بلوتوث و کلید مکانیکی باز کرد، امنیت و راحتی آن برای خانه هوشمند ضروری است.
  • 【پشتیبان اضطراری باتری】این قفل الکترونیکی درب در صورت کم شدن باتری زنگ هشدار را به صدا در می آورد و می توانید به طور موقت قفل را از طریق پاوربانک یا هر منبع تغذیه با پورت micro USB شارژ کنید.
  • 【کاربرد گسترده】قفل درب اثرانگشتی می تواند جایگزین اکثر قفل های استاندارد درب شود، مناسب برای درب های باز شونده چپ و راست (قابل تنظیم باز شدن چپ یا راست). صفحه کلید ترکیبی با نور پس زمینه به شما امکان می دهد قفل درب خود را پیدا کرده و در تاریکی به راحتی قفل آن را باز کنید. مناسب برای اتاق خواب، دفتر، آپارتمان، مطالعه، حمام، اتاق جلسه، مدرسه، انبار یا سایر فضاهای خصوصی شما.
  • 【نصب آسان】لطفاً دستورالعمل های موجود در "راهنمای کاربر" در صفحه محصول را بخوانید تا قفل درب خارجی صفحه کلید الکترونیکی را نصب کنید و از برنامه استفاده کنید. شما به راحتی می توانید آن را در عرض چند دقیقه با یک پیچ گوشتی نصب کنید - بدون نیاز به سوراخکاری اضافی. سازگار با درب های چوبی استاندارد آمریکایی برای درب های چپ و راست. ضخامت درب قابل اجرا: 35 ~ 55 میلی متر. صفحه‌نمایش لمسی ضد اثر انگشت، پس از ضربه زدن به مدت 10 ثانیه روشن می‌ماند تا دید بهتری در شب داشته باشید.
  • 【مواد خوب】قفل ترکیبی درب با ترکیب صفحه کلید از آلیاژ روی قوی و قاب فولاد ضد زنگ ساخته شده است. سطح حفاظت IP65 در تمام شرایط آب و هوایی محافظت می شود. دمای کاری قابل اجرا: - 25 درجه سانتیگراد تا 55 درجه سانتیگراد، مجهز به بدنه قفل نوع 5050.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 36.4 x 17 x 13.2 سانتی متر; 2.3 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۰ مارس ۲۰۲۳
  • سازنده : TDOO
  • ASIN : B0BYYFPPNH

     

توضیحات محصول

قفل اثر انگشت

قفل اثر انگشت-2

قفل اثر انگشت-5-2

قفل اثر انگشت-5-3

قفل اثر انگشت-5-4

قفل اثر انگشت-5-1

 

باز کردن قفل رمز عبور ضد جاسوسی

هنگام وارد کردن رمز عبور، می توانید آزادانه اعداد قبل و بعد از رمز عبور صحیح را وارد کنید که می تواند از وارد شدن رمز عبور جلوگیری کند.

لو نرود.

با اپلیکیشن موبایل کنترل کنید

می‌توانید قفل در را با برنامه تلفن در فاصله بلوتوث باز کنید. با یک برنامه کاربرپسند کنترل کامل قفل هوشمند خود را در دست بگیرید!

یک کلید برای باز کردن

کلید لمسی اثر انگشت زنده در دستگیره در پنهان شده است و درب را می توان با یک حرکت بدون انتظار باز کرد. چراغ سبز نشان دهنده موفقیت و چراغ قرمز نشان دهنده شکست است.

باز کردن قفل اثر انگشت را ارتقا دهید

با فناوری اثرانگشت بیومتریک نیمه هادی پیشرفته، تنها 0.2 ثانیه طول می کشد تا درب باز شود، که سریعتر از سرگردانی برای کلید است. اثر انگشت کلید است.

قفل اثر انگشت-3