1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بارفیکس
  4. میله بارفیکس مدل CEAYUN Pull up Bar - ارسال 10 ...

میله بارفیکس مدل CEAYUN Pull up Bar - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

بارفیکس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • CEAYUN Pull up Bar for Doorway, Portable Pullup Chin up Bar Home, No Screws Multifunctional Dip bar Fitness, Door Exercise Equipment Body Gym System Trainer

ده الی پانزده روز کاری

برند : CEAYUN

مدل : 123

قیمت محصول :

5,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.41 کیلوگرم

معرفی محصول

میله بارفیکس مدل CEAYUN Pull up Bar - ارسال 10 الی 15 روز کاری

رنگ: A. مشکی و نارنجی

نام تجاری CEAYUN
رنگ الف. مشکی و نارنجی
توصیه حداقل وزن 440 پوند
نوع نصب دیوار کوه
مواد فولاد

درباره این محصول

  • مونتاژ آسان: نوار بالابر CEAYUN از اهرمی برای ماندن در جای خود استفاده می کند. بدون پیچ و بدون آسیب به در. طراحی قابل تنظیم به راحتی بر روی هر درگاه استاندارد 24 تا 32 اینچ قرار می گیرد.
  • ساختار سنگین: میله کششی ساخته شده با ساختار فولادی 1.5 میلی متری برای حداکثر پایداری و دوام، میله کشش درب دارای دو قطب فولادی است که از شل شدن و چرخش میله جلوگیری می کند، می تواند تا 440LBS را نگه دارد.
  • نوار تمرینی راحت: چندین دسته که با فوم پوشانده شده اند، تجربه تناسب اندام بهتری را برای شما به ارمغان می آورد! مواد فیبر بالا ارتقا یافته تا حد زیادی مقاومت در برابر سایش فوم را افزایش می دهد.
  • نوار تمرینی عالی: نوار کشش ما برای درگاه استفاده از پشت، شانه ها، سینه، بازوها، سه سر، عضله دوسر، عضلات شکم و عضلات شکم است، می تواند کشش و فشار را انجام دهد، عملکردهای متعدد جایگزین همه تجهیزات دیگر می شود.
  • بازگشت رایگان 180 روزه: اگر در مورد نوار تمرین و لوازم جانبی سؤالی دارید، لطفاً از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، ما در اسرع وقت آن را برای شما حل خواهیم کرد. ما به مدت 180 روز خدمات بدون استرس و برگشت پول ارائه می دهیم. برای لذت بردن از نوار بالابر خود، آن را بخرید!

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ A. مشکی و نارنجی
نوع مواد فولاد آلیاژی
مواد بیرونی فولاد آلیاژی
امکانات قابل تنظیم
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری CEAYUN
سازنده سیون
شماره مدل کالا 123
ابعاد بسته بندی 44.3 x 31.9 x 8.99 سانتی‌متر؛ 2.41 کیلوگرم
ASIN B08H1N1WZB

توضیحات محصول

مزایای محصول ما: ساختار مستحکم با فولاد مقاوم 1.5 میلی متری، تا 440LBS را پشتیبانی می کند. فوم ضخیم 1.0 اینچی از قاب دیوار بدون خراش و آسیب محافظت می کند. لوله های فولادی اصلی متصل به پیچ را محکم ببندید، بدون لغزش، بدون ترک. تمرینات قدرتی عضلات دوسر بازو، سه سر، قفسه سینه، پشت و سایر گروه های عضلانی بالاتنه را تقویت کنید. تمرینات برای کشش، چانه، بلند کردن پا، فشار و غیره نصب سریع و آسان، بدون پیچ، بدون سوراخ. ما نیازی به سوراخ کردن یا تعمیر میله کشش به درب نداریم. اگر نمی خواهید به چارچوب درب خود فشار بیاورید، ما اجزای اضافی را آماده کرده ایم. این میله تناسب اندام برای انواع تمرینات از جمله کشش، چانه، بالا بردن آویزان پا، فشار، شیب، دراز و نشست، کرانچ و سایر تمرینات عالی است، می تواند شانه، قفسه سینه، عضله دوسر بازو، سه سر را تمرین دهد. پشتی، عضلات شکم و سایر عضلات مورد شامل: نوار بالابر، 2 براکت XJ شکل، 8 پیچ X، 8 X لوله انبساط پلاستیکی برای پشتیبان، 2 X پد محافظ فوم، 1 X دفترچه راهنمای کاربر.