1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بارفیکس
  4. میله بارفیکس مدل Spotaxe Doorway Pull - ارسال 10 الی ...

میله بارفیکس مدل Spotaxe Doorway Pull - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

بارفیکس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میله کششی Spotaxe Doorway بدون نصب پیچ
  • Spotaxe Doorway Pull Up Bar with No Screw Installation

ده الی پانزده روز کاری

برند : Spotaxe

مدل : sp-01

قیمت محصول :

44,240,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

میله بارفیکس مدل Spotaxe Doorway Pull - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری Spotaxe
رنگ مشکی
نوع نصب دیوار کوه
مواد فلز
ویژگی های خاص قابل حمل

درباره این محصول

  • نصب سریع بدون راه اندازی پیچ: بدون اتلاف وقت با ارزش شما، ما با بهترین میله درب ورودی که تنها به 2 تا 3 دقیقه زمان نیاز دارد تا بین درهای شما قرار گیرد، خدمت می کنیم. فقط میله را بچرخانید تا زمانی که به درب برسد و شکاف کامل بین در را پر کند و از بدون چانه بالا خدمه لذت ببرید.
  • بدون خرابی، ایمن و ضد لغزش: قفل خودکار محکم به جلوگیری از آسیب رساندن میله به دیوار به دیوار کمک می‌کند و باعث می‌شود در طول تمرین شما با خیال راحت و ایمن کار کند. لبه های قدرتمند میله کشش آن را ضد لغزش می کند و از چرخش آن در حین استفاده جلوگیری می کند.
  • مواد ضخیم و میله کششی داخلی قابل تطبیق: این میله کشی دیواری از جنس فولاد ضد زنگ با کیفیت خوب ساخته شده است که آن را محکم، قابل اعتماد و بادوام می کند. می تواند حداکثر وزنه را بلند کند و سازگار است. می توان آن را روی هر درگاه استانداردی بین 28.3 تا 39.3 نصب کرد که برای اکثر درها/دیوارهای استاندارد مناسب است. مطمئن شوید که اندازه درگاه خود را قبل از مشغول شدن به این نوار کششی اندازه گیری کنید.
  • گیره دستی قوی‌تر و وسیع‌تر: این میله چانه متشکل از یک دسته دستی بسیار رضایت بخش و راحت است که با مواد جاذب عرق اضافی ساخته شده است. این گیره‌ها دست‌های شما را بدون بو، ضد عرق، آرام و بدون لغزش نگه می‌دارند، بنابراین می‌توانید بدون خستگی دست‌ها، کاملاً روی ورزش خود متمرکز شوید.
  • میله کششی همه جانبه و چند منظوره: این یک میله کششی همه جانبه درب است که می تواند در خانه، سالن بدنسازی، گاراژ استفاده شود و می تواند به هر نوع دری به جز درهای توخالی و شیشه ای متصل شود. این گزینه‌های نامحدودی از تمرین‌هایی مانند دراز و نشست، فشار دادن، نشستن L شکل، تمرین با باندهای بالا کشیدن، زانو تا آرنج، بالا بردن آویزان پا و موارد دیگر را برای شما به ارمغان می‌آورد!

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ مشکی
نوع مواد فلز
امکانات قابل حمل
نام تجاری اسپاتاکس
سازنده اسپاتاکس
مرجع سازنده sp-01
ابعاد محصول 62 × 12 × 5.5 سانتی متر؛ 2 کیلوگرم
ASIN B09ZSP15CL