1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بارفیکس
  4. میله بارفیکس مدل LADER Doorway Pull - ارسال 20 الی ...

میله بارفیکس مدل LADER Doorway Pull - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

بارفیکس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میله کششی LADER Doorway و نوار چانه بالا، میله تمرینی بالاتنه بدون نصب پیچ برای تناسب اندام بدنسازی خانگی با سطح سنج و عرض قابل تنظیم
  • LADER Doorway Pull Up Bar and Chin Up Bar, Upper Body Workout Bar No Screw Installation for Home Gym Exercise Fitness with Level Meter and Adjustable Width

ده الی پانزده روز کاری

برند : LADER

مدل : LADER

قیمت محصول :

5,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.15 کیلوگرم

معرفی محصول

میله بارفیکس مدل LADER Doorway Pull - ارسال 20 الی 25 روز کاری

رنگ: مشکی

نام تجاری انبارها
رنگ مشکی
توصیه حداقل وزن 500 کیلوگرم، 1100 پوند
نوع نصب پایه درب
مواد فلز

درباره این محصول

  • ????【طراحی قاب پشتیبانی!】این یک طراحی جدید شگفت‌انگیز است که ظرفیت باربری نوار کشش را تا حد زیادی تقویت می‌کند تا بتوانید در هنگام ورزش بیشتر درگیر و راحت‌تر باشید! هنگامی که این میله تناسب اندام به درستی نصب شود، می تواند تا 1100 پوند (500 کیلوگرم) را در خود نگه دارد و به شما پشتیبانی کامل از کشش و بالا بردن چانه را می دهد.
  • ????【بدون پیچ و بدون سوراخکاری】میله کششی با دو دستگاه ضد لغزش گشادکننده در هر دو طرف طراحی شده است. نصب آن بسیار ساده است، فقط باید با استفاده از آچار شش گوش ما، هر دو طرف را بچرخانید تا به طول برسد.
  • ????【نوار کششی کاملاً تنظیم】نوار کششی می تواند در اکثر قاب درها بین 30.7 تا 37.4 اینچ که توسط آچار Hex تنظیم شده است جا شود. می تواند در هر دیوار سیمانی، درب های امنیتی، درب های چوبی جامد، راهروها نصب شود. بدون شامل قاب های درب شکننده، مناسب برای درب استاندارد، مناسب برای استفاده در خانه، گاراژ یا دفتر.
  • ????【تمرینات گروهی عضلانی چندگانه】بار بدنسازی خانگی ما به شما امکان می دهد انواع تمرینات تقویتی بالاتنه را انجام دهید. همچنین می توانید میله تمرینی بالاتنه را به پایین در قسمت پایینی درگاه برای دراز و نشست، فشار دادن و شیب حرکت دهید. ، کرانچ و حتی کشش.
  • ????【ورزشگاه خصوصی خانگی】لازم نیست برای هدر دادن وقت و هزینه گزاف عضویت خود به باشگاه بروید! میله کشش آسان برای حمل و نصب آسان است. استفاده از نوار کشش نیز پیشنهاد خوبی برای دستیابی به نتایج تمرینی شماست. تمرینات قدرتی هر ماهیچه ای از جمله بازوها، پاها و شکم را هدف قرار می دهد. تناسب اندام را حفظ کنید و بدن رویایی خود را به دست آورید. ورزشگاه خانگی.

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ مشکی
نوع مواد فلز
امکانات دستگیره بالشتکی، قابل تنظیم
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری شارژ کردن
سازنده شارژ کردن
شماره مدل کالا نوار کششی LADER برای درگاه
ابعاد بسته بندی 76.2 x 20.29 x 7.01 سانتی‌متر؛ 3.15 کیلوگرم
ASIN B0BL74X41B

توضیحات محصول

 

میله بالاکشی با قاب پشتیبانی

 

نوار تمرینی توتال بالاتنه یک دستگاه تمرین قدرتی چند منظوره است که نوید می دهد تا قسمت بالایی بدن شما را از طریق کشش، بالا بردن چانه و تمرینات شکمی شکل دهد. و این درست در حالی است که این میله کششی همه کاره بر فریم درب شما آویزان است. نوار تمرینی Total Upper Body را روی زمین حرکت دهید و می‌توانید از آن برای انجام شیب‌ها برای تمرین عضلات سه سر، فشارهای فشاری برای تمرین عضلات دو سر و قفسه سینه، و دراز کشیدن برای ضربه زدن به شکم خود استفاده کنید.