1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بارفیکس
  4. میله بارفیکس مدل Pull Up Bar Doorway - ارسال 10 ...

میله بارفیکس مدل Pull Up Bar Doorway - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

بارفیکس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • درب میله کشی، میله چانه بالا، تجهیزات باشگاه بدنسازی خانه با قفل، عرض قابل تنظیم، حلقه های ورزشی بدون لغزش، با بانوج، بدون میله های تمرینی پیچ برای بزرگسالان کودکان 330LBS
  • Pull Up Bar Doorway,Pullup Bar Chin Up Bar Home Gym Equipment with Locking,Adjustable Width,Non-Slip Exercise Rings,With Hammock,No Screw Workout Bars for Adults Kids 330LBS

ده الی پانزده روز کاری

برند : GGEROU

مدل : GGEROU

قیمت محصول :

63,560,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.3 کیلوگرم

معرفی محصول

میله بارفیکس مدل Pull Up Bar Doorway - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری GGERED
رنگ (میله: 65-100 سانتی متر)
توصیه حداقل وزن 150 کیلوگرم
نوع نصب پایه درب، پایه دیواری
مواد لاستیک

درباره این محصول

  • بدون پیچ و بدون سوراخکاری】 لطفا قبل از نصب این نوار کششی ویدیوی نصب ما را تماشا کنید. شما فقط چند دقیقه وقت می گذارید تا آن را تنظیم کنید و آن را روی قاب در بردارید. فقط میله را بچرخانید تا روی چارچوب در فشار دهید. توجه داشته باشید که از درگاه میله کششی روی درب شیشه ای، درب توخالی یا سایر چارچوب درهای شکننده استفاده نکنید.
  • تشک بزرگ بدون لغزش】اندازه ارتقاء میله کششی درب، تشک بزرگ بدون لغزش 23X7.3X0.6 سانتی متر است. میله افقی می تواند فشار را در هنگام بارگیری وزن پخش کند. ملاقات با شما بدون صرف هزینه و زمان زیاد، باشگاه را به خانه خود بیاورید.
  • مکانیسم قفل مستحکم: قفل ایمنی ثبت شده، از چرخش نوار کششی در حین استفاده جلوگیری می کند، که امنیت را برای خود تضمین می کند. نوار کششی درگاه ما به شما امکان می دهد تا انواع تمرینات تقویتی بالاتنه را انجام دهید، مانند کشش، بالا بردن چانه، نشستن و بالا بردن پا و زانو.

 

جزییات فنی

رنگ (میله: 65-100 سانتی متر)
نوع مواد لاستیک
امکانات قفل ایمنی، قابل حمل، قابل تنظیم
نام تجاری GGERED
سازنده تولید شده است
ابعاد محصول 14.6 x 14.8 x 62.6 سانتی متر؛ 3.3 کیلوگرم
ASIN B09MHZDBM8

توضیحات محصول


Pull-Up Bar یک مکمل عالی برای تمرینات بدنسازی خانگی شما برای قدرت بالای بدن و تقویت عضلات است. شما می توانید از آن برای بالا کشیدن چانه، بالا بردن آویزان پا، دراز و نشست استفاده کنید.

توجه: پس از قفل کردن، میله وسط را برگردانید تا تست کنید که آیا قفل شده است. اگر شل است، آن را بررسی کرده و دوباره نصب کنید.

توجه به ایمنی:

1. خردسالان/ افراد مسن یا ناتوان باید زیر نظر قیم از آن استفاده کنند. قبل از استفاده، نگهبان باید به دقت بررسی کند که آیا میله کشش محکم نصب شده است یا خیر.
2. لطفاً قبل از نصب تأیید کنید که چارچوب درب شما جامد است، زیرا قاب درب توخالی آسیب می بیند (می توانید دیواره جانبی قاب درب را امتحان کنید، عمدتاً جامد).
3. نصب روی کاغذ دیواری یا دیوار به ساختار سطحی مانند کاغذ دیواری و لایه آهکی آسیب می رساند. سطح دیوار آسیب دیده بر نصب و استفاده معمولی نوار کشش تاثیری ندارد. این به بدنه اصلی دیوار و ساختار خانه آسیب نمی رساند، فقط به سطح دیوار (به استثنای خانه های خطرناک) آسیب
نمی رساند. همچنین روی کاشی و سرامیک و سنگ مرمر نصب نکنید.
5. هر بار که از آن استفاده می کنید، بررسی کنید که آیا میله وسط سفت شده است یا خیر، در غیر این صورت به راحتی باعث آسیب شخصی می شود.
6. در حین استفاده از میله کشش، یک سری اعمال خطرناک مانند چرخش شدید، ایستادن با دست، وارونه، وارونه، پرش و چرخش اکیدا ممنوع است.